ressiv wrote:
mss niet onbelangrijk:
krijgen de spelers van de doeluni's ook gratis herplaatsingen van hun planets ter beschikking?
specs van doeluni
-
-
En als je naar de graveyard gaat, krijg je dan herplaatsingen als je er uit komt?
Ik weet sowieso niets van mergen en graveyard, ik heb het beide nog nooit meegemaakt.
Maar ik kan mij voorstellen dat er wellicht voordelen zijn vanuit de graveyard t.o.v. een gewone merge -
mauricovic wrote:
En als je naar de graveyard gaat, krijg je dan herplaatsingen als je er uit komt?
Ik weet sowieso niets van mergen en graveyard, ik heb het beide nog nooit meegemaakt.
Maar ik kan mij voorstellen dat er wellicht voordelen zijn vanuit de graveyard t.o.v. een gewone merge
maar echt voordelen heeft het niet omdat je 60 dagen inactief moet zijnEvery Superhero needs it foe.
I'll be the big bad, if you wanna play superhero. -
Ja, maar nu hoef je dus geen 60 dagen inactief te zijn maar volgens mij maar 8
-
Zolang degenen die mergen naar een doeluni, maar wel voor iedere planeet een herplaats-token ontvangen. Anders wordt het wel vervelend voor je spreiding als het ingericht is op 4 melkwegen en iedere doeluni bestaat uit een hoger aantal melkwegen.Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?
In een inter universele relatie met Love Goat
-
Dat leek mij dus ook, en verder ben ik benieuwd wat er gebeurd als je huidige plek in een melkweg al bezet is?
-
Voor zover ik weet, krijg je voor elke planeet die niet op dezelfde coords ligt een gratis herplaatsing, ik weet niet of dat ook geld voor een graveyard, ik dacht het wel, maar hang me er niet aan op
-
Hysteria wrote:
Voor zover ik weet, krijg je voor elke planeet die niet op dezelfde coords ligt een gratis herplaatsing, ik weet niet of dat ook geld voor een graveyard, ik dacht het wel, maar hang me er niet aan op
Een groot deel van het spel is tenslotte waar je je planeten neerlegt, gebaseerd op het aantal melkwegen dat een universum heeft. Als je vervolgens in een universum terecht komt die tweemaal zoveel melkwegen heeft, dan is het halve universum ineens niet meer bereikbaar en liggen je planeten tactisch te dichtbij elkaar.Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?
-
Ik ga er niet over discussiëren of dit eerlijk is of niet. Het is een antwoord op een vraag.
Tevens is mijn ervaring dat je op dezelfde coords terecht komt tijdens een merge zeer klein is, en je daardoor genoeg verplaatsingen krijgt. Maar nogmaals, eerder behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, dus hang me er niet aan op. -
en heeft Deimos ook beschikking over een grondstoffenmarkt via handelaar zoals uni 3 en Zagadra?
-
Dat lijkt mij wel. Volgens mij is er geen verschil tussen dat soort (DM) functies per uni
-
mauricovic wrote:
Dat lijkt mij wel. Volgens mij is er geen verschil tussen dat soort (DM) functies per uni
-
ok prima,
Ik ben ooit weer begonnen in Kalisto, daar bestond geen grondstoffenmarkt dus vandaar de vraag.
toch wel belangrijk detail om mee te nemen in mijn overweging.
als Deimos ook gewoon eco x8 zou hebben was de keus wel al gemaakt.. maar ben er nog niet over uit. -
Courage wrote:
en heeft Deimos ook beschikking over een grondstoffenmarkt via handelaar zoals uni 3 en Zagadra?
{TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS} -
Courage wrote:
ok prima,
Ik ben ooit weer begonnen in Kalisto, daar bestond geen grondstoffenmarkt dus vandaar de vraag.
toch wel belangrijk detail om mee te nemen in mijn overweging.
als Deimos ook gewoon eco x8 zou hebben was de keus wel al gemaakt.. maar ben er nog niet over uit.
Zagadra gaat mij echt te hard dus die valt wel af.
Uni 3 heeft wellicht te veel hele hele grote accounts met hele hele dikke def waar je niet zoveel mee of tegen kan...
Twijfels twijfels twijfels -
misschien een algehele gentlemans agreement voor mensen die naar Deimos gaan? Niet gaan defbashen voor een klein beetje winst?-Niets Interessants te melden-
-
Klapstoeltje wrote:
misschien een algehele gentlemans agreement voor mensen die naar Deimos gaan? Niet gaan defbashen voor een klein beetje winst?
Every Superhero needs it foe.
I'll be the big bad, if you wanna play superhero. -
Klapstoeltje wrote:
misschien een algehele gentlemans agreement voor mensen die naar Deimos gaan? Niet gaan defbashen voor een klein beetje winst?
-
Klapstoeltje wrote:
Ik denk niet dat zo'n afspraak werkt, het is ook gewoon een idee van de uni en kennelijk een van de redenen om een uni wel of niet te kiezen.
Kan iemand mij nog even een paar of 1 goede reden geven om uni 3 niet te kiezen? -
mauricovic wrote:
Geen gek idee, als we dan voor uni 3 afspreken dat iedereen op 50% vliegt zijn we daar van de dubbele vliegsnelheid af!
Ik denk niet dat zo'n afspraak werkt, het is ook gewoon een idee van de uni en kennelijk een van de redenen om een uni wel of niet te kiezen.
Kan iemand mij nog even een paar of 1 goede reden geven om uni 3 niet te kiezen?
Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 4
4 Guests