ben

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Hoi!
      Ik ben lang geleden naar de interstellaire vlakten van Ogame gebracht...Zelfs de Almachtige Legor zal de exacte datum niet noemen... het is ongeveer 17 jaar oud. Er waren pauzes, in vluchten naar de sterren en het echte leven. Ze duurden op verschillende manieren: een keer ongeveer 2 jaar, de andere ongeveer 4 jaar.
      Maar het licht van verre sterrenstelsels wenkte hen, en riep op tot nieuwe successen en nieuwe veroveringen van de universa!
      Dus ik keerde 5 jaar geleden terug, veroverde een ander klein universum en besloot dat ik nuttig zou zijn als speloperator. Dat is wat ik de afgelopen 1,5 jaar bij Ru Ogame heb gedaan.
      Uit het Verre en prachtige Nederland is het nieuws gekomen dat ik u van nut kan zijn. En ik ben hier.
      Ik hoop dat Ik zal echt profiteren en ik hoop om een beetje meer te leren over uw land, misschien zal ik interessante mensen te ontmoeten.
      Als we over mijn geliefde praten, dan ben ik niet langer jong en nog niet oud – Ik ben 35. Ik doe veel dingen beetje bij beetje. Ik hou van voetbal en tafeltennis, ik hou van tijd doorbrengen met mijn nichtjes, ik hou van films kijken en iets nieuws leren, iets nieuws leren, interessante mensen ontmoeten.
      Alleen van het beste kun je iets leren, iets normaler of zelfs beter worden in iets. Het is niet dat ik zo geweldig ben, maar ik probeer eerlijk te zijn tegen mensen, als ze hulp nodig hebben en ik kan ze helpen – helpen.
      Ze geloofden, wachtten, hoopten, droomden, creëerden, maakten fouten, studeerden, vielen, vonden, verloren, maar verraadden niet. Ze vielen, stonden op, vochten, wonnen, deden, veranderden, veranderden, hieven op, vielen weer, gingen er vandoor, geloofden, wachtten en hielden altijd van.
      © R. Record
    • Bedankt!
      Dobryi! :)
      Ze geloofden, wachtten, hoopten, droomden, creëerden, maakten fouten, studeerden, vielen, vonden, verloren, maar verraadden niet. Ze vielen, stonden op, vochten, wonnen, deden, veranderden, veranderden, hieven op, vielen weer, gingen er vandoor, geloofden, wachtten en hielden altijd van.
      © R. Record