Oorlog !! - De Bulgaar vs. [HEAVY] - David versus Goliath

    • El Patron wrote:

      Welke nederlaag? Enige dat ik erken is dat je de wedstrijd 'zo lang mogelijk in vmode blijven tijdens een war' inderdaad hebt gewonnen met een straatlengte voorsprong.
      je hebt gelijk, face, je hebt gelijk . ... Maar dit is de manier om 14 tegenstanders te verslaan.... vergeet niet dat alleen jij 8 keer sterker was ... alleen jij !! accepteer mannelijke dingen
    • Ik ben voor De Bulgaar, in deze... ik geloof toch echt dat hij deze oorlog gewonnen heeft, hoor...

      Ik snap dat het een teleurstelling is voor El Patron, want die wordt graag op zijn schouder geklopt (desnoods door zichzelf...), maar om nu te stellen dat HEAVY echt potten heeft gebroken... nee! Niet echt! Of eigenlijk... echt NIET!


      De Bulgaar wrote:



      Schade opgelopen tijdens deze oorlog:
      53,327,000 De Bulgaar
      2,121,197,000 HEAVY
      Niet alleen gevoelsmatig, maar ook in cijfers is HEAVY gewoon overlopen door De Bulgaar!

      Misschien dat de alliantienaam verwijst naar de Obese Anonymous, want dat is de enige vorm van zwaargewicht dat ik mij bij deze alliantie voor kan stellen, ondertussen...
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...

      The post was edited 1 time, last by odlaw ().

    • odlaw wrote:

      Ik ben voor De Bulgaar, in deze... ik geloof toch echt dat hij deze oorlog gewonnen heeft, hoor...

      Ik snap dat het een teleurstelling is voor El Patron, want die wordt graag op zijn schouder geklopt (desnoods door zichzelf...), maar om nu te stellen dat HEAVY echt potten heeft gebroken... nee! Niet echt! Of eigenlijk... echt NIET!


      De Bulgaar wrote:

      Schade opgelopen tijdens deze oorlog:
      53,327,000 De Bulgaar
      2,121,197,000 HEAVY
      Niet alleen gevoelsmatig, maar ook in cijfers is HEAVY gewoon overlopen door De Bulgaar!
      Misschien dat de alliantienaam verwijst naar de Obese Anonymous, want dat is de enige vorm van zwaargewicht dat ik mij bij deze alliantie voor kan stellen, ondertussen...


      hhahaha , @odlaw]na deze toespraak zou ik in hun plaats op vakantie gaan .. sterker nog, tijdens de oorlog durfden ze me niet eens te vliegen met deze grote vloten
      ze zaten gewoon op de bank






      Als je de moed niet hebt om te capituleren, zullen we @Kamikaze en andere staff members vragen wat ze zullen rechter.
    • SowiaK wrote:

      echte oorlog, paar sonnen sateliten kapot gemaamk en Vmode, dat represent burgarse speller, nivau 0.
      Level 0, bulgarian players, belagelijk, pathetic. Congratulation! You win, we lose :thumbsup:
      meer zonnesats dan dat jullie gesloopt hebben... véél meer, zelfs... ;)

      En gebruik in vredesnaam ook Google Translate... dan is er in ieder geval nog een touw aan vast te knopen... :\
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Je kan zeggen wat je wilt, maar de Bulgaar maakt er toch wel echt werk van. Ik kan dat wel waarderen. Wellicht kunnen de mannen van Heavy eens kijken of ze terug kunnen timen? Een ninja opzetten? Ik snap ook dat het lastig oorlog voeren is tegen iemand die in v-mode staat, je zult dus iets moeten verzinnen op het moment dat hij niet in v-mode is.


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • De Bulgaar wrote:

      odlaw wrote:

      Ik ben voor De Bulgaar, in deze... ik geloof toch echt dat hij deze oorlog gewonnen heeft, hoor...

      Ik snap dat het een teleurstelling is voor El Patron, want die wordt graag op zijn schouder geklopt (desnoods door zichzelf...), maar om nu te stellen dat HEAVY echt potten heeft gebroken... nee! Niet echt! Of eigenlijk... echt NIET!


      De Bulgaar wrote:

      Schade opgelopen tijdens deze oorlog:
      53,327,000 De Bulgaar
      2,121,197,000 HEAVY
      Niet alleen gevoelsmatig, maar ook in cijfers is HEAVY gewoon overlopen door De Bulgaar!Misschien dat de alliantienaam verwijst naar de Obese Anonymous, want dat is de enige vorm van zwaargewicht dat ik mij bij deze alliantie voor kan stellen, ondertussen...

      hhahaha , @odlaw]na deze toespraak zou ik in hun plaats op vakantie gaan .. sterker nog, tijdens de oorlog durfden ze me niet eens te vliegen met deze grote vloten
      ze zaten gewoon op de bank






      Als je de moed niet hebt om te capituleren, zullen we @Kamikaze en andere staff members vragen wat ze zullen rechter.

      klopt, jij viel alleen maar aan onder bescherming van 0fun/Staal/whoever, die in generaal modus in hetzelfde stelsel lag en altijd sneller was dan een ander, daarbij hadden jullie een dm gebruik waar de Duitsers heel blij van werden, toen 0fun gesloopt was hebben we je niet meer gezien?
      Dat is embarrassing en laf, maar voor mij heb je gewonnen, mensen met een kronkel moet je gelijk geven.
    • Jongens, ik zei dat als ik zou verliezen, ik deze server zou verlaten. Aangezien ik win, verwacht me terug zolang de tijd het toelaat.


      Ik zeg nogmaals dat ik nieuw ben in NL en graag nieuwe mensen ontmoet. Ik heb geweldige dingen gezien van de verdedigers, vooral van @SowiaK
      Dus ik blijf nog wat langer.



      Ik verwacht dat je verantwoordelijkheid neemt en een einde maakt aan [HEAVY]

      The post was edited 2 times, last by De Bulgaar ().