1 DM banner Apr 3rd 2022, 8:02pm Wederom als vroeger, de DM banner midden in t scherm -_-“ Zit op iPhone (Safari) met instellingen van mobiele weergave aan. Banner is niet weg te drukken =/ Ticket niet gemaakt => acc weg gegooit weer nadat die banner ervoor zat xD @Jillian @Hysteria Hoi! Thanks Syrabi
2 Apr 3rd 2022, 8:12pm Dat is standaard tegenwoordig. Zet je de mobiele weergave aan dan ben je fucked op je mobiel Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer? In een inter universele relatie met Love Goat
3 Apr 3rd 2022, 9:18pm @Independence hoi! het is iets wat, jammer genoeg bekend is. En zal wederom een melding maken; :love: Thanks Syrabi
4 Apr 6th 2022, 5:20pm Alleen weg te drukken door je maan te selecteren. Leuk voor beginnende spelers…
5 Apr 11th 2022, 12:01pm Ahoy! Tomorrow, 12 do April, at 10:00 CEST the PTS game rounds will be updated to version 8.7.0-rc2. The only fix added besides the mentioned ones on 8.7.0-rc1 is: Fixed an issue on phone and tablet where some banners would be overlapping the game, making it difficult for users to play Dus er is weer een fix-update die hier betrekking tot heeft; Rolt morgen de test server op, dus misschien binnenkort eindelijk een oplossing! :love: Thanks Syrabi
6 Apr 11th 2022, 12:32pm ik kan die banner trouwens gewoon wegklikken met een X rechts boven in Every Superhero needs it foe. I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
7 Apr 12th 2022, 7:11pm Vogel wrote: ik kan die banner trouwens gewoon wegklikken met een X rechts boven in ik dus niet….. xD @Jillian Thx voor de melding! Thanks Syrabi