Navigator komt altijd terug met 0 grondstoffen bij puinruimen na gevechten in x:y:16 [Opgelost]

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Navigator komt altijd terug met 0 grondstoffen bij puinruimen na gevechten in x:y:16 [Opgelost]

    Zowel de knop voor puinruimen met navigators in het gevechtsbericht als de knop in het detail scherm lanceren een vloot met genoeg navigators om de boel schoon te maken maar ze komen altijd terug met 0 grondstoffen.

    Ik weet niet of dit by design is als je geen ontdekker klasse hebt? Ik kon namelijk nergens vinden dat een Verzamelaar met gevonden navigators niet puin kon ruimen in x:y:16.

    Als er meer info nodig is, dit probleem is structureel na te produceren aangezien het bij mij altijd gebeurd.

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Jebo
  • Zonder ontdekker klasse kun je normaal succesvol puinvelden ruimen op positie 16. Andere spelers kunnen ook het puinveld ruimen en je dus voor zijn, dit kan zijn doordat andere spelers ook expedities doen op die locatie en daardoor hetzelfde puinveld ruimen. Of spelers die op goed geluk ruimen, de missie is enkel beschikbaar als er puin ligt of door spelers met ontdekkers klasse die het puinveld kunnen zien.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • Bedankt voor de reply!

    Goed om te weten dat meerdere mensen op expeditie kunnen gaan naar 16 en dan een collectief puinveld ruimen. Moet ik toch beter gaan timen!

    Heeft het zin om meer dan 1 navigator mee te sturen zodat, als je in een gevecht komt, zij meteen kunnen ruimen? Of moeten ze altijd naderhand gestuurd worden?
  • Ruimen zal naderhand moeten gebeuren. Je zou wel kunnen proberen je navigator te timen op het moment dat je expeditie resultaat binnenkomt om zo kort mogelijk na het ontstaan al te ruimen.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][