Ik zag het staan in dat linkje van Black Knight...Toen dacht ik nog...Dat is een dik account voor iemand die geen zin meer heeft om te spelen!Klapstoeltje wrote:
ja polaris is echt een geniale uni, niet verbaasd zijn als ik straks over 60 dagen met 1,8 miljard punten kom aanwaaien xDmauricovic wrote:
Het hadden er nog een stuk meer kunnen zijn met zijn mijnen en planeten als tie niet eerst 60 !!! dagen in v-mode was geweest.Maar het is wel duidelijk dat Polaris dus gewoon de beste uni is. Iedereen wil daarheen omdat wij daar spelen! En met wij bedoel ik iedereen die in Polaris gestart is, niet de neppe uni-hoppers die vluchten....Jelly015 wrote:
? en hoe de fuck kom je aan 900 miljoen punten whahaha
Het is mogelijk en met je 1,8 miljard punten ben je dan gelijk met afstand de nieuwe nummer 1 met 2x zoveel punten als onze nieuwste aanwinst.
Ach, het is kennelijk een nieuwe manier van mergen...Haalt het idee van een account strategisch opbouwen in een uni wel een beetje weg maar er zijn door de jaren heen wel meer "functies" toegevoegd waar de community niet zo blij mee was, dit overleven we ook wel weer