[TOT: 255.263.000] Pukk [Vikings] vs. Atlas [HEAVY] (A: 12.967.000, V: 242.296.000)

    • [TOT: 255.263.000] Pukk [Vikings] vs. Atlas [HEAVY] (A: 12.967.000, V: 242.296.000)

      Vorige keer pakte ik 12k GV van 'm en kreeg ik 5 def bashes en 5 maan destroy missies tegen.
      Tjah, sorry jongen, maar dan trigger je me gewoon meer. Nummer 1 of niet.
      Avondje op café ... daarna vlootje saven ... of toch maar eens rondneuzen.
      He, zijn lokvlootje ligt er nog en hij is duidelijk offline. Toedeloe ...
      Peanuts qua verlies voor 'm, vrij grote gs buit voor mij.

      En de fanmail is ook al terug binnen.
      Atlas 14.05.2022 ***** Ok, je stopt zeker binnenkort, speelt niet leuk zonder manen en lanxen, nu heb ik weer een doel



      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-05-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:



      Aanvaller Pukk [Vikings]
      ________________________________________________


      Zwaar gevechtsschip 8.972
      Kruiser 4.325
      Slagschip 7.038
      Interceptor 2.194
      Bommenwerper 1.329
      Vernietiger 2.612
      Reaper 846
      Spionagesonde 2
      _________________________________________


      Verdediger Atlas [HEAVY]
      ________________________________________________


      Klein vrachtschip 22.112
      Groot vrachtschip 5.486
      Licht gevechtsschip 3.920
      Zwaar gevechtsschip 442
      Kruiser 708
      Slagschip 39
      Recycler 13
      Spionagesonde 7.493
      Bommenwerper 31
      Vernietiger 18
      Interceptor 38
      Reaper 93
      Pathfinder 457
      _________________________________________



      Na het gevecht ...
      Behold the magic espionage probes :)




      Aanvaller Pukk [Vikings]
      ________________________________________________


      Zwaar gevechtsschip 8.446 ( -526 )
      Kruiser 4.232 ( -93 )
      Slagschip 6.973 ( -65 )
      Interceptor 2.182 ( -12 )
      Bommenwerper 1.328 ( -1 )
      Vernietiger 2.612 ( -0 )
      Reaper 846 ( -0 )
      Spionagesonde 2 ( -0 )
      _________________________________________


      Verdediger Atlas [HEAVY]
      ________________________________________________


      Vernietigd!
      _________________________________________



      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!


      De aanvaller steelt:
      12.217.810 Metaal, 12.217.810 Kristal en 12.217.811 Deuterium
      112.556.392 Metaal, 22.499.414 Kristal en 10.121.646 Deuterium
      28.139.098 Metaal, 5.624.853 Kristal en 2.530.411 Deuterium


      De aanvaller heeft een totaal van 12.967.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 242.296.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 84.464.715 metaal en 74.209.586 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 218.125.245 eenheden gestolen.


      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 229.027.015
      Kristal: 110.316.663
      Deuterium: 24.488.868
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 363.832.546 eenheden winst gemaakt.



      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -275.841.300
      Kristal: -151.447.077
      Deuterium: -33.132.868
      De verdediger(s) hebben een totaal van 460.421.245 eenheden verloren.




      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
    • Het blijft een waardeloze speler.. DMabuse zich na de #1 positie om verder leeg geplukt te worden xD
      ach als die met MD´s komt is ook weer gratis gs toch :)


      atlasje misschien toch vragen of je King en Jenske je weer op sleeptouw willen pakken :)
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • hoor wie zegt een waardeloze speler te zijn.
      jij vind jezelf altijd de beste, dan is een ander altijd waardeloos
      DM abuse is voorbehouden aan die Go's en zo die dat krijgen van GF
      he Vogeltje, niet iedereen die nr 1 staat is een dm abuser

      mooi slagje Puck, als je weer uit V mode durft te komen haal ik het wel terug, in vmode kun je de goody's niet opmaken
    • Geen zorgen jongen. Ik blijf ook langs komen tot ik mijn 1.6 miljard van Sowiak terug krijg... Maar dat wordt wat moeilijk... Dus beetje bij jou. Beetje bij Call...
      Ik heb enkele dagen audit. Dus geen tijd voor ogame... Niet met 'lafaard' te maken zoals je zo vriendelijk berichtje stuurde... Dat na de tweede keer ooit dat ik in V mode zit voor enkele dagen.

