discordia wrote:
[...] En odlaw je doet nu net of saven zo heel moeilijk is,als dat zo zou zijn moeten ze niet zo veel vloot kopen
Dat voorstel van 48u zou ik ook wel achter staan.
discordia wrote:
[...] En odlaw je doet nu net of saven zo heel moeilijk is,als dat zo zou zijn moeten ze niet zo veel vloot kopen
discordia wrote:
Aan de vmode zit al nadeel zat geen inkomsten enz,dus dat lijkt me meer dan genoeg.
En in de geest van het spel,ja zo kan ik er wel meer in de geest van het spel is ook niet wie het meeste uitgeeft staat het hoogst,
In de geest van het spel is ook niet alle grote fleeters in 1 allie en dat zijn maar 2 voorbeelden de me onder het typen al te binnen schieten dus zullen er vast veel meer zijn.
Maar goed ik kan nog wel uni's waar ik rustig op vakantie ging zonder internet en niet in de v-mode ging,maar dat hoeft van mij niet iedereen te doen ieder zijn eigen speelstijl.
Helaas is de tijd dat we met meer dan 5k spelers speelden al lang voorbij dus wees blij met elke speler die er nog is.
odlaw wrote:
Okee... nu komt er een speler die iedere regel aan zijn laars lapt, zonder DM toch alle voordelen weet te krijgen en te gebruiken... absolute cheat... Maar, hé! Het is een speler, dus we zijn er blij mee! Hou toch op... wat een kul-argument.discordia wrote:
Aan de vmode zit al nadeel zat geen inkomsten enz,dus dat lijkt me meer dan genoeg.
En in de geest van het spel,ja zo kan ik er wel meer in de geest van het spel is ook niet wie het meeste uitgeeft staat het hoogst,
In de geest van het spel is ook niet alle grote fleeters in 1 allie en dat zijn maar 2 voorbeelden de me onder het typen al te binnen schieten dus zullen er vast veel meer zijn.
Maar goed ik kan nog wel uni's waar ik rustig op vakantie ging zonder internet en niet in de v-mode ging,maar dat hoeft van mij niet iedereen te doen ieder zijn eigen speelstijl.
Helaas is de tijd dat we met meer dan 5k spelers speelden al lang voorbij dus wees blij met elke speler die er nog is.
discordia wrote:
Die vergelijking gaat helaas niet op,de regels zeggen nl dat doelpunten in de rust niet tellen dus heb je er niets aan.
En de regels voor v-mode gelden wel dus probeer het eens opnieuw.
En odlaw je doet nu net of saven zo heel moeilijk is,als dat zo zou zijn moeten ze niet zo veel vloot kopen
discordia wrote:
odlaw wrote:
Ik ben ook niet pro-DM, maar gebruik het ook. Niet met 100-en euri, maar wel een beetje...
ReWinD wrote:
De frustratie en machteloosheid die je voelt, is enorm. Technisch gezien houden deze spelers zich aan de regels
discordia wrote:
Vroegâh was alles betâh
Maar goed ik zou zeggen verander de regels nog meer en raak nog meer spelers kwijt,nouja veel meer kan niet
discordia wrote:
rond u 9 zijn de eerste echte spelregels gaan veranderen,weet je nog.
discordia wrote:
schroothandel voor spys die geen laadruimte meer hadden daarna introductie van ic's(iedereen had zijn vloot opgebouwd met ssers kon ze dumpen,puinverhouding was ineens ruk enz,u12 kwamen de eerste officieren enz enz .Maar gelukkig zijn we van ruim 5k (geen idee meer hoeveel meer)naar ik zie net in tarazed dan speler 223 maar 0 punten heeft dus we zijn er wel lekker op vooruit gegaan
discordia wrote:
Die vergelijking gaat helaas niet op,de regels zeggen nl dat doelpunten in de rust niet tellen dus heb je er niets aan.En de regels voor v-mode gelden wel dus probeer het eens opnieuw.mauricovic wrote:
Als je een voetbalvergelijking zou willen maken dan komt het v-mode-hoppen nog het meest overheen dat de tegenstander in de rust stiekum het veld opkomt om ff snel 3x te scoren om vervolgens weer snel de kleedkamer in te duiken.
