Energieboosters uit de import/export rewards halen of kunnen verkopen

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Energieboosters uit de import/export rewards halen of kunnen verkopen

      Hoi all,

      Ik speel dan weer in Virgo, want ja, een nederlandse 10x eco uni kan je gewoon niet laten schieten.
      Nou merk ik dat ik me weer heel erg begin te irriteren aan energieboosters in de dagelijkse import/export.
      Ik vind dat die energieboosters werkelijk waar niets toevoegen nadat je graviton gedaan hebt... en vervolgens blijven ze zich alleen maar opstapelen in je inventory....
      Ik heb tijdens dit import export event van de 8 beloningen al 5x een energiebooster gehad die ik niet ga gebruiken...
      Daarom wil ik het volgende voorstellen:
      - of deze boosters worden gewoon uit de import/export gehaald
      - of je kan deze boosters verkopen aan de merchant of iets dergelijks voor een kleine gs of dm vergoeding (500 dm/50k gs voor een bronze, 1000 dm/100k gs voor een zilveren, 2500 dm/250k gs voor een gouden en 5000 dm/500k gs voor een platinum booster ofzo)

      Zijn er meer spelers die zich aan de nutteloosheid van energieboosters storen?

      Groetjes, Klap
      -Niets Interessants te melden-
    • Ik heb er ook al aardig wat en gebruik ze niet, ondanks de mogelijkheden.
      Ze zijn niet nutteloos, je kan ze gebruiken voor:

      - Wat Vogel zegt, minder centrales maken met toch meer energie en meer ruimte op je planeet. En dan 10x dezelfde booster aanzetten en je hoeft 10 weken niet te kijken.
      - Je kan ze gebruiken om je terravormer zo hoog mogelijk te krijgen, i.c.m. met satellieten.

      Zelf gebruik ik die boosters ook amper en dan krijg je al snel een flinke voorraad.
      Naast het kunnen verkopen voor DM is het misschien ook een idee om ze te kunnen ruilen met andere spelers, een soort marktplaats.
      Bij het verkopen voor DM zou je ook een limiet kunnen stellen, bijv. 3 items per week verkopen.

      Aan de andere kant, het is voor Ogame waarschijnlijk ook een verdienmodel om ze met DM te kunnen ruilen in je import/export. Je koopt wat DM om op een goedkopere manier de juiste items te krijgen, althans, met drie pogingen. Maar het kunnen verkopen vind ik een mooie optie.
      Simply Confusing
    • 3lc00w wrote:

      Ik heb er ook al aardig wat en gebruik ze niet, ondanks de mogelijkheden.
      Ze zijn niet nutteloos, je kan ze gebruiken voor:

      - Wat Vogel zegt, minder centrales maken met toch meer energie en meer ruimte op je planeet. En dan 10x dezelfde booster aanzetten en je hoeft 10 weken niet te kijken.
      - Je kan ze gebruiken om je terravormer zo hoog mogelijk te krijgen, i.c.m. met satellieten.

      Zelf gebruik ik die boosters ook amper en dan krijg je al snel een flinke voorraad.
      Naast het kunnen verkopen voor DM is het misschien ook een idee om ze te kunnen ruilen met andere spelers, een soort marktplaats.
      Bij het verkopen voor DM zou je ook een limiet kunnen stellen, bijv. 3 items per week verkopen.

      Aan de andere kant, het is voor Ogame waarschijnlijk ook een verdienmodel om ze met DM te kunnen ruilen in je import/export. Je koopt wat DM om op een goedkopere manier de juiste items te krijgen, althans, met drie pogingen. Maar het kunnen verkopen vind ik een mooie optie.
      Een limiet zou kunnen. GF zou ook een event kunnen maken dat eens in de maand / twee keer in de maand voorbijkomt in het verzameldraadjes topic voor kortingsacties & happy hours.
      Dat je items uit je inventaris kan ruilen voor willekeurige andere items voor een x aantal DM.
      Uni 2 - Uni 10 - Gemini - Nusakan - Oberon - Rhea - Uni 3
      instagram.com/theodoors_artbook/
    • Er zijn verschillende opties.

      - Verwijder die energieboosters in zijn algemeen. (beste optie aangezien het totaal geen waarde heeft).
      - Je mag 1x per keer gratis omruilen.
      - Je mag er meerdere verzamelen en die samenvoegen tot een ruil voor een andere booster (bijvoorbeeld 3 energieboosters samenvoegen en ruilen tot een nieuwe booster).


      Ze zijn inderdaad nutteloos.