Planeet verplaatsingen

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Planeet verplaatsingen

      Hoi!
      Kleine vraag, waarschijnlijk is het antwoord al tig keer gegeven, maar kan ik het gewoon niet zo snel 1,2,3 vinden.

      Als ik een planeet verplaats, dan verplaatst de hele handel natuurlijk mee. Inclusief het aantal velden van die planeet, ongeacht de nieuwe locatie.
      Het kan dus best zijn dat ik een planeet verplaats die voorheen op plek x:xxx:15 gelegen heeft en weinig velden heeft.. en ik deze verplaats naar x:xxx:8, mijn planeet nog steeds weinig velden heeft (hetzelfde aantal als op x:xxx:15). Toch?

      Zo ja, is er buiten de planeet verwijderen een andere manier om veel velden te krijgen? (buiten terravormer level weetikveel :P )


      Sempi
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos


    • Kamikaze wrote:

      Om velden vrij te maken kan je ook je zonne fabriek afbreken en alleen sats bouwen.
      Omschakelen naar Fusie is ook een (betere?) optie.
      Heb men hele u3 acc zo omgebouwd (met dank aan de persoon die me dat even had toegelicht)
      Ipv ZEC 35/36 of hoger en bijkomende sats kan je met fusie centrale 23 en Energietech 21 (liefst nog hogere energietech) genoeg energie produceren om hoge mines te laten draaien.
      Scheelt em dus 12 velden oftewel 12 mines die je nog kan bijbouwen.

      Als je echt op je tandvlees zit dan is sats en enkel sats natuurlijk ook een optie.
    • Trucker wrote:

      Kamikaze wrote:

      Om velden vrij te maken kan je ook je zonne fabriek afbreken en alleen sats bouwen.
      Omschakelen naar Fusie is ook een (betere?) optie.Heb men hele u3 acc zo omgebouwd (met dank aan de persoon die me dat even had toegelicht)
      Ipv ZEC 35/36 of hoger en bijkomende sats kan je met fusie centrale 23 en Energietech 21 (liefst nog hogere energietech) genoeg energie produceren om hoge mines te laten draaien.
      Scheelt em dus 12 velden oftewel 12 mines die je nog kan bijbouwen.

      Als je echt op je tandvlees zit dan is sats en enkel sats natuurlijk ook een optie.

      In oude uni's is het ook niet lastig om geheel op sats over te gaan, dat scheelt nog meer velden ;)

      Tenzij je op positie 15 zit...

      :love: Thanks Syrabi
    • De planeet opblazen en opnieuw koloniseren op plek 8. Uithuilen, en weer opnieuw beginnen.
      Op korte termijn is het leuk om snel een planeet te hebben, op lange termijn geeft het altijd het 'ik heb te weinig velden'-ellende.
      Zeker wanneer de eco snelheid weer eens omhoog gaat, maar al het andere niet. Daarom ben ik ook tegen eco verhogingen, zeker bij slecht gemanagede accounts geeft het alleen maar ellende.
      Aan de andere kant, beter voor mijn positie, dus kom maar door met die eco verhogingen :P

      Enfin, als je het dus echt goed wilt doen, planeet opblazen en blijven koloniseren tot je een voldoende grote planeet hebt.
      Beste moment om dit te doen is wanneer je net Astro level oneven hebt onderzocht, kun je eerst een nieuwe koloniseren en opbouwen en direct daarna een oude opgeven.
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III