En ook deze vergelijking gaat uiteraard mank want je kan/mag niet tijdens de rust scoren.
Dus elke vergelijking gaat mank omdat v-mode-hoppen niet tegen de regels is.
mauricovic wrote:
Ik heb helaas nog geen antwoord gekregen waar we een idee kunnen indienen, kan een van de teamlers dit misschien vertellen?
Bolder wrote:
Hypocriet dus.Ik ben eigenlijk ook niet pro vmode, maar gebruik het iets meer als gemiddeld.odlaw wrote:
Ik ben ook niet pro-DM, maar gebruik het ook. Niet met 100-en euri, maar wel een beetje...
Oke, laten we de vakantie modes omdopen naar rust modes ?
Ogame is een 24/7 oorlog spel waarbij elkaar probeert te pakken. Een functie zoals vakantie mode gebruiken om mega winst zonder dat de ander ook maar iets terug kan doen, omdat het twee uur in de nacht gebeurd is spel bedervend.
Pardon? hoe kun je een mega winst halen ?
Saven!!!
En twee uur in de nacht is spelbederf??
Wow, dan zijn er veel spelbedervers !!
Dus... als je tot 2 uur in de nacht speelt hoef je daarna je vloot niet te saven want die gaat niet aangevallen worden want dat zou spelbederf zijn !!
Er speelt dus niemand meer dan....
De meeste commentaren zijn wss ooit gepakt door een zgn vhopper
Als je gecracht bent, heb je een fout gemaakt !!
Of dat nu door een vhopper is of, volgens jullie, een niet laffe speler, je bent GECRASCHT !!
Dat je vervolgens de crasher niet terug kunt pakken omdat hij in vmode zit... tja... dat neemt niet weg dat je zelf schuld hebt!
Echt??ReWinD wrote:
De frustratie en machteloosheid die je voelt, is enorm. Technisch gezien houden deze spelers zich aan de regels
odlaw wrote:
Wat is er hypocriet aan, Bolder?
odlaw wrote:
Ik ben ook voor een beter milieu, maar ik rijd toch ook met mijn auto naar mijn werk.
mauricovic wrote:
Als je dit zo terugleest....dan baal je toch ook gewoon van jezelf?Even bijdehand gaan doen met "dus probeer het eens opnieuw" blijkt echter dat het er gewoon al stond maar dat jij zelf niet kan lezen...probeer jij anders groep 3 nog even opnieuw...discordia wrote:
Die vergelijking gaat helaas niet op,de regels zeggen nl dat doelpunten in de rust niet tellen dus heb je er niets aan.En de regels voor v-mode gelden wel dus probeer het eens opnieuw.mauricovic wrote:
Als je een voetbalvergelijking zou willen maken dan komt het v-mode-hoppen nog het meest overheen dat de tegenstander in de rust stiekum het veld opkomt om ff snel 3x te scoren om vervolgens weer snel de kleedkamer in te duiken.
En ook deze vergelijking gaat uiteraard mank want je kan/mag niet tijdens de rust scoren.
Dus elke vergelijking gaat mank omdat v-mode-hoppen niet tegen de regels is.
Ik heb helaas nog geen antwoord gekregen waar we een idee kunnen indienen, kan een van de teamlers dit misschien vertellen?
Hysteria wrote:
Hier is de plaats om ideeën in te dienen. Wij communiceren door wat er leeft in onze community en dat word weer verder door gecommuniceerd met hogerop.
Jillian wrote:
Dan blijft Hysteria's weg zoals hierboven beschreven een optie,
1 Guest