uni-hoppen

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Klapstoeltje wrote:

      mauricovic wrote:

      Jelly015 wrote:

      ? en hoe de fuck kom je aan 900 miljoen punten whahaha
      Het hadden er nog een stuk meer kunnen zijn met zijn mijnen en planeten als tie niet eerst 60 !!! dagen in v-mode was geweest.Maar het is wel duidelijk dat Polaris dus gewoon de beste uni is. Iedereen wil daarheen omdat wij daar spelen! En met wij bedoel ik iedereen die in Polaris gestart is, niet de neppe uni-hoppers die vluchten.... ;)
      ja polaris is echt een geniale uni, niet verbaasd zijn als ik straks over 60 dagen met 1,8 miljard punten kom aanwaaien xD
      Ik zag het staan in dat linkje van Black Knight...Toen dacht ik nog...Dat is een dik account voor iemand die geen zin meer heeft om te spelen!

      Het is mogelijk en met je 1,8 miljard punten ben je dan gelijk met afstand de nieuwe nummer 1 met 2x zoveel punten als onze nieuwste aanwinst.

      Ach, het is kennelijk een nieuwe manier van mergen...Haalt het idee van een account strategisch opbouwen in een uni wel een beetje weg maar er zijn door de jaren heen wel meer "functies" toegevoegd waar de community niet zo blij mee was, dit overleven we ook wel weer


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • mauricovic wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      mauricovic wrote:

      Jelly015 wrote:

      ? en hoe de fuck kom je aan 900 miljoen punten whahaha
      Het hadden er nog een stuk meer kunnen zijn met zijn mijnen en planeten als tie niet eerst 60 !!! dagen in v-mode was geweest.Maar het is wel duidelijk dat Polaris dus gewoon de beste uni is. Iedereen wil daarheen omdat wij daar spelen! En met wij bedoel ik iedereen die in Polaris gestart is, niet de neppe uni-hoppers die vluchten.... ;)
      ja polaris is echt een geniale uni, niet verbaasd zijn als ik straks over 60 dagen met 1,8 miljard punten kom aanwaaien xD
      Ik zag het staan in dat linkje van Black Knight...Toen dacht ik nog...Dat is een dik account voor iemand die geen zin meer heeft om te spelen!
      Het is mogelijk en met je 1,8 miljard punten ben je dan gelijk met afstand de nieuwe nummer 1 met 2x zoveel punten als onze nieuwste aanwinst.

      Ach, het is kennelijk een nieuwe manier van mergen...Haalt het idee van een account strategisch opbouwen in een uni wel een beetje weg maar er zijn door de jaren heen wel meer "functies" toegevoegd waar de community niet zo blij mee was, dit overleven we ook wel weer
      ja of je moet de nummer 1 van uni 3 even strikken om ergens langs te komen, Zagadra is buiten uni 3 de uni met de meeste grote vloten over lijkt mij...
      -Niets Interessants te melden-
    • Oh ja... net wat we nodig hadden... nóg zo'n laffe twat...

      Nog even en we kunnen iedereen wel aan het Bolderen krijgen... en dan noemen we ons 'The Blue Man Group' en zingen we de hele tijd 'I'm blue, dabadi-dabada...'

      Hou op met me, hoor...

      Wat een complete retard-actie, dit...
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Aanvaller: (Meester): 0
      Grondstoffen: 65, buit: 75%
      Puinveld (nieuw) 0

      Verdediger: (xxxxxx: 0
      Daadwerkelijk gerepareerd: 0
      Maankans: 0 %
      Azijnpisser nummer 1 komt weer met zijn straaltje...
      Mijntje klikken, def bouwen, mijntje klikken , mijntje bouwen, def bouwen... geweldig speel plezier !
      Wanneer leer jij nu eens dat er spelers zijn die een eigen mening hebben over het spel.
      En geen grammar Nazi's zijn!
      En niet elk topic onder te pissen met oeverloos gezever.
      Stel : we hebben een server vol met met meesters met side kicks a la mauro's... liefst natuurlijk snelheid 0.2 en eco25.
      Dat zou dan een server zijn voor stelletjes..

