Discussiedraadje nieuwe uni Virgo
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
is wel een goeie uni voor de zo genaamde godenzonen die vloot willen bouwen maar niet tegen drukte kunnen ofc...
met 1 vloot 10x eco ist al dood voor de uni begint natuurlijk.. im in. kunnen ze mij niet blame XDEvery Superhero needs it foe.
I'll be the big bad, if you wanna play superhero. -
Ik denk er zeker serieus over na om hier te beginnen. Altijd weer leuk om een nieuw accountje op te starten.
Klapstoeltje wrote:
Er komt een nieuwe uni aan a.s. vrijdag.. Virgo
Met aanzienlijk eco gefocuste specs.
Ga je hier wel of niet spelen en waarom dan wel of niet?
-
Hysteria wrote:
Ik denk er zeker serieus over na om hier te beginnen. Altijd weer leuk om een nieuw accountje op te starten.
Klapstoeltje wrote:
-Niets Interessants te melden- -
Klapstoeltje wrote:
Hysteria wrote:
Klapstoeltje wrote:
Every Superhero needs it foe.
I'll be the big bad, if you wanna play superhero. -
Helaas te weinig tijd, anders een leuke uni geweest vooral met def naar puin.ex-MODDER: Gemini, Quantum, Account trade & Space tavern.
-
Kamikaze wrote:
Helaas te weinig tijd, anders een leuke uni geweest vooral met def naar puin.
Klapstoeltje wrote:
Kamikaze wrote:
Ik hoop dat het een leuke actieve uni wordt.ex-MODDER: Gemini, Quantum, Account trade & Space tavern.
-
Kamikaze wrote:
Klapstoeltje wrote:
Kamikaze wrote:
Ik hoop dat het een leuke actieve uni wordt.
Als ik het goed lees heeft deze nieuwe uni (dacht ik) dezelfde 'vlootspecs' als Polaris dus meer voor de spelers die in alle rust willen spelen. Toch?
Alleen dan nog extra snel onderzoeken en meer puin door je vloot, dus wordt je wel iets eerder aangevallen dan in Polaris.
Ik zit er wel aan te denken, met zo'n merge ben je als lage-rang-speler kansloos tegen de top 30 die lijkt wel geen werk hebben.
Om na een pauze van 10 jaar+ weer even gespeeld te hebben in Polaris om daarna weer volledig te stoppen vind ik ook weer zo wat.Simply Confusing
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest