zonne energie centrales werken als zonne energie satalieten

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • zonne energie centrales werken als zonne energie satalieten

      het viel mij op dat zonne energie centrales niet meer of minder energie per level produceren afhankelijk van hoe dicht de planeet bij de zon staat, in contrast tot zonne energie satalieten. zou het niet beter en logischer zijn als ze dat wel doen? op dit moment is het beter om je planeten op plek 8-15 te zetten, des te dichter bij 8 des te meer ruimte je hebt, des te dichter bij 15 des te meer deuterium je produceert. er is geen voordeel om je planeet dichter bij plek 1 te zetten tenzei je zonne energie satalieten gaat pompen. het lijkt mij gebalanceerder (en logischer) als zonne energie centrales ook beinvloed worden door hoe dicht je planeet bij de zon staat. dichter bij de zon- je hebt minder levels nodig voor dezelvde hoeveelheid energie wat ruimte spaart maar je produceert minder en je hebt minder ruimte. des te verder weg van de zon- je hebt meer levels van je zonne energie centrale nodig voor dezelvde hoeveelheid energie en je hebt minder ruimte maar je produceert meer en kan je zonne energie centrales vervangen door fusiecentrales die effectiever zijn. in het midden blijft alles zoals het op dit moment is. dan heeft iedere plek zijn voor en nadelen.
    • Je maakt -in je voorstel- van zonnecentrales een soort satjes, of het satjes effect. Tja, daar hebben we dus al de satjes voor. Die doen het het best op plek 1 waar fusie op plek 15 het best doet en de zonnecentrale doet overal evenveel, of eigenlijk als je account groter gaat worden even weinig, want zonnecentrales zijn meer opstart account dingen.
      Na een tijdje stop je met zonnecentrales bouwen en ga je alleen op sats of fusie over afhankelijk van je planeetplek.
      Van mij hoeft je voorstel dus niet. Geeft ook teveel voordeel bij beginnende accounts waar plek 4 dan veel beter is dan plek 12 accas.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!