New Player Help.

    • New Player Help.

      Deimos is 3 weken (?) naar de merger al weer dood...

      Mensen die toch in de uni willen beginnen en wat hulp willen.

      Ik Vogel stuur met liefde wat gs om je opweg te helpen in de eerste week.

      PM Vogel ign
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • smurf wrote:

      hahaha wat een vent :P Miss moet je op echte targets vliegen en niet op defjes.. Voor de meeste mensen is ogame ene spelletje dus als iemand irritant doet gaan we gewoon de smurfenmodus in :)
      Wat een Jankert ben je zeg..

      100m winst vliegt iedere speler voor behalve jij.. want als we eens gaan prten over winstloze defbashes dan kom bij je spica hall of losers uit 1k rips over een speler heen die nog niet eens de punten van die rips heeft.
      voor wat,,,.. 40m winst.
      Dus voor je jankt om te janken op mij.. ruim je account leeg die je overigs via mij gekregen heb... en verwacht dat er op je gevlogen word...want in een def na puin uni met nog 20 actieve spelers omdat de rest zich allemaal als calimiros gedragen en zich achter vmode verschuilen..

      Beide top fleets zitten vaker in vmode dan eruit komen..
      Ogame is een oorlog spel, speel het dan zoals het hoort en ga niet andere afkraken om die het anders spelen dan jij. zielig klein mannetje.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Lange Giraffe wrote:

      Een paar weken naar het kerkhof en je kan een ander universum opzoeken. Of je moet natuurlijk van die oase van rust houden, want daar gaat weinig aan veranderen in Deimos :P !
      gaat ook gebeuren lekker ogameloze zomer en erna een andere uni.

      daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat die mensen die er nu zijn niet hoeven te saven.

      100m is 100m
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.