[TOT: 26.257.057.000] Kingkiller [Whololo] & Sweex [Whololo] & Martinus [Whololo] & Governor Leto [B00m] vs. Klapstoeltje (A: 6.919.950.000, V: 19.337.107.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Voor de huilers hier.. nee was niet echt een verrassing dat die vloot daar lag. geen verrassing wanneer de act weg is ( na reset pas gelaunched voor de zekerheid ) en ja als je weet dat er een nieuwe top 2 vloot komt bij een andere speler is beter voorkomen dan genezen. Had al gezegd dat vlootbouw al ff aan de gang was. Gespot dat klapstoel niet meer in Fubar zat.
      Er was ruimte van 2 tot 8 uur 15 vannacht/vanmorgen een ruim uur meer dan gepland.
      Wat is het doel van freaking veel schepen en een acc die weg gaat en dan toch nog niet? Die vloot wordt gebouwd om mee te showen afscheidsslag of welkom geschenk voor diegene die het acc overneemt.??
      Op maandag een dikke slag van nieuwe eigenaar op Boom , Whololo of Fubar had WEL vet geweest dan?? Of had daar ook 24 uur tussen moeten zitten.
      We hebben gewoon lekker samengewerkt en het is gelukt.. had ook een grapje van 350miljoen deut kunnen worden als er act zou zijn voor die tijd.

      Voor alle sprotieve reacies thx!! ( lekker kort )
    • zoals ik al aangaf is mijn commentaar niet naar de heren van Whololo. Die hebben niets misdaan en hun kans gegrepen en dat snap ik volledig. Niets anders dan lof en complimenten. Echter voor Mattieboy heb ik geen goed woord over. 14 uur na het verwijderen van de vriendenlijst snel vliegen.... dan ben je gewoon bang en heb je geen fatsoen in je flikker. Ik ben open geweest over de overnemer en vanaf wanneer. Dat heb ik duidelijk gecommuniceerd... Dat je dan toch besluit om iemand te naaien omdat je bang bent dat de vloot tegen je gebruikt zal worden.. poeh poeh...
      Dus @martinus @sweex en @Kingkiller, well done, maar jullie weten ook heel goed dat dit niet mogelijk was geweest zonder de backstab actie van Mattieboy, dus wees dan ook zo eerlijk om dat toe te geven..
      -Niets Interessants te melden-
    • mattieboy wrote:

      Ik heb zeker wel een reactie geplaatst op het bericht dat jij uit de ally gezet was, en samen met het verwijderen uit de vriendenlijst had je de conclusie kunnen trekken.
      euh,

      je hebt een "thumbs up" gegeven op het bericht dat die uit de ally gezet was om dat degene met rechten daar dit weekend niet bovenop kon zitten. Klapstoeltje zelf reageert hier zelf nog op met dat die dat begrijpt.

      de intentie hierin is duidelijk, het account is de ally uitgezet, maar Klapstoeltje is gewoon nog "onderdeel". Als Degene met rechten er actief bij kon zijn, had het acc gewoon nog in de alliantie gezeten en was het dus een nap.

      Dat jij klapstoeltje verwijderd uit je vriendenlijst, dat is aan jezelf; degene die hem uit de alliantie gegooid heeft geeft aan waarom die dat doet, jij volgt qua acties alleen diegene, maar geeft niet aan dat die geen nap meer is.


      aka. Je bent een huftertje.


      neemt niet weg, dat no save altijd nog no fleet kan betekenen, voor iedereen. ongeacht hoe groot je bent.



      @Juice

      ik heb qua random gs meer liggen dan dat de mannen hier in hun geheel aan winst uithalen; voor zoiets ga je niet een contact dat je al langer hebt kapot maken.

      Al snap ik wel waar je vandaan komt, backstabben ligt natuurlijk geheel in jouw expertise.


      Voordat het een of ander "doe niet zo wijs" verhaal wordt, uit expedities en minimale mines haal je al meer dan 1 miljard gs per dag aan winst, ga me niet vertellen dat 1 a 2 miljard extra winst dan de moeite is om een "nap" zo te naaien

      :love: Thanks Syrabi

      The post was edited 2 times, last by Jillian ().

    • nounou mensen kalm aan...

      Hans heeft aangeven te rebuilden..
      Glrb hansje.. we zien je snel :) .


      Wholololooooooo en doom boys hebben winst.

      Het praten over 1b uit expo en mijnes zijn onzin argumenten natuurlijk.. het is slopen of gesloopt worden.. thats the game.. de manier waarop is daarin niet belangrijk.


      Daarbij is het jammer want voor mij zou het volgende week 9 a 10b solo zijn :/ :whistling:
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • @Jillian

      Veel spelers zien vaak een slag, geven hun eigen onzin verhaal aan een slag en weten verder niet eens wat er speelt. :S spelen niet eens in die UNI en ze weten het beter. Ja man goed verhaal! Is normaal hier.

      Iemand aanvallen doen wij niet voor fun zit een verhaal achter. :thumbsup: hier noem ik het *sensatie*

      @Bolder

      Vmode is je vriend.... :S
      NOOB
    • Vogel wrote:

      Het praten over 1b uit expo en mijnes zijn onzin argumenten natuurlijk.. het is slopen of gesloopt worden.. thats the game.. de manier waarop is daarin niet belangrijk.

      winst is uiteraard winst.

