Er zijn spelers die denken dat de v-modus bedoeld is om vanuit de kruipen als het hen uitkomt, iemand te crashen en er dan snel weer in te kruipen... Persoonlijk vind ik dat a) een laffe manier van spelen, maar b) ook oneerlijk. Je maakt namelijk gebruik van een regel die bedoeld is om mensen de mogelijkheid te geven om vakantie te nemen, óók van Ogame, terwijl je geen vakantie van Ogame neemt, om zelf veilig te zijn, terwijl anderen wel continu het risico lopen om gecrashed te worden.
Natuurlijk moet een ieder gewoon op zijn vloot letten, maar dat is m.i. juist onderdeel van het spel en dat geldt dus ook voor die laffe honden die de hele tijd in de v-modus duiken en daarmee dus juist niet op hun vloot hoeven te letten...
Ik zou er dus voorstander van zijn om de v-modus óf helemaal uit het spel te halen, óf zó aan te passen dat deze controleerbaar is en/of minder aantrekkelijk om te gebruiken... Neem bijvoorbeeld een minimaal verblijf van 7 dagen in (v), waarna je er 4-5 weken geen gebruik meer van mag maken.
Natuurlijk moet een ieder gewoon op zijn vloot letten, maar dat is m.i. juist onderdeel van het spel en dat geldt dus ook voor die laffe honden die de hele tijd in de v-modus duiken en daarmee dus juist niet op hun vloot hoeven te letten...
Ik zou er dus voorstander van zijn om de v-modus óf helemaal uit het spel te halen, óf zó aan te passen dat deze controleerbaar is en/of minder aantrekkelijk om te gebruiken... Neem bijvoorbeeld een minimaal verblijf van 7 dagen in (v), waarna je er 4-5 weken geen gebruik meer van mag maken.
Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...