[TOT: 3.840.726.000] Password123 [TFD] vs. Partyraiser [HEAVY] (A: 547.872.000, V: 3.292.854.000)

  • [TOT: 3.840.726.000] Password123 [TFD] vs. Partyraiser [HEAVY] (A: 547.872.000, V: 3.292.854.000)


    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-02-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller Password123 [TFD]
    ________________________________________________

    Licht gevechtsschip 346.343
    Zwaar gevechtsschip 21.595
    Kruiser 23.399
    Slagschip 27.003
    Interceptor 33.312
    Bommenwerper 108
    Vernietiger 16.256
    Reaper 5.993
    Pathfinder 1.635
    Klein vrachtschip 67.652
    _________________________________________

    Verdediger Partyraiser [HEAVY]
    ________________________________________________

    Klein vrachtschip 40.131
    Groot vrachtschip 29.774
    Licht gevechtsschip 76.084
    Zwaar gevechtsschip 15.739
    Kruiser 13.167
    Slagschip 4.570
    Recycler 9.338
    Spionagesonde 130.561
    Bommenwerper 2.385
    Vernietiger 1.369
    Ster des Doods 2
    Interceptor 4.063
    Reaper 1.821
    Pathfinder 10.198
    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller Password123 [TFD]
    ________________________________________________

    Licht gevechtsschip 254.661 ( -91.682 )
    Zwaar gevechtsschip 18.416 ( -3.179 )
    Kruiser 22.305 ( -1.094 )
    Slagschip 26.674 ( -329 )
    Interceptor 33.050 ( -262 )
    Bommenwerper 106 ( -2 )
    Vernietiger 16.243 ( -13 )
    Reaper 5.989 ( -4 )
    Pathfinder 1.564 ( -71 )
    Klein vrachtschip 49.909 ( -17.743 )
    _________________________________________

    Verdediger Partyraiser [HEAVY]
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________


    De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller steelt:
    139.516.353 Metaal, 10.766.385 Kristal en 111.426.819 Deuterium

    De aanvaller heeft een totaal van 547.872.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 3.292.854.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1.404.543.885 metaal en 982.663.815 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 261.709.557 eenheden gestolen.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
    De aanvaller(s) hebben het puin.



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 1.168.121.238
    Kristal: 828.488.200
    Deuterium: 104.435.819
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 2.101.045.257 eenheden winst gemaakt.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -1.853.127.353
    Kristal: -1.307.740.385
    Deuterium: -393.695.819
    De verdediger(s) hebben een totaal van 3.554.563.557 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2


    Och jeetje, nog een
    GLRB
  • En jij hebt overduidelijk nog steeds last van een tampon die overdwars zit. Is het bij jou 24/7 ‘die ene week van de maand’? @odlaw

    En meteen weer in vmode, samen met je ‘vriendje’ Bulgaar. Stel je voor dat je een nachtje je vloot moet saven… Wat een miet ben jij zeg @Zioptka <X

    ‘“Ik verlies geen manen meer” is wel heel eenvoudig zo ja, chickensh*t ^^
    You think yourself skilled, your ignorance meets your end.
    BdB^ Trip down Memory Lane

    The post was edited 3 times, last by El Patron ().

  • Probleem? Als in, het doel van dit spel is vreedzaam mijntjes bouwen?
    Als mensen me liever zien vertrekken is dat een teken dat ze het spelletje niet willen spelen, maar het als een gezellige hobby zien om wat puntjes op te bouwen. Candy crush ofzo is zoiets toch?

    Maar maak je niet druk om jullie vloten, deze zijn irrelevant want komen de deur niet uit lijkt het.
    En je beeld over heavy is ook wat vertekend, waarschijnlijk omdat je er zelf in zit. Maar er komen meerdere mensen bij mij klagen over jullie om er wat aan te doen :')

    Anyway, ik bouw al geen vloot meer dus dat zou een teken voor jou moeten zijn. Veel plezier verder en succes met je leden het spel te leren.
  • El Patron wrote:

    Maar ergens kun je het ze ook niet kwalijk nemen hè dat ze enkel expo's draaien. GF made them do that :/
    Dus dat ontslaat je dan van de verplichting om te saven? En als dan toch iemand je crasht dan is het kennelijk de schuld van GF/DM-gebruik/Iemand die in V-mode duikt?

    Ik hou ook niet van V-mode hoppers (Lees...Bolder) het is een hele laffe manier van spelen en zeker niet de mijne, maar het is een manier van spelen. Legaal en het mag. Op de lange duur is het verre van rendabel maar so be it.
    En ik ben het ook met je eens dat EXPO's het hele (vroegere) spel uit balans hebben gebracht. Maar doordat er expo's zijn, en een kerkhof, heb je ook alles zo weer herbouwd.

