uni-hoppen

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Jillian wrote:

      Lange Giraffe wrote:

      Het is ook wel een trieste bedoeling als zelfs de FAQ aangeeft dat die verhuizingen niet mogen volgens de NL-regels, maar er niets aan gedaan wordt. Schrap dan gewoon de hele top20 restrictie in plaats dat enkel een selectief clubje er gebruik van kan maken. Die regel is er lijkt mij juist om het spelveld eerlijk te houden en dat wordt nu toch ook al allesbehalve gehaald.
      Het mag dus juist wel volgens de FAQ.
      Een account uit .nl, wat in een van de ranglijsten top20 op .nl is, mag in .nl overal naartoe.
      V: Betekent dit dat ze de regels overtreden door naar de top 20 te gaan?
      A: Volgens het script nee, volgens onze migratieregels wel. Zie je dit gebeuren? open dan een ticket voor het betreffende universum.

      Hier staat toch duidelijk dat de script de transfer toelaat, maar dat het niet mag? Of de regels overtreden is toegestaan tegenwoordig :P
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Jillian wrote:

      Lange Giraffe wrote:

      Hier staat toch duidelijk dat de script de transfer toelaat, maar dat het niet mag? Of de regels overtreden is toegestaan tegenwoordig
      Dit is een voorbeeld waar het gaat over van .nl naar .en, en niet een account uit .nl dat binnen .nl blijft.
      Je moet wel een erg rare bril ophebben, wil je de FAQ op die manier lezen :huh: ! Even losstaand van de later toegevoegde quote bovenin, die het gigantisch oneerlijk maakt voor 99% van de spelers. 1% mag tegen de regels in verhuizen naar waar ze maar willen en de overige 99% mag dit niet.

      FAQ
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Lange Giraffe wrote:

      Je moet wel een erg rare bril ophebben, wil je de FAQ op die manier lezen ! Even losstaand van de later toegevoegde quote bovenin, die het gigantisch oneerlijk maakt voor 99% van de spelers. 1% mag tegen de regels in verhuizen naar waar ze maar willen en de overige 99% mag dit niet.
      Hoe raar die bril ook is, dit is hoe Gameforge wil dat we de faq interpreteren.

      Vanwege dit punt is ook de aanvulling/verduidelijking later toegevoegd.

      :love: Thanks Syrabi
    • Kijk, dat waldo en mauro van die azijnzeikerds zijn was bekend, en dat ze overal tegen aan schoppen was ook bekend, maar dat je zo dom bent om tegen je zin te spelen.. of is dat een trigger voor jullie ? Je belangrijk voelen in de rol anti ?
      Span een zaak aan tegen GF !!
      Bolder had dat lef wel!
      En heeft ook nog eens gewonnen !
      Zeveren, janken en niets doen...dan kom je er wel.


      Koop wat lego en ga kleuteren..
    • Jillian wrote:

      Spijtig genoeg is het een legale merge zolang die in een van de ranglijsten top 20 .nl is, en origineel uit .nl komt.

      Mochten mensen hier klachten over hebben, dan zie ik daar graag tickets van dan als "klacht" doorgezet kunnen worden naar GF.
      dus als ik het goed begrijp, ik sta in zagadra op plek 13, dus in de top 20, dat betekend dat als ik mijn account inactief laat gaan, ik hem zonder problemen naar Polaris ofzo toe kan gaan... ondanks dat ik in uni3 bijvoorbeeld niet in de top20 terecht zou komen met dat punten aantal... dat is krom
      -Niets Interessants te melden-
    • Lange Giraffe wrote:

      Jillian wrote:

      Lange Giraffe wrote:

      Het is ook wel een trieste bedoeling als zelfs de FAQ aangeeft dat die verhuizingen niet mogen volgens de NL-regels, maar er niets aan gedaan wordt. Schrap dan gewoon de hele top20 restrictie in plaats dat enkel een selectief clubje er gebruik van kan maken. Die regel is er lijkt mij juist om het spelveld eerlijk te houden en dat wordt nu toch ook al allesbehalve gehaald.
      Het mag dus juist wel volgens de FAQ.Een account uit .nl, wat in een van de ranglijsten top20 op .nl is, mag in .nl overal naartoe.
      V: Betekent dit dat ze de regels overtreden door naar de top 20 te gaan?A: Volgens het script nee, volgens onze migratieregels wel. Zie je dit gebeuren? open dan een ticket voor het betreffende universum.