      Desalniettemin, glrb. Nu er es een vriendelijke post stond van je, mag dat wel.
    • Pukk wrote:

      Geen zorgen jongen. Ik blijf ook langs komen tot ik mijn 1.6 miljard van Sowiak terug krijg... Maar dat wordt wat moeilijk... Dus beetje bij jou. Beetje bij Call...
      Ik heb enkele dagen audit. Dus geen tijd voor ogame... Niet met 'lafaard' te maken zoals je zo vriendelijk berichtje stuurde... Dat na de tweede keer ooit dat ik in V mode zit voor enkele dagen.

      Desalniettemin, glrb. Nu er es een vriendelijke post stond van je, mag dat wel.
      Sowiak wie?
      Tarazed dominantie
    • Atlas wrote:

      hoor wie zegt een waardeloze speler te zijn.
      jij vind jezelf altijd de beste, dan is een ander altijd waardeloos
      DM abuse is voorbehouden aan die Go's en zo die dat krijgen van GF
      he Vogeltje, niet iedereen die nr 1 staat is een dm abuser

      mooi slagje Puck, als je weer uit V mode durft te komen haal ik het wel terug, in vmode kun je de goody's niet opmaken
      Ben jij nu nog niet gestopt?!
      Uni 2 - Uni 10 - Gemini - Nusakan - Oberon - Rhea - Uni 3
      instagram.com/theodoors_artbook/
    • Je moet Atlas niet te lang op nummer 1 laten staan in een lege universum, dan krijgen we hier straks weer te horen dat hij de beste speler van NL is. Maar ik verwacht dat dat wel goed komt, hij wordt tenslotte in iedere universum hier gesloopt :P !
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Atlas wrote:

      haha, onze cheater is er ook nog, je leest niet goed, Vogel is de beste NL speler volgens hemzelf.
      Jij de beste cheater denk ik
      Wijsheid komt met de jaren, maar jij hebt blijkbaar toch nog een paar decennia nodig.

      De uitspraak van Vogel klopt verder als een bus. Jij bent toch wel de kampioen in het meeprofiteren van de betere spelers uit je allianties.

      Ontopic: het blijft toch wel kleinzerig als je een speler uit een universum probeert te bashen, omdat je zelf de inboedel laat rondslingeren.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Stop maar weer kinders...

      Zelfs de beste gaan keihard op hun bek, soms heb je geluk, of soms pech. Wijzen met t vingertje is altijd zo makkelijk vooral achter een toetsenbord. De *HERO* maakt een geweldigde slag en post hem en voelt zich de *HERO* 2 weken later lees je een slag dat (*HERO*) neer is. *Geven en nemen* en beetje gunnen. Dat gejank met jij bent de beste nee jij nee ik, doet me denken aan me neefjes van 6 jaar die legertje spelen buiten.
    • Juice wrote:

      Stop maar weer kinders...

      Zelfs de beste gaan keihard op hun bek, soms heb je geluk, of soms pech. Wijzen met t vingertje is altijd zo makkelijk vooral achter een toetsenbord. De *HERO* maakt een geweldigde slag en post hem en voelt zich de *HERO* 2 weken later lees je een slag dat (*HERO*) neer is. *Geven en nemen* en beetje gunnen. Dat gejank met jij bent de beste nee jij nee ik, doet me denken aan me neefjes van 6 jaar die legertje spelen buiten.

      Amen to that! :)
      ex-MODDER: Gemini, Quantum, Account trade & Space tavern.
    • def bashes in een uni met def naar puin zijn volgens mij heel normaal, levert gewoon op, en pogingen om een maan op te blazen waar de vloot steeds gespot wordt ook volgens mij?
      Dit is gewoon on topic.
      Trouwens king en jenske zijn in Tara met mij meegelift, maar zijn helaas gestopt.
      Als er een titel is waar ik misschien aanspraak op maak, dan is het de meest luie speler, ik vergeet idd nog wel eens iets te saven, heeft niets te maken met lok vlootjes ofzo, gewoon geen zin in, of ik maak er geen tijd voor.
      Doe er je voordeel mee, maar ga dan niet mutsen als ik het probeer terug te halen.
    • Kijk enzo zie je dus wie het wat boeit wat iemand uit verveling roept..

      ik ben trouwens zoals atlasje zegt zker de beste speler in nl die soms 3 maanden speeld en dan weer paar maandjes wegblijft :D
      want serieus ogame spele gaat mij toch wel iets te ver...

      nou hup hup, atlas die ripjes de lucht in en pak hem dan!
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.