Gebanned voor 'executing migration'

  • Gebanned voor 'executing migration'

    TL:DR below

    Ik heb dus al heel lang geleden (voor 2012) een klein accountje gekregen van me buddy Alpatsjino/naaml00s (waar hangt die uit tegemwoordig?). Zelf nooit wat mee gedaan, maar dankzij dit account kreeg ik willekeurig een mailtje toen oberon geopend werd. Zodoende ben ik weer begonnen met spelen.

    Nu zag ik eerder vanavond opeens dat er meer accounts op me emailadres zaten en er werd gevraagd deze te koppelen aan me portal. Toch maar gedaan ook al wist ik niets over nog meer accounts. Het resultaat is een account op de graveyard server dat gebanned is tot 1 januari 2038 met als reden voor de ban: executing migration. Ook dit account heet Alpatsjino en heb verder geen idee wat voor account dit is. Ben wel een beetje benieuwd nu dus is dat account weer terug te halen? Moet ik een ticket aanmaken naar een specifieke NL GO of moet ik een .org GO regelen


    TL:DR: heb een account op gravy server met als reden 'executing migration'. Is dit account terug te krijgen en zo ja waar moet ik zijn?