Ik kan niet vliegen van planeet naar maan of andersom na een merge

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Ik kan niet vliegen van planeet naar maan of andersom na een merge

      Ik ben zojuist gemergd en er zijn 3 planeten die daardoor andere coords hebben gekregen. 2 innerstelsel een andere planeet positie en 1 op dezelfde positie maar dan 1 stelsel verder.
      Nu kan ik van die laatste planeet af niets doen. Geen vloot naar maan sturen en geen vloot van maan naar planeet sturen.

      Ik krijg dan een rood kruis in beeld met de tekst "Deze planeet is al geselecteerd voor herplaatsing" En vervolgens kan ik niks.

      Nu ligt er toevallig ook nogal wat vloot en gs daar dus ik wel daar wel graag nu wat mee. Dit kan niet heel de nacht blijven liggen.

      V-mode lijkt mij voor nu de enige oplossing maar dat kost dus ook weer gs (mijnopbrengsten en eventuele raids)

      Iemand een oplossing bij de hand?


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • Misschien heeft iemand anders nu juist die plek in de mw geselecteerd voor een herplaatsing eerder vandaag.
      En door je merge nu naar die plek is er een conflict.
      Vakmode dus.
      En over 2 dagen opnieuw kijken of alles weer goed werkt als altijd.
      Want die ander zou dan ook al gemerkt moeten hebben dat zijn herplaats plek vergeven is.
      my 2 ogame cents.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!