      Zeik niet zo !
      Niet mee eens : flikker op en pak je lego doos.
      Gameforge maakt regels, ga daar zeiken!
    • odlaw wrote:

      Oh ja... net wat we nodig hadden... nóg zo'n laffe twat...

      Nog even en we kunnen iedereen wel aan het Bolderen krijgen... en dan noemen we ons 'The Blue Man Group' en zingen we de hele tijd 'I'm blue, dabadi-dabada...'

      Hou op met me, hoor...

      Wat een complete retard-actie, dit...
      Hahahaha!

      Iemand voelde zich aangesproken... :thumbsup:

      Ik vond het allang heel knap dat ik een aanval wist op te zetten binnen die 3,5 seconden dat jij niet in (v) zat, @Boldertje!
      Ik heb zelfs het risico genomen om de aanval door te laten lopen, nadat jij alweer in (v) zat en ik niet meer kon zien of je misschien snel nog een ninja of zo had proberen te zetten (wat ik echt wel een actie voor jou vind, smerig, laag en laf...)

      Maar even ontopic, graag, Bolder... we kunnen nu toch niet íedere thread tot flame- en spamsectie gaan betitelen, toch?

      Ik begrijp uit Bolder zijn post dat hij het er wel mee eens is, dat je op die manier mag uni-hoppen... #waarombeniknietverbaas
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • odlaw wrote:

      Ik vond het allang heel knap dat ik een aanval wist op te zetten binnen die 3,5 seconden dat jij niet in (v) zat, @Boldertje!
      Ik heb zelfs het risico genomen om de aanval door te laten lopen, nadat jij alweer in (v) zat , Dan had er in het gv een v moeten staan!! dus niet liegen en ik niet meer kon zien of je misschien snel nog een ninja of zo had proberen te zetten (wat ik echt wel een actie voor jou vind, smerig, laag en laf...)
      Kijk dat bedoel ik nu, je liegt de stukken aan elkaar.. ik ben keurig online gebleven, uren , maar die ene actie was wws voor een hele week? En dan val je aan op een planeet waar niets ligt terwijl een een hele leuke voot op de maan lag, maar dat was te veel voor je tere zenuwen denk ik :)

      Uni hoppen ? het zal wel, als je in een uni start en niet bij de grote jongens kunt blijven. tja dan kan dat later met veel DM nog goed komen zo te zien !
    • Bolder wrote:

      odlaw wrote:

      Ik vond het allang heel knap dat ik een aanval wist op te zetten binnen die 3,5 seconden dat jij niet in (v) zat, @Boldertje!
      Ik heb zelfs het risico genomen om de aanval door te laten lopen, nadat jij alweer in (v) zat , Dan had er in het gv een v moeten staan!! dus niet liegen en ik niet meer kon zien of je misschien snel nog een ninja of zo had proberen te zetten (wat ik echt wel een actie voor jou vind, smerig, laag en laf...)
      Kijk dat bedoel ik nu, je liegt de stukken aan elkaar.. ik ben keurig online gebleven, uren , maar die ene actie was wws voor een hele week? En dan val je aan op een planeet waar niets ligt terwijl een een hele leuke voot op de maan lag, maar dat was te veel voor je tere zenuwen denk ik :)
      Uni hoppen ? het zal wel, als je in een uni start en niet bij de grote jongens kunt blijven. tja dan kan dat later met veel DM nog goed komen zo te zien !
      lol... je hebt niet eens een maan, daar... grapjas!
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Bolder wrote:

      met side kicks a la mauro's...
      Ik doe echt al een tijdje mijn best om geen aandacht aan je te besteden maar te pas en met name te onpas gooi je mijn goede naam te grabbel.
      Zou je daar mee willen stoppen alsjeblieft?
      Ik zal wel een van de weinige personen op aarde zijn die je opgemerkt heeft in de afgelopen decennia maar ik had mij voorgenomen om daar mee te stoppen omdat het 0,0 effect heeft.

      Dus hierbij...ik noem jou niet meer en jij mij niet meer. Deal?


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!