      Maar er zijn bepaalde overtreffende stappen op moraal niveau die je niet doet. Dan is de hoeveelheid winst die gemaakt is uiteraard relevant, gezien in feite het wederzijdse respect wat we voor elkaar hadden niet eens een 5 euro waard was :S



      Bolder wrote:

      Jillian wrote:

      @Juice

      ik heb qua random gs meer liggen dan dat de mannen hier in hun geheel aan winst uithalen; voor zoiets ga je niet een contact dat je al langer hebt kapot maken.

      Al snap ik wel waar je vandaan komt, backstabben ligt natuurlijk geheel in jouw expertise.
      Een Pokemon vriendje ??
      Leuk slapje.
      wat is dit voor een irrelevante opmerking?

      het is vrij reëel dat je met mensen een meningsverschil kan hebben, maar alsnog normaal contact met diegene kan hebben ?(

      :love: Thanks Syrabi

      The post was edited 1 time, last by Jillian ().

    • Jillian wrote:

      mattieboy wrote:

      Het praten over 1b uit expo en mijnes zijn onzin argumenten natuurlijk.. het is slopen of gesloopt worden.. thats the game.. de manier waarop is daarin niet belangrijk.
      winst is uiteraard winst.

      Maar er zijn bepaalde overtreffende stappen op moraal niveau die je niet doet. Dan is de hoeveelheid winst die gemaakt is uiteraard relevant, gezien in feite het wederzijdse respect wat we voor elkaar hadden niet eens een 5 euro waard was :S
      Dit is niet mijn quote, zou je graag je goede personen willen quoten.
    • Klapstoeltje wrote:

      zoals ik al aangaf is mijn commentaar niet naar de heren van Whololo. Die hebben niets misdaan en hun kans gegrepen en dat snap ik volledig. Niets anders dan lof en complimenten. Echter voor Mattieboy heb ik geen goed woord over. 14 uur na het verwijderen van de vriendenlijst snel vliegen.... dan ben je gewoon bang en heb je geen fatsoen in je flikker. Ik ben open geweest over de overnemer en vanaf wanneer. Dat heb ik duidelijk gecommuniceerd... Dat je dan toch besluit om iemand te naaien omdat je bang bent dat de vloot tegen je gebruikt zal worden.. poeh poeh...
      Dus @martinus @sweex en @Kingkiller, well done, maar jullie weten ook heel goed dat dit niet mogelijk was geweest zonder de backstab actie van Mattieboy, dus wees dan ook zo eerlijk om dat toe te geven..
      klopt zonder matty had het ingewikkelder geworden en mss niet gelukt maar het plan was toch echt voor maandag ff de vloot iets kleiner te maken dat is gaan broeien vanaf dat er non stop vloot daar werd gemaakt.
      @rcthans thx voor de sportieve reactie
    • Hahahahah wat een loser hit.. 100% afgesproken

      Dit was zooooo te voorspellen...

      Klapstoeltje pakt 150 euro voor dit account en wat heeft de overnemer gekregen om de boel te laten crashen? Noem de getallen eens :WS: :WS: :WS: :confused: :confused: (a) (a) :paniek: :paniek: :paniek: :paniek: :paniek:

      Dit is trouwens OT he.. dus een warn is niet op zen plek :P
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2

      The post was edited 1 time, last by smurf ().

    • Klapstoeltje wrote:

      zoals ik al aangaf is mijn commentaar niet naar de heren van Whololo. Die hebben niets misdaan en hun kans gegrepen en dat snap ik volledig. Niets anders dan lof en complimenten. Echter voor Mattieboy heb ik geen goed woord over. 14 uur na het verwijderen van de vriendenlijst snel vliegen.... dan ben je gewoon bang en heb je geen fatsoen in je flikker. Ik ben open geweest over de overnemer en vanaf wanneer. Dat heb ik duidelijk gecommuniceerd... Dat je dan toch besluit om iemand te naaien omdat je bang bent dat de vloot tegen je gebruikt zal worden.. poeh poeh...
      Dus @martinus @sweex en @Kingkiller, well done, maar jullie weten ook heel goed dat dit niet mogelijk was geweest zonder de backstab actie van Mattieboy, dus wees dan ook zo eerlijk om dat toe te geven..
      Je hebt er wel een handje van om accounts te "geven" aan spelers die binnen dezelfde 24 uur accounts uit de eigen alliantie slopen. Dus ik zou zeggen, lekker bezig @mattieboy. Beter die situatie voorkomen dan het volgende slachtoffer te worden :P !

      ps. gewoon uit nieuwsgierigheid, hoeveel leveren die accounts nou op?
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Buckert wrote:

      rcthans wrote:

      Mag ik nu ook mijn vloot op mijn oude account kapot vliegen op @Klapstoeltje of is het dan wel vals spelen?
      Wat denk je zelf?
      God echt wat een niveau hier, ga allemaal buiten spelen kinderen 8o
      Sarcasme kunnen lezen is natuurlijk ook niet voor iedereen weggelegd. Helemaal op ogame waar het percentage asperge eters hoger ligt dan waar dan ook.

      Overigens ken ik Klapstoel en Vogel en de mensen die deze slag gemaakt hebben sinds twee dagen via een discord groep. Waar ze mij handig genoeg uit hebben gegooid terwijl ze met deze slag bezig waren. Het idee dat ik een account al dan niet betaald over neem en andere mensen het eerst laten crashen is natuurlijk absurd. Ik was blij met 92 miljoen punten nu zijn het er 80. Ik heb hier sowieos nooit vriendjes gehad en in de tijