specs van doeluni

    • Black knight wrote:

      Dat is wel goed om te horen! Hoe zit het met itjes in exodus uni's. Verdwijnen die naar de graveyardserver? Worden ze willekeurig verspreidt over de 3 doeluni's? Kon daar ook nog weleens een bak gs van farmen..
      inactieven zullen naar alle waarschijnlijkheid naar de graveyard verplaatst worden, ongeacht dat ze DM hebben of niet.

      let hierbij op dat deze inactieve accounts op de graveyard wel verwijderd zullen worden als er geen DM op staat en ze de x hoeveelheid dagen inactief behaald hebben.

      :love: Thanks Syrabi
    • smurf wrote:

      Doe lekker Spica er ook bij... Of donder die alvast bij Tarz.. men targets zijn bijna op. :?: :?: :angry:

      Kom maar door hoor. Hebben wij ook weer wat te doen daar


      Militaire punten
      Positie Spelersnaam (Erepunten) Actie Punten
      1 stay [HEAVY] Warface (927.328)
      20.858.982
      2 stay [HEAVY] Atlas (330.079)
      16.444.980
      3 stay [HEAVY] Interstel... (426.811)
      11.269.273
      4 stay [HEAVY] SowiaK (876.668)
      9.183.518
      5 stay [HEAVY] Tarantino (549.614)
      8.559.931
      You think yourself skilled, your ignorance meets your end.
      BdB^ Trip down Memory Lane
    • El Patron wrote:

      smurf wrote:

      Doe lekker Spica er ook bij... Of donder die alvast bij Tarz.. men targets zijn bijna op. :?: :?: :angry:
      Kom maar door hoor. Hebben wij ook weer wat te doen daar


      Militaire punten
      Positie Spelersnaam (Erepunten) Actie Punten
      1 stay [HEAVY] Warface (927.328)
      20.858.982
      2 stay [HEAVY] Atlas (330.079)
      16.444.980
      3 stay [HEAVY] Interstel... (426.811)
      11.269.273
      4 stay [HEAVY] SowiaK (876.668)
      9.183.518
      5 stay [HEAVY] Tarantino (549.614)
      8.559.931
      1 [BOT] Powersmurf (6.093.940) 74.800.0822

      Haha ik red me wel :P
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • Jillian wrote:

      Black knight wrote:

      Dat is wel goed om te horen! Hoe zit het met itjes in exodus uni's. Verdwijnen die naar de graveyardserver? Worden ze willekeurig verspreidt over de 3 doeluni's? Kon daar ook nog weleens een bak gs van farmen..
      inactieven zullen naar alle waarschijnlijkheid naar de graveyard verplaatst worden, ongeacht dat ze DM hebben of niet.
      let hierbij op dat deze inactieve accounts op de graveyard wel verwijderd zullen worden als er geen DM op staat en ze de x hoeveelheid dagen inactief behaald hebben.
      Betekent dus eigenlijk dat de nieuwe doeluni's géén inactieve spelers meer hebben (behalve hun eigen inactieve spelers), maar niet meer dan dat. De inactieve spelers van andere universa gaan naar de graveyard en komen daar hoogstwaarschijnlijk nooit meer uit (de accounts zonder DM worden na zoveel dagen verwijderd).

      Er is nog niks bekend of inactieve spelers (ik ga even uit van de inactieve spelers mét DM) ooit nog verdeeld gaan worden over de bestaande/nieuwe (doel)uni's? De inactieven zonder DM zijn dan natuurlijk allang weg, maar wat gebeurt er uiteindelijk met de rest van de inactieve accounts? Niks waarschijnlijk..gok ik zo? (er even vanuitgaande dat ze niet meer online komen)
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos


    • Scaapiee wrote:

      Itjes zijn in voorgaande merges nooit over gegaan.

      Alleen actieve spelers, omdat je een fysieke keuze moet maken voor welk doeluniversum.
      Ik heb nog een account uit een us server van vroegâh, deze staat ook al jaaaren in de graveyard.

      Er ontstaan vanzelf nieuwe inactieven.
      Ik dacht van wel. Tijdens de vorige merge bestond de graveyard namelijk nog niet..

      Graveyard is pas later geïntroduceerd, tenminste op de .nl servers wel meen ik

      Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat alle actieve spelers destijds een ander universum konden kiezen. Nadat de deadline hiervan verstreken was, werden de inactieve spelers (willekeurig) verdeeld over de universums
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos


    • Sempi wrote:

      Ik dacht van wel. Tijdens de vorige merge bestond de graveyard namelijk nog niet..
      Graveyard is pas later geïntroduceerd, tenminste op de .nl servers wel meen ik

      Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat alle actieve spelers destijds een ander universum konden kiezen. Nadat de deadline hiervan verstreken was, werden de inactieve spelers (willekeurig) verdeeld over de universums
      Ga er maar vanuit dat je op zoek kan gaan naar nieuwe i'tjes. :P

      Ze mogen alleen wel het aantal melkwegen wat verminderen in een aantal doeluniversums. 9 Melkwegen is veel teveel in verhouding tot de NL populatie.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • El Patron wrote:

      smurf wrote:

      Doe lekker Spica er ook bij... Of donder die alvast bij Tarz.. men targets zijn bijna op. :?: :?: :angry:
      Kom maar door hoor. Hebben wij ook weer wat te doen daar


      Militaire punten
      Positie Spelersnaam (Erepunten) Actie Punten
      1 stay [HEAVY] Warface (927.328)
      20.858.982
      2 stay [HEAVY] Atlas (330.079)
      16.444.980
      3 stay [HEAVY] Interstel... (426.811)
      11.269.273
      4 stay [HEAVY] SowiaK (876.668)
      9.183.518
      5 stay [HEAVY] Tarantino (549.614)
      8.559.931
      Man man man... wat een held... Je bureau maakt weer rare geluiden...
      Ik snap oprecht niet wat hier nu leuk aan is, voor jullie... Je hebt inderdaad niemand om aan te vallen over (te meer daar ik alles wat er net onder bungelt voor een goed deel van zijn/haar vloot/grondstoffen af help... ;) )

      Ennieweej... ik zoek met mijn Polaris accountje maar gewoon het immer rustige uni3 op... Lekker verder expoën... :P
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Heb je je eerste Hofje al te pakken @Courage? Ben benieuwd...