    Dus mooie dikke slag van de topic-starter, mooie winst en jammer voor diegene waar de op slag is, zo kan je ook reageren.


    flawlezz wrote:

    Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
  • Just fyi, ik houd ook niet van v-mode/v-hoppers, de enige andere optie voor mij echter is het 24/7 beschikbaar te zijn om bij eventuele maanvernietigingen op tijd een save terug te kunnen trekken.
    Imo, is deze uni serieus spelen niet te doen, ik kan niet rustig doorslapen voor 7 uur aan een stuk als er 0 dreiging is voor een ally die zoveel meer actieve leden heeft dan welke andere ally dan ook, dat het verschil ertussen ongeveer gelijk is aan het aantal planeten dat ik heb.
    Dusja, ik kies voor nachtrust en wat plezier 2-wekelijks.
  • El Patron wrote:

    Het probleem in deze Uni ben jij J. Denk dat mensen liever jou zien vertrekken dan de alliantie HEAVY <X (smiley even aangepast, dan klopt het met de zin er voor...)
    Wellicht is een boekenclub wel iets voor jou? Kun je daar mooi je tijd en geld in stoppen.

    Zo lang er maar 2 vlootjes heel blijven bij ons loop je vanzelf een keer tegen de lamp, vriendelijke vrind! :thumbup:
    En dan zeggen dat er bij mij een tampon dwars zit... :whistling:

    Persoonlijk zie ik jullie allemaal liever gaan... dan kan ik tenminste rustig mijn vlootjes op expo sturen! Oh... en neem die Bulgaar ook mee, die presteert verder ook niets, dus.

    En verder is er m.i. niets mis met HEAVY light, hoor... ik kan daar smakelijk om lachen! :biggrin: :D
    Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
  • mauricovic wrote:

    Ik hou ook niet van V-mode hoppers (Lees...Bolder) het is een hele laffe manier van spelen en zeker niet de mijne, maar het is een manier van spelen.
    De meest domme opmerking die ik in de laatste tijd heb gelezen, een soort Poetin opmerking om je eigen tekortkomingen te rechtvaardigen.
    Wie bepaalt hoe je een spel speelt???
    Juist: DE SPELER !
    En wat jij en de rest er van vindt zal mij een worst zijn... ik speel zo als ik het wil en niet niet zo als jullie het willen.
    En weet je inmiddels Maurozeiker?
    Je bent een nul als speler, je presteert niks, elke dombo kan een mijntje aanklikken en zorgen dat de gs opgebruikt is en dat noem jij skills??
    Azijnzeikertje met je maatje Waldo :)

    Leuke slag
    GL@RB
  • Bolder wrote:

    mauricovic wrote:

    Ik hou ook niet van V-mode hoppers (Lees...Bolder) het is een hele laffe manier van spelen en zeker niet de mijne, maar het is een manier van spelen.
    De meest domme opmerking die ik in de laatste tijd heb gelezen, een soort Poetin opmerking om je eigen tekortkomingen te rechtvaardigen.Wie bepaalt hoe je een spel speelt???
    Juist: DE SPELER !
    En wat jij en de rest er van vindt zal mij een worst zijn... ik speel zo als ik het wil en niet niet zo als jullie het willen.
    En weet je inmiddels Maurozeiker?
    Je bent een nul als speler, je presteert niks, elke dombo kan een mijntje aanklikken en zorgen dat de gs opgebruikt is en dat noem jij skills??
    Azijnzeikertje met je maatje Waldo :)

    Leuke slag
    GL@RB
    Oh... heeft er nou wéér iemand geen rekening gehouden met je omstandigheden, @Bolder? Wat kei-gemeen van hem, zeg! (let op: empathie in deze post, zullen mijn vrouwlijke hormonen wel zijn die opspelen!)

    Maar je hebt gelijk, hoor Bolder... de smurfenkleur aannemen getuigt veel meer van skills!
    Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
  • Vakantiemodus hoppen verdient nooit de schoonheidsprijs, maar het is toch ook wel makkelijk praten om tegen vakantiemode te zijn als je met 80% van de militaire punten in 1 alliantie zit en zelf kan saven zonder zorgen. Ook de hoofdreden dat de slagen vrijwel alleen door buitenstaanders gedaan worden. Desalniettemin, flink doorgepakt en een flinke winst voor de aanvaller :P !
    Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

    In een inter universele relatie met Love Goat