Graag ontopic! Volgende off krijgt een warn...
ex-MODDER: Gemini, Quantum, Account trade & Space tavern.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
El Patron wrote:
Welke nederlaag? Enige dat ik erken is dat je de wedstrijd 'zo lang mogelijk in vmode blijven tijdens een war' inderdaad hebt gewonnen met een straatlengte voorsprong.
De Bulgaar wrote:
Schade opgelopen tijdens deze oorlog:
53,327,000 De Bulgaar
2,121,197,000 HEAVY
The post was edited 1 time, last by odlaw ().
odlaw wrote:
Ik ben voor De Bulgaar, in deze... ik geloof toch echt dat hij deze oorlog gewonnen heeft, hoor...
Ik snap dat het een teleurstelling is voor El Patron, want die wordt graag op zijn schouder geklopt (desnoods door zichzelf...), maar om nu te stellen dat HEAVY echt potten heeft gebroken... nee! Niet echt! Of eigenlijk... echt NIET!
Niet alleen gevoelsmatig, maar ook in cijfers is HEAVY gewoon overlopen door De Bulgaar!De Bulgaar wrote:
53,327,000 De Bulgaar
2,121,197,000 HEAVY
Misschien dat de alliantienaam verwijst naar de Obese Anonymous, want dat is de enige vorm van zwaargewicht dat ik mij bij deze alliantie voor kan stellen, ondertussen...
SowiaK wrote:
echte oorlog, paar sonnen sateliten kapot gemaamk en Vmode, dat represent burgarse speller, nivau 0.
Level 0, bulgarian players, belagelijk, pathetic. Congratulation! You win, we lose
De Bulgaar wrote:
odlaw wrote:
Ik ben voor De Bulgaar, in deze... ik geloof toch echt dat hij deze oorlog gewonnen heeft, hoor...
Ik snap dat het een teleurstelling is voor El Patron, want die wordt graag op zijn schouder geklopt (desnoods door zichzelf...), maar om nu te stellen dat HEAVY echt potten heeft gebroken... nee! Niet echt! Of eigenlijk... echt NIET!
Niet alleen gevoelsmatig, maar ook in cijfers is HEAVY gewoon overlopen door De Bulgaar!Misschien dat de alliantienaam verwijst naar de Obese Anonymous, want dat is de enige vorm van zwaargewicht dat ik mij bij deze alliantie voor kan stellen, ondertussen...De Bulgaar wrote:
53,327,000 De Bulgaar
2,121,197,000 HEAVY
hhahaha , @odlaw]na deze toespraak zou ik in hun plaats op vakantie gaan .. sterker nog, tijdens de oorlog durfden ze me niet eens te vliegen met deze grote vloten
ze zaten gewoon op de bank
Als je de moed niet hebt om te capituleren, zullen we @Kamikaze en andere staff members vragen wat ze zullen rechter.
The post was edited 2 times, last by De Bulgaar ().