AGR - AntiGameReborn / Spyen werkt niet meer.

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • AGR - AntiGameReborn / Spyen werkt niet meer.

      Spioneren vanuit inbox en in mw werkt niet meer met AGR aan,
      Zet ik hem uit, dan gaat het wel weer (doch minder snel/makkelijk als met AGR aan)
      Foutmelding : Er is een fout opgetreden. :paniek:

      Weet niet of ik nu andermaal de enige ben, dan hoor ik wel wat de mogelijke oplossing is.
      Cookies reeds gewist, AGR dus uitgeschakeld (dan gaat het wel, maar irritant langzaam om 120 i te (her)spyen

      Geen idee bij wie ik hier moet aankloppen, gezien het feit dat de laatste update (bij mijn weten) van 23 december 2021 is.

      Ohja, Chrome, Versie 103.0.5060.114 (Officiële build) (64-bits)
    • Lord wrote:

      Vandaag 14 juli is update versie 8.7.4-pl3 op de servers geplaatst.

      Er zijn geen zichtbare veranderingen.

      Hmm, kop in grond, geen zichtbare veranderingen?
      Spyen werkt niet naar behoren (ok, met add-ons)
      Berichten verwijderen gaat moeilijk.
      Maar anderzijds is het spelen zonder add-ons al niet prettig, als je die gewoon bent.
      Ik ga er mijn handen niet voor in het vuur steken, maar hoeveel zouden er spelen zonder die toevoegingen?
      De mensen die ze niet kennen misschien, die weten dan weer niet wat ze missen. ^^

      Soit, ik hoop (en zal zelf eens horen bij die persoon van Antigame) dat het snel opgelost geraakt.
      Dat ze bij GF eens HUN spel testen MET add-ons voor ze iets loslaten op de spelers...
    • AGR heeft een update uitgebracht 7.3.0

      mocht je die niet direct hebben even je brouwser volledig sluiten en opstarten bij opstart worden alle add-ons geupdate / dan wel gecontroleerd naar nieuwe versie

      ja spioneren werkt dan weer


      Version 7.3.0 is online now:




      [Feature] Added server time to phalanx overlay
      [Feature] Added keyboard shortcut for opening jumpgate (key above tab key)
      [Feature] Arrow keys now let you cycle through jumpgate targets
      [Polishing] Probe, PF and Recs value are formatted in Galaxy view
      [Polishing] Player and planet names in Galaxy view are shortened with an ellipsis if they're too long
      [Polishing] Various CSS fixes in galaxy
      [Bugfix] Fixed setting "Galaxy: Show planet tooltips to the left instead of right"
      [Bugfix] Fixed setting "Galaxy: Hide tooltips at planets and moons, send espionage probes"
      [Bugfix] Fixed click on empty moon spaces sending probes
      [Bugfix] Fixed token for sendShips and sendShipsWithPopup (can't probe in galaxy)
      [Bugfix] Fixed fleets in phalanx not being formatted
      [Bugfix] Fixed resources in v9 not being parsed correctly
      [Bugfix] Rounding error in construction costs
      I only have my dreams; I have spread my dreams under your feet; Tread softly because you tread on my dreams

      The post was edited 1 time, last by Wombie ().