uni-hoppen

    • Thor God wrote:

      Nja het is eerder dat ze wat regels zelf uitvinden heb ik de indruk.. er is hier altijd aan vriendjespolitiek gedaan..
      Kijk in Oberon switch heeft daar iedereen vermoord.. geen enkele vloot blijft nog over.. de uni in volledig dood ondertussen.. gevolg iedereen is in⅕ Vmode dus speelt Switch nog alleen en heeft hij niemand nog voor te crashen.. hadden ze dit niet toegelaten had je zeker nog 50 spelers online gehad.. nu heb je 17 a 18 waarvan allemaal kleintjes. Proficiat
      Er is geen uni op .nl die 50 spelers gelijktijdig online heeft..


      Misschien een nieuwe uni op de eerste paar dagen... Maar meeste uni's zitten over het algemeen tussen de 0 en 20 spelers gelijktijdig online.

      :love: Thanks Syrabi
    • Klapstoeltje wrote:

      okee, dus als ik met mijn Japetus account naar een willekeurige uni wil, en ik plaats overal binnen de top20 binnen .NL, dan kan dat dus zonder verdere gevolgen of iets dergelijks? ik heb daar genoeg punten, waarmee ik in iedere uni van .NL binnen de top10 zou staan, en dan hoef ik hem alleen maar 60 dagen inactief te laten worden en dan via dat kerkhofgebeuren een nieuwe uni uit zoeken... blijft bijzonder dat GF zoiets goedkeurt.....

      For the record: het gaat om top20 van alle accounts op .nl en niet top20 individuele uni's.

      mmorpg-stat.eu/base.php?pagex=39

      Dit zeg maar. Dus voor top20 van .nl heb je dus bijvoorbeeld 928M punten of 162M vloot nodig. Dan heb je vrij spel.

      Mensen zoals jij en ik die er onder hangen mogen practisch alleen naar eigen uni en uni 3. Edit: je moet even 60M vloot maken en dan kun je ook naar elke uni. :p
    • breek mijn mond niet open eh!
      Die coupons vliegen achter de schermen in het rond voor DM mee te kopen we weten dat al langer..

      En euhm 99% is tegen dat er sterke spelers in de uni kunnen komen dat ze maar willen en volledig stuk maken zoals Switch in Oberon en als je er zogezegd niets aan kunt doen neem dan alle 3 ontslag van de forum en dat gameforge zijn nest maar zelf onderhoud! Wij zijn tegen!! Jullie verliezen massaal spelers hierdoor maarja wie ben ik.
      Geen
    • Thor God wrote:

      breek mijn mond niet open eh!
      Die coupons vliegen achter de schermen in het rond voor DM mee te kopen we weten dat al langer..

      En euhm 99% is tegen dat er sterke spelers in de uni kunnen komen dat ze maar willen en volledig stuk maken zoals Switch in Oberon en als je er zogezegd niets aan kunt doen neem dan alle 3 ontslag van de forum en dat gameforge zijn nest maar zelf onderhoud! Wij zijn tegen!! Jullie verliezen massaal spelers hierdoor maarja wie ben ik.
      Kan je hier ook maar iets van bewijzen?

      de laatste keer dat ik om "salarisverhoging" vroeg bij @Lorovus zei die dat dat niet aan hem was.

      Coupons kunnen aangevraagd worden voor events e.d. maar als er "vals gespeeld" wordt dmv overdreven veel verkregen coupons dan wil ik wel weten waar dat gebeurt. Kan je vertellen dat de coupons die teamleden krijgen, misschien net genoeg zijn om op 1 account officieren aan te houden, maar daar is het dan ook wel mee gezegd.



      //edit

      dit is overigens niet een vrijbrief om hier openlijk door tegaan over het functioneren van het team, als er twijfels bij bepaalde acties zijn dan kunnen die in ticket of in de mail aangegeven worden. (jillian@ogame.nl / hysteria@ogame.nl / lord@ogame.nl)

      Heb je het idee dat daar geen, of onvoldoende gehoor aan gegeven wordt dan kan het door gespeeld worden naar Lorovus.

      :love: Thanks Syrabi
    • Mijn coupons vliegen niet hoor. En vriendjespolitiek is dit evenmin, en evenmin kunnen wij dit voorkomen.

      en mijn vloot is ook in Switch zijn recs terecht gekomen, dus breek mij de mond niet open. Wij met zijn drieen en ook de coma zien hetzelfde gebeuren als jij.

      Met zijn drieen opstappen heeft totaal geen zin, daarmee zijn we nog niet eens een druppel op de gloeiende plaat. Wij proberen echt wel om beweging te krijgen in dit onderwerp achter de schermen, om regels van een merge te veranderen, maar dit is nu zo bepaald tot ze weer anders bepalen.

      En ik ga niet stoppen met iets waar ik nog voldoening uithaal door een aantal spelers die zich niet uit het veld laten slaan en op hun manier nog plezier aan het spel beleven voor een punt welke ik dan toch niet maak.
    • Ligt het aan mij of voelt @Thor God nu eerder aan als alles behalve een god? :D

      Stop met janken zou ik zeggen, het is al jaren dat .nl niet veel spelers trekt.

      Zoals menig andere speler en GO zegt, denk je dat je er iets aan kan veranderen, meld je aan voor het GO-schap :)
      Because in a split second, it's gone.
      - Ayrton Senna

      They banned me twice in 2022
      - Senna 16/01/2022
    • Black knight wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      okee, dus als ik met mijn Japetus account naar een willekeurige uni wil, en ik plaats overal binnen de top20 binnen .NL, dan kan dat dus zonder verdere gevolgen of iets dergelijks? ik heb daar genoeg punten, waarmee ik in iedere uni van .NL binnen de top10 zou staan, en dan hoef ik hem alleen maar 60 dagen inactief te laten worden en dan via dat kerkhofgebeuren een nieuwe uni uit zoeken... blijft bijzonder dat GF zoiets goedkeurt.....
      For the record: het gaat om top20 van alle accounts op .nl en niet top20 individuele uni's.

      mmorpg-stat.eu/base.php?pagex=39

      Dit zeg maar. Dus voor top20 van .nl heb je dus bijvoorbeeld 928M punten of 162M vloot nodig. Dan heb je vrij spel.

      Mensen zoals jij en ik die er onder hangen mogen practisch alleen naar eigen uni en uni 3. Edit: je moet even 60M vloot maken en dan kun je ook naar elke uni. :p
      haha thnx voor die link, erg handig ^^
      -Niets Interessants te melden-
    • Senna wrote:

      Ligt het aan mij of voelt @Thor God nu eerder aan als alles behalve een god? :D

      Stop met janken zou ik zeggen, het is al jaren dat .nl niet veel spelers trekt.

      Zoals menig andere speler en GO zegt, denk je dat je er iets aan kan veranderen, meld je aan voor het GO-schap :)
      *KNIP*
      In elk geval over en out laatste post ooit van me.

      Me aanmelden als go? Nooit van mn leven *KNIP*
      In elk geval byebye ban me van de forum geen probleem ik kap ermee tot nooit meer
      ][Lord][ [08-03-22 rond 21:11] Ongepast taalgebruik, nergens voor nodig. Tevens zie ik een multi, dus ik snap dat je geen problemen hebt met een ban.
      Geen
    • Wel een beetje lief doen tegen de leiding hé. Zij schrijven niet mee aan de regels van GF. Ze voeren vrijwilligerswerk uit om ons een zo eerlijk mogelijk spel aan te bieden, en doen dat toch zo goed als mogelijk met de bovenaf bepaalde regels.

      Dus maak ze blij met wat tickets over dit onderwerp en zij kunnen het weer lief voor ons doorsturen. Het is niet eerlijk, maar goed komt er een keer een merge, dan wordt de machtspositie ook weer opgeschud :P !
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Jelly015 wrote:

      ? en hoe de fuck kom je aan 900 miljoen punten whahaha
      Het hadden er nog een stuk meer kunnen zijn met zijn mijnen en planeten als tie niet eerst 60 !!! dagen in v-mode was geweest.

      Maar het is wel duidelijk dat Polaris dus gewoon de beste uni is. Iedereen wil daarheen omdat wij daar spelen! En met wij bedoel ik iedereen die in Polaris gestart is, niet de neppe uni-hoppers die vluchten.... ;)


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • mauricovic wrote:

      Jelly015 wrote:

      ? en hoe de fuck kom je aan 900 miljoen punten whahaha
      Het hadden er nog een stuk meer kunnen zijn met zijn mijnen en planeten als tie niet eerst 60 !!! dagen in v-mode was geweest.
      Maar het is wel duidelijk dat Polaris dus gewoon de beste uni is. Iedereen wil daarheen omdat wij daar spelen! En met wij bedoel ik iedereen die in Polaris gestart is, niet de neppe uni-hoppers die vluchten.... ;)
      ja polaris is echt een geniale uni, niet verbaasd zijn als ik straks over 60 dagen met 1,8 miljard punten kom aanwaaien xD
      -Niets Interessants te melden-