      Hier staat toch duidelijk dat de script de transfer toelaat, maar dat het niet mag? Of de regels overtreden is toegestaan tegenwoordig :P
      Over die exacte zin heb ik gestoeid met Lovorus, en na 2 maanden opgegeven.
      Ergens anders in de FAQ staat die zin net wat anders, en daar baseren ze zich op.
    • Klapstoeltje wrote:

      Jillian wrote:

      Spijtig genoeg is het een legale merge zolang die in een van de ranglijsten top 20 .nl is, en origineel uit .nl komt.

      Mochten mensen hier klachten over hebben, dan zie ik daar graag tickets van dan als "klacht" doorgezet kunnen worden naar GF.
      dus als ik het goed begrijp, ik sta in zagadra op plek 13, dus in de top 20, dat betekend dat als ik mijn account inactief laat gaan, ik hem zonder problemen naar Polaris ofzo toe kan gaan... ondanks dat ik in uni3 bijvoorbeeld niet in de top20 terecht zou komen met dat punten aantal... dat is krom
      Het gaat over heel .nl. Dus als jouw zagadra account in een van de ranglijsten top20 van heel .nl is, dan mag je dus naar elke uni in .nl die minimaal 1 jaar oud is.

      :love: Thanks Syrabi
    • JamesCameron wrote:

      Lange Giraffe wrote:

      Jillian wrote:

      Lange Giraffe wrote:

      Het is ook wel een trieste bedoeling als zelfs de FAQ aangeeft dat die verhuizingen niet mogen volgens de NL-regels, maar er niets aan gedaan wordt. Schrap dan gewoon de hele top20 restrictie in plaats dat enkel een selectief clubje er gebruik van kan maken. Die regel is er lijkt mij juist om het spelveld eerlijk te houden en dat wordt nu toch ook al allesbehalve gehaald.
      Het mag dus juist wel volgens de FAQ.Een account uit .nl, wat in een van de ranglijsten top20 op .nl is, mag in .nl overal naartoe.
      V: Betekent dit dat ze de regels overtreden door naar de top 20 te gaan?A: Volgens het script nee, volgens onze migratieregels wel. Zie je dit gebeuren? open dan een ticket voor het betreffende universum.
      Hier staat toch duidelijk dat de script de transfer toelaat, maar dat het niet mag? Of de regels overtreden is toegestaan tegenwoordig :P
      Over die exacte zin heb ik gestoeid met Lovorus, en na 2 maanden opgegeven.Ergens anders in de FAQ staat die zin net wat anders, en daar baseren ze zich op.
      ik ook hoor, maar die idioot is de of achterlijk of doet alsof.
      De aanvaller steelt: 1.352.137.250 Deuterium

      DeBoerMaN [bEx] & ExXx [bEx] & DeWieSneuS [TBD] vs Angerblub:TOT: 35.934.399.000
    • JamesCameron wrote:

      Over die exacte zin heb ik gestoeid met Lovorus, en na 2 maanden opgegeven.Ergens anders in de FAQ staat die zin net wat anders, en daar baseren ze zich op.
      Over die zin valt weinig te stoeien, die geeft gigantisch strak aan dat het niet mag, dat valt gewoon niet anders te interpeteren. Alleen die case by case regel verderop maakt eigenlijk alles mogelijk zonder dat er een reden gegeven hoeft te worden waarom ze de transfer toelaten.

