[TOT: 1.210.149.000] Interstellar Funk [HEAVY] & Warface [HEAVY] vs. Director Iris [Luna] (A: 271.049.000, V: 939.100.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 1.210.149.000] Interstellar Funk [HEAVY] & Warface [HEAVY] vs. Director Iris [Luna] (A: 271.049.000, V: 939.100.000)

      onze eerste AGS in Tarzed KKKkaboem.
      Spotten,vliegen en knallen. :cool:



      Good luck in the big game. Remember that there is no pressure and I am sure you will do fine. As long as you work hard and do your best, that is all that matters

      But this time You Got Served mate.
      GL met RL jammer dat je stopt <3





      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-02-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Interstellar Funk [HEAVY]
      ________________________________________________

      Slagschip 2.705
      Kruiser 14.131
      Interceptor 10.492

      _________________________________________

      Aanvaller Warface [HEAVY]
      ________________________________________________

      Kruiser 25.000
      Slagschip 10.000
      Interceptor 10.000
      Pathfinder 4.000

      _________________________________________

      Verdediger Director Iris [Luna]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 432
      Groot vrachtschip 6.757
      Licht gevechtsschip 1.233
      Zwaar gevechtsschip 195
      Kruiser 665
      Slagschip 15
      Kolonisatieschip 1
      Recycler 701
      Spionagesonde 22.492
      Bommenwerper 13
      Vernietiger 78
      Ster des Doods 73
      Interceptor 337
      Reaper 152
      Pathfinder 6

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Interstellar Funk [HEAVY]
      ________________________________________________

      Slagschip 2.519 ( -186 )
      Kruiser 13.079 ( -1.052 )
      Interceptor 9.758 ( -734 )

      _________________________________________

      Aanvaller Warface [HEAVY]
      ________________________________________________

      Kruiser 23.125 ( -1.875 )
      Slagschip 9.297 ( -703 )
      Interceptor 9.272 ( -728 )
      Pathfinder 3.724 ( -276 )

      _________________________________________

      Verdediger Director Iris [Luna]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      66.387.951 Metaal, 37.624.434 Kristal en 11.458.608 Deuterium
      15.729.240 Metaal, 9.406.108 Kristal en 2.864.652 Deuterium
      4.800.057 Metaal, 2.351.527 Kristal en 716.163 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 271.049.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 939.100.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 423.703.700 metaal en 342.731.200 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 151.338.740 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      184.905.000 Metaal en 184.905.000 Kristal
      226.168.025 Metaal en 157.831.975 Kristal

      Totale hoeveelheid puin opgehaald door de aanvaller(s):
      411.073.025 Metaal en 342.736.975 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 353.377.273
      Kristal: 295.675.044
      Deuterium: -14.952.577
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 634.099.740 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -547.595.248
      Kristal: -442.554.069
      Deuterium: -100.289.423
      De verdediger(s) hebben een totaal van 1.090.438.740 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2


      Remember that you win as a team and you lose as a team. The most important thing is the team
      De Nacht Des :rolleyes:

      :sw2:
    • Wat een jankerd, die Iris... man man man...

      Overigens best triest dat van de top-18 er 10 spelers nu in HEAVY zijn gaan zitten... allemaal een beetje bang om gecrashed te worden, gok ik... Zo is er toch ook geen raid aan, man... Wat gaan jullie nu doen? Kijken naar wie er nu de meeste kleintjes kan pakken? En vervolgens elkaar op de borst slaan over hoe goed jullie wel niet zijn?
      En op zich is er niets mis mee, hoor! Als je vanaf het eerste moment bij elkaar in de ally zit en het groeit zo, dan ben je gewoon degene die het meeste geld uit heeft gegeven... topprestatie! Maar nu wordt gewoon de een na de ander toegelaten omdat iedereen te bang is om gecrashed te worden... Kun je net zo goed in (v)-mode gaan (wat dan de nr. 2 en 3 gedaan hebben van PIS)...

      Het is vrij sneu, dit...
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Thanks voor de invite maat (6) & gl irl Iris. Jammer dat je stopt!

      odlaw wrote:

      Wat een jankerd, die Iris... man man man...

      Overigens best triest dat van de top-18 er 10 spelers nu in HEAVY zijn gaan zitten... allemaal een beetje bang om gecrashed te worden, gok ik... Zo is er toch ook geen raid aan, man... Wat gaan jullie nu doen? Kijken naar wie er nu de meeste kleintjes kan pakken? En vervolgens elkaar op de borst slaan over hoe goed jullie wel niet zijn?
      En op zich is er niets mis mee, hoor! Als je vanaf het eerste moment bij elkaar in de ally zit en het groeit zo, dan ben je gewoon degene die het meeste geld uit heeft gegeven... topprestatie! Maar nu wordt gewoon de een na de ander toegelaten omdat iedereen te bang is om gecrashed te worden... Kun je net zo goed in (v)-mode gaan (wat dan de nr. 2 en 3 gedaan hebben van PIS)...

