Bolder wrote:
Dan ben je helemaal onaantastbaar..Klapstoeltje wrote:
misschien een algehele gentlemans agreement voor mensen die naar Deimos gaan? Niet gaan defbashen voor een klein beetje winst?
-Niets Interessants te melden-
Bolder wrote:
Dan ben je helemaal onaantastbaar..Klapstoeltje wrote:
misschien een algehele gentlemans agreement voor mensen die naar Deimos gaan? Niet gaan defbashen voor een klein beetje winst?
mauricovic wrote:
Kan iemand mij nog even een paar of 1 goede reden geven om uni 3 niet te kiezen?
ressiv wrote:
vanaf welke tijd kan je maandag kiezen en ben je dan meteen in de andere uni?
zou mooi zijn om in de holst van nacht te verplaatsen en meteen in actie komen
The post was edited 1 time, last by Courage ().
valt met mij altijd over te pratenKlapstoeltje wrote:
Courage wrote:
All merges will start at 11:00 CET and end on Monday 4th April at 12:00 CEST.
All target servers which will have a settings change (listed below) will be updated at 13:00 CET today.
dit forum is wat actiever en bied misschien wel wat antwoorden
"My ambition is handicapped by laziness"
— Charles Bukowski (Factotum)
sweex wrote:
En je planeten mag je zelf bepalen waar ze komen?
sweex wrote:
Hoe zit het met lopende gebouwen, vloot/verdediging en onderzoeken? Blijven die lopen of worden die gestopt?
En moet onderzoeken die je al dagen/weken hebt lopen krijg je daar dan een booster voor om de verloren tijd in te halen?
The post was edited 2 times, last by 3lc00w ().
3lc00w wrote:
Misschien een stomme vraag en kan het nergens vinden (en op dat Engelse forum heb ik geen account), maar:
Gaat je volledige inventaris ook mee verhuizen?
3lc00w wrote:
Als je gaat mergen, kom je in die uni terecht in vakantiemodus. Je mag zelf bepalen wanneer je hier uit gaat.
3lc00w wrote:
Je planeten worden op dezelfde coördinaten geplaatst. Als dat niet kan, dan krijg je een gratis herplaatsing.sweex wrote:
En je planeten mag je zelf bepalen waar ze komen?
bassie36 wrote:
valt met mij altijd over te pratenKlapstoeltje wrote:
thanksCourage wrote:
All merges will start at 11:00 CET and end on Monday 4th April at 12:00 CEST.
All target servers which will have a settings change (listed below) will be updated at 13:00 CET today.
dit forum is wat actiever en bied misschien wel wat antwoorden
mauricovic wrote:
Oh, das is wel heel nadelig Het scheelt nogal of je op plaats 8 of plaats 5 ligt
Zeker, ik heb zelf bijvoorbeeld mijn planeten ooit naar 15 herplaatst, en daarna naar 8. Wat dus betekend dat ik stuk of 30 herplaatsingen gedaan heb op dit account, zal het inderdaad niet erg "fijn" vinden als ik me plekjes 8 kwijt ben.Klapstoeltje wrote:
ja behoorlijk, speciaal 15 planeten op plek 8 ivm optimale metaalproductie... als je in hetzelfde stelsel geplaatst wordt op een andere plek, moet daar een gratis herplaatsing tegenover staan vind ik
Jillian wrote:
Zeker, ik heb zelf bijvoorbeeld mijn planeten ooit naar 15 herplaatst, en daarna naar 8. Wat dus betekend dat ik stuk of 30 herplaatsingen gedaan heb op dit account, zal het inderdaad niet erg "fijn" vinden als ik me plekjes 8 kwijt ben.Klapstoeltje wrote:
ja behoorlijk, speciaal 15 planeten op plek 8 ivm optimale metaalproductie... als je in hetzelfde stelsel geplaatst wordt op een andere plek, moet daar een gratis herplaatsing tegenover staan vind ik
Vraag hierover staat uit;