      Neemt niet weg dat het gigantische bullshit is, al heb ik er zelf totaal geen last van. Maar het is toch een beetje Monopoly spelen waarbij slechts 1 speler continu uit de bank mag graaien en het voor de overige spelers niet toegestaan is :P !
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • met andere woorden het is gemakkelijk om alles op gamegorge te steken!
      Ogame.nl we weten het allemaal is zware vriendjespolitiek. Sommige mogen veel meet als anderen. Daardoor is nl ook al lang dood. 99 op de 100 vind jullie belachelijke regel van top 20 mag overal naartoe zever en belachelijk maar we doen er lekker niets aan. We steken het op gameforge en doen zelf lekker niets. En is er nu niemand buiten die Jillian hier dat eens kan antwoorden???
      En wanneer gaat er eens geluisterd worden naar de spelers? Het zijn wij dat betalen dus wij baas! Niet luisteren? Geen DM meer kopen! Zal wel snel blijken wie de baas is.
      Geen
    • Thor God wrote:

      met andere woorden het is gemakkelijk om alles op gamegorge te steken!
      Ogame.nl we weten het allemaal is zware vriendjespolitiek. Sommige mogen veel meet als anderen. Daardoor is nl ook al lang dood. 99 op de 100 vind jullie belachelijke regel van top 20 mag overal naartoe zever en belachelijk maar we doen er lekker niets aan. We steken het op gameforge en doen zelf lekker niets. En is er nu niemand buiten die Jillian hier dat eens kan antwoorden???
      En wanneer gaat er eens geluisterd worden naar de spelers? Het zijn wij dat betalen dus wij baas! Niet luisteren? Geen DM meer kopen! Zal wel snel blijken wie de baas is.
      Jillian de schuld geven is ook wat makkelijk, als hij het moet toestaan van bovenaf kun je hem er niet voor aankijken. Hij vraagt niet voor niets om tickets om door te sturen naar GF :P
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Kamikaze wrote:

      Buiten Lord en Hysteria zijn er ook weinig die kunnen reageren. Het team is niet zo groot meer.

      Ik ben het met je eens hoor, GF heeft het totaal verkeerd aanpakt en wij zijn er de dupe van.
      Eindelijk iemand die het snapt en zegt hoe het is. Of niet @Lorovus
      De aanvaller steelt: 1.352.137.250 Deuterium

      DeBoerMaN [bEx] & ExXx [bEx] & DeWieSneuS [TBD] vs Angerblub:TOT: 35.934.399.000
    • Jillian wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      Jillian wrote:

      Spijtig genoeg is het een legale merge zolang die in een van de ranglijsten top 20 .nl is, en origineel uit .nl komt.

      Mochten mensen hier klachten over hebben, dan zie ik daar graag tickets van dan als "klacht" doorgezet kunnen worden naar GF.
      dus als ik het goed begrijp, ik sta in zagadra op plek 13, dus in de top 20, dat betekend dat als ik mijn account inactief laat gaan, ik hem zonder problemen naar Polaris ofzo toe kan gaan... ondanks dat ik in uni3 bijvoorbeeld niet in de top20 terecht zou komen met dat punten aantal... dat is krom
      Het gaat over heel .nl. Dus als jouw zagadra account in een van de ranglijsten top20 van heel .nl is, dan mag je dus naar elke uni in .nl die minimaal 1 jaar oud is.
      okee, dus als ik met mijn Japetus account naar een willekeurige uni wil, en ik plaats overal binnen de top20 binnen .NL, dan kan dat dus zonder verdere gevolgen of iets dergelijks? ik heb daar genoeg punten, waarmee ik in iedere uni van .NL binnen de top10 zou staan, en dan hoef ik hem alleen maar 60 dagen inactief te laten worden en dan via dat kerkhofgebeuren een nieuwe uni uit zoeken... blijft bijzonder dat GF zoiets goedkeurt.....
      -Niets Interessants te melden-
    • Nja het is eerder dat ze wat regels zelf uitvinden heb ik de indruk.. er is hier altijd aan vriendjespolitiek gedaan..
      Kijk in Oberon switch heeft daar iedereen vermoord.. geen enkele vloot blijft nog over.. de uni in volledig dood ondertussen.. gevolg iedereen is in⅕ Vmode dus speelt Switch nog alleen en heeft hij niemand nog voor te crashen.. hadden ze dit niet toegelaten had je zeker nog 50 spelers online gehad.. nu heb je 17 a 18 waarvan allemaal kleintjes. Proficiat
      Geen