      Heeft er iemand een beetje zich op hoe "vol" de doel uni's lopen? Ik begreep vandaag van een Demios speler dat er gestaag wel wat binnenkomt daar maar dat het qua activiteit niet echt overloopt. Wel wat nieuwe spelers maar veel die gelijk v-mode in duiken. Hoe is het in uni3 en in Zagadra?


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • mauricovic wrote:

      Heb je je eerste Hofje al te pakken @Courage? Ben benieuwd...

      Heeft er iemand een beetje zich op hoe "vol" de doel uni's lopen? Ik begreep vandaag van een Demios speler dat er gestaag wel wat binnenkomt daar maar dat het qua activiteit niet echt overloopt. Wel wat nieuwe spelers maar veel die gelijk v-mode in duiken. Hoe is het in uni3 en in Zagadra?
      Jawel! Mijn grootste solo hit tot dusver :paniek:

      Deimos loopt inderdaad gestaag wat voller.
      100% meer activiteit als mijn oude uni .. maar dat zegt ook niet alles.
      Kunnen nog wel wat spelers bij hoor.. met 9 melkwegen is er ruimte zat X/
      :thumbsup:
    • Courage wrote:

      mauricovic wrote:

      Heb je je eerste Hofje al te pakken @Courage? Ben benieuwd...

      Heeft er iemand een beetje zich op hoe "vol" de doel uni's lopen? Ik begreep vandaag van een Demios speler dat er gestaag wel wat binnenkomt daar maar dat het qua activiteit niet echt overloopt. Wel wat nieuwe spelers maar veel die gelijk v-mode in duiken. Hoe is het in uni3 en in Zagadra?
      Jawel! Mijn grootste solo hit tot dusver :paniek:
      Deimos loopt inderdaad gestaag wat voller.
      100% meer activiteit als mijn oude uni .. maar dat zegt ook niet alles.
      Kunnen nog wel wat spelers bij hoor.. met 9 melkwegen is er ruimte zat X/
      Ja ben erg benieuwd, ik heb mn eerste hitje ook weer binnen, maar stelt nog niet echt veel voor
    • Jillian wrote:

      Inderdaad, er zijn miners in spica met meer vloot dan grote fleeters in tarazed zo te zien
      Niet gek toch, met 98dgn verschil in playtime? :D

      odlaw wrote:

      El Patron wrote:

      smurf wrote:

      Doe lekker Spica er ook bij... Of donder die alvast bij Tarz.. men targets zijn bijna op. :?: :?: :angry:
      Kom maar door hoor. Hebben wij ook weer wat te doen daar

      Militaire punten
      Positie Spelersnaam (Erepunten) Actie Punten
      1 stay [HEAVY] Warface (927.328)
      20.858.982
      2 stay [HEAVY] Atlas (330.079)
      16.444.980
      3 stay [HEAVY] Interstel... (426.811)
      11.269.273
      4 stay [HEAVY] SowiaK (876.668)
      9.183.518
      5 stay [HEAVY] Tarantino (549.614)
      8.559.931
      Man man man... wat een held... Je bureau maakt weer rare geluiden...Ik snap oprecht niet wat hier nu leuk aan is, voor jullie... Je hebt inderdaad niemand om aan te vallen over (te meer daar ik alles wat er net onder bungelt voor een goed deel van zijn/haar vloot/grondstoffen af help... ;) )

      Ennieweej... ik zoek met mijn Polaris accountje maar gewoon het immer rustige uni3 op... Lekker verder expoën... :P
      Wtf is odlaW? Ken heel die vent niet, maar hij blijft maar aandacht zoeken op de een of andere manier.
      Ach, kunnen we eindelijk eens fatsoenlijk kennis maken in uni3 (6)
      You think yourself skilled, your ignorance meets your end.
      BdB^ Trip down Memory Lane
    • @Jillian of @Hysteria kan er niet een speciaal topic geopend worden (Door jullie in beheer zonder reactie mogelijkheid) met alle ins en outs over de vragen en antwoorden tot zover in dit topic... heel onoverzichtelijk omdat er meer flame is dan daadwerkelijke vragen en antwoorden. Sommige mensen vinden het heel moeilijk om ontopic te blijven en zich niet uit te laten lokken....
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      @Jillian of @Hysteria kan er niet een speciaal topic geopend worden (Door jullie in beheer zonder reactie mogelijkheid) met alle ins en outs over de vragen en antwoorden tot zover in dit topic... heel onoverzichtelijk omdat er meer flame is dan daadwerkelijke vragen en antwoorden. Sommige mensen vinden het heel moeilijk om ontopic te blijven en zich niet uit te laten lokken....
      lekker belangrijk.. lekker flame hoort bij Ogame
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.