      Het is vrij sneu, dit...
      Geen conclusies trekken als je de feiten niet kent Waldo :P Wij spelen met 10 mensen in dezelfde alliantie in een andere uni. Daarbij zijn 4 man gejoined die we kennen van o.a. Spica. Enige 'vreemde eend in de vijver' is SowiaK. Dus de een na de ander laten joinen is wel een beetje kort door de bocht man.

      Aangezien wij in geen enkele uni vanaf dag 1 zijn gestart, hebben we afgesproken om nu een keer in FULL SEND mode te gaan vanaf de start van de uni. Daarnaast hebben we bewust de keuze gemaakt om met 2 allianties te starten (HEAVY en FFW) en deze in een later stadium samen te voegen.
      Dit hebben we pas gedaan op het moment dat PIS iets te snel ging naar onze zin. Je kunt dus eigenlijk stellen dat Staal, Hout en de overige PIS mannen de reden zijn dat wij zo snel zijn gegroeid ^^

      Dat de rest van de uni na 1x gecrashed te worden in v-mode duikt zegt meer over hen dan over ons. Waarom bouw je vloot als je geen ruggengraat hebt? Je weet in een 5x speed uni dat elk foutje een duur foutje kan zijn. Als je dat niet kunt handlen, bouw dan òf geen vloot òf speel in een 1x speed uni :thumbsup:
      Leg dus niet de schuld bij ons, maar bij je medespelers die in vmode zijn gedoken. Oh ja, en qua DM gebruik valt het je nog vies tegen denk ik. De grootste DM spender staat reeds in vmode. Denk dat de Staalprijzen hem iets te hoog werden :D
      You think yourself skilled, your ignorance meets your end.
      BdB^ Trip down Memory Lane

      The post was edited 2 times, last by El Patron ().

    • Interstellar Funk & Warface. Gefeliciteerd met deze top-10 slag. Mooi gebruik gemaakt van de gelegenheid en precies op tijd voor jullie 't vlootje nog zien staan.

      odlaw wrote:

      Wat een jankerd, die Iris... man man man...

      [...]
      So, toch wel benieuwd wie jij Ingame bent en wat ik je misdaan heb. Toevallig een paar mil metaal gejat waarover je liep te 'janken'? Deze reactie vind ik ook niet echt het toonbeeld van positiviteit.

      El Patron wrote:

      [...]

      Dat de rest van de uni na 1x gecrashed te worden in v-mode duikt zegt meer over hen dan over ons. Waarom bouw je vloot als je geen ruggengraat hebt? Je weet in een 5x speed uni dat elk foutje een duur foutje kan zijn. Als je dat niet kunt handlen, bouw dan òf geen vloot òf speel in een 1x speed uni :thumbsup:
      Leg dus niet de schuld bij ons, maar bij je medespelers die in vmode zijn gedoken. Oh ja, en qua DM gebruik valt het je nog vies tegen denk ik. De grootste DM spender staat reeds in vmode. Denk dat de Staalprijzen hem iets te hoog werden :D
      Blij dat ik het niet na 1x doe :'). Ik heb tot ik aan deze sterren begon helemaal geen gevechtsvloot gemaakt (als je recs niet meetelt). Maar alles 'gratis' op expeditie gekregen. Vervolgens kun je het óf verschroten, óf er voor zorgen, óf af en toe hier aan de verkeerde kant staan. Maakt rebuilden overigens wel makkelijker :). Na een combinatie van deze 3 kwam ik voor mijzelf tot de conclusie dat deze uni met 5x speed en met DiDF (nu) voor mij met werk en 'n baby (en nu Olymipische spelen) niet werkt. Uni 4 vroeger was een stuk overzichtelijker. Die keus overigens al gemaakt na de vorige crash. Wilde nog even vuurwerk maken, maar vuurwerk bleek ook in v-mode te kunnen gaan en daar wilde ik niet op wachten. Hoopte nog op een nachtelijke kans als ik weer eens wakker werd gemaakt dus vloot stond inderdaad thuis, maar helaas werd ik iets te laat gewekt voor dit 'stukje' vloot.

      Doe iets goeds met de gs, wees een beetje vriendelijke voor elkaar, en geniet van de mooie sport (op tv)!

      Edit: Jippie, naast al het gluren op het forum nu ook officieel mijn eerste (en laatste) post!
    • Ach... als je vrij regelmatig geraid wordt voor een paar miljoen metaal (die je uiteindelijk toch wel een keer nodig hebt), door spelers (zoals jij) die ver boven je staan in de ranking, maar toch rustig door blijft spelen, dan mag je iemand die bij zijn eerste de beste crash meteen stopt gerust een jankerd vinden, vind ik...

      @HEAVY-leden; mijn vraag blijft staan... wat gaan jullie nu doen? Kijken wie de meeste 'kleintjes' kan pakken en elkaar op de borst slaan over hoe goed jullie wel niet zijn? Zo is er, voor jullie ook niet, toch geen ruk aan?
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...