[TOT: 26.257.057.000] Kingkiller [Whololo] & Sweex [Whololo] & Martinus [Whololo] & Governor Leto [B00m] vs. Klapstoeltje (A: 6.919.950.000, V: 19.337.107.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Ik ben benieuwd wat de waarheid achter deze slag uiteindelijk is maar ik heb wel een vermoeden.
      Toegegeven; backstabben is het minste wat er is.. zelfs bij dit online spelletje.
      Voor een klein beetje profijt zijn sommige mensen/spelers snel tot dingen bereid wat eigenlijk net niet door de beugel kan.

      Klapstoeltje wrote:

      ..., karma will bite you in the ass
      Hahaha, hier heb je gelijk in. Hier is gelijk jou stukje karma in je smoel :thumbsup:


      @rcthans ; Succes met je nieuwe account en pas een beetje op met je DJ optredens in combinatie met dit spel.
      Vaak genoeg gezien dat dat niet goed afloopt bij jou ^^
      :thumbsup:
    • Courage wrote:

      Ik ben benieuwd wat de waarheid achter deze slag uiteindelijk is maar ik heb wel een vermoeden.
      Toegegeven; backstabben is het minste wat er is.. zelfs bij dit online spelletje.
      Voor een klein beetje profijt zijn sommige mensen/spelers snel tot dingen bereid wat eigenlijk net niet door de beugel kan.

      Klapstoeltje wrote:

      ..., karma will bite you in the ass
      Hahaha, hier heb je gelijk in. Hier is gelijk jou stukje karma in je smoel :thumbsup:

      @rcthans ; Succes met je nieuwe account en pas een beetje op met je DJ optredens in combinatie met dit spel.
      Vaak genoeg gezien dat dat niet goed afloopt bij jou ^^
      Dat heb jij goed gezien en onthouden @Courage Die 20 miljard heb ik zo weer terug, en als ik dan gesloopt word is het in ieder geval door mij opgebouwd en stel ik klapstoel niet teleur :P

      Alchohol en onregelmatig leven is killing voor ogame, vroeger was ik bekender als DJ dan nu en zat ik regelmatig in het vliegtuig zonder internet, in de begin periode had je natuurlijk helemaal geen browser of mobiel internet. Ik ben wel eens op mallorca naar een internet cafe gerend omdat ik dronken wakker werd in een hotel kamer en mijn vloot vergeten was. Eigenlijk alle keren dat ik een flinke vloot heb verloren ging het om het weekend en verslapen en of alchohol in het spel :D




      Ik zei toevallig vorige week dit tegen klapstoel op discord:
    • Courage wrote:

      Ik ben benieuwd wat de waarheid achter deze slag uiteindelijk is maar ik heb wel een vermoeden.
      Toegegeven; backstabben is het minste wat er is.. zelfs bij dit online spelletje.
      Voor een klein beetje profijt zijn sommige mensen/spelers snel tot dingen bereid wat eigenlijk net niet door de beugel kan.

      Klapstoeltje wrote:

      ..., karma will bite you in the ass
      Hahaha, hier heb je gelijk in. Hier is gelijk jou stukje karma in je smoel :thumbsup:

      @rcthans ; Succes met je nieuwe account en pas een beetje op met je DJ optredens in combinatie met dit spel.
      Vaak genoeg gezien dat dat niet goed afloopt bij jou ^^
      Ik heb jou toen op whatsapp in de groepsapp laten weten dat DDD mijn account over zou nemen. Kan ik niets aan doen dat jij aan het zuipen was of wat je ook aan het doen was en niet gesaved had. Dus tja... ik had geen invloed op zijn acties he ;) maar dat vergeet je weer even.
      -Niets Interessants te melden-
    • Klopt @rcthans, dit gaat over een slag in Deimos waarbij Klapstoeltje een dubieuze rol speelt.
      @Klapstoeltje

      Klapstoeltje wrote:

      Ik heb jou toen op whatsapp in de groepsapp laten weten dat DDD mijn account over zou nemen. Kan ik niets aan doen dat jij aan het zuipen was of wat je ook aan het doen was en niet gesaved had. Dus tja... ik had geen invloed op zijn acties he maar dat vergeet je weer even.
      Dit is complete onzin, je hebt me niets verteld en tegelijkertijd miljarden aan deuterium voor DDD klaar gelegd.
      Je hebt nog een screenshot gestuurd, waar iets meer info op stond dan je bedoeld had, maar dat vergeet je vast even.
      Meer woorden hoeven we daar niet meer aan te vuil te maken in dit topic.
      antwoord maar in het juiste topic, mits het geen kolder is.


      @rcthans
      Die tijd waar jij het over hebt, willen we allemaal wel naar terug :)
      wel met de kennis van nu.. :P
      Succes met de rebuild, 20miljard is nog te overzien echter wel een uitdaging met de actieve spelers/jagers op de loer.
      :thumbsup:
    • Courage wrote:

      Klopt @rcthans, dit gaat over een slag in Deimos waarbij Klapstoeltje een dubieuze rol speelt.
      @Klapstoeltje

      Klapstoeltje wrote:

      Ik heb jou toen op whatsapp in de groepsapp laten weten dat DDD mijn account over zou nemen. Kan ik niets aan doen dat jij aan het zuipen was of wat je ook aan het doen was en niet gesaved had. Dus tja... ik had geen invloed op zijn acties he maar dat vergeet je weer even.
      Dit is complete onzin, je hebt me niets verteld en tegelijkertijd miljarden aan deuterium voor DDD klaar gelegd.Je hebt nog een screenshot gestuurd, waar iets meer info op stond dan je bedoeld had, maar dat vergeet je vast even.
      Meer woorden hoeven we daar niet meer aan te vuil te maken in dit topic.
      antwoord maar in het juiste topic, mits het geen kolder is.


      @rcthans
      Die tijd waar jij het over hebt, willen we allemaal wel naar terug :)
      wel met de kennis van nu.. :P
      Succes met de rebuild, 20miljard is nog te overzien echter wel een uitdaging met de actieve spelers/jagers op de loer.
      blijf dat vooral jezelf voorhouden kereltje :)
      -Niets Interessants te melden-
    • Lange Giraffe wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      zoals ik al aangaf is mijn commentaar niet naar de heren van Whololo. Die hebben niets misdaan en hun kans gegrepen en dat snap ik volledig. Niets anders dan lof en complimenten. Echter voor Mattieboy heb ik geen goed woord over. 14 uur na het verwijderen van de vriendenlijst snel vliegen.... dan ben je gewoon bang en heb je geen fatsoen in je flikker. Ik ben open geweest over de overnemer en vanaf wanneer. Dat heb ik duidelijk gecommuniceerd... Dat je dan toch besluit om iemand te naaien omdat je bang bent dat de vloot tegen je gebruikt zal worden.. poeh poeh...
      Dus @martinus @sweex en @Kingkiller, well done, maar jullie weten ook heel goed dat dit niet mogelijk was geweest zonder de backstab actie van Mattieboy, dus wees dan ook zo eerlijk om dat toe te geven..
      Je hebt er wel een handje van om accounts te "geven" aan spelers die binnen dezelfde 24 uur accounts uit de eigen alliantie slopen. Dus ik zou zeggen, lekker bezig @mattieboy. Beter die situatie voorkomen dan het volgende slachtoffer te worden :P !
      ps. gewoon uit nieuwsgierigheid, hoeveel leveren die accounts nou op?

      Courage wrote:

      Klopt @rcthans, dit gaat over een slag in Deimos waarbij Klapstoeltje een dubieuze rol speelt.
      @Klapstoeltje

      Klapstoeltje wrote:

      Ik heb jou toen op whatsapp in de groepsapp laten weten dat DDD mijn account over zou nemen. Kan ik niets aan doen dat jij aan het zuipen was of wat je ook aan het doen was en niet gesaved had. Dus tja... ik had geen invloed op zijn acties he maar dat vergeet je weer even.
      Dit is complete onzin, je hebt me niets verteld en tegelijkertijd miljarden aan deuterium voor DDD klaar gelegd.Je hebt nog een screenshot gestuurd, waar iets meer info op stond dan je bedoeld had, maar dat vergeet je vast even.
      Meer woorden hoeven we daar niet meer aan te vuil te maken in dit topic.
      antwoord maar in het juiste topic, mits het geen kolder is.


      @rcthans
      Die tijd waar jij het over hebt, willen we allemaal wel naar terug :)
      wel met de kennis van nu.. :P
      Succes met de rebuild, 20miljard is nog te overzien echter wel een uitdaging met de actieve spelers/jagers op de loer.
      Haha ik ja op jou jagen met DDD weet ik nog wel je was meer blauw dan online :P Je hebt het nu wel goed daar solo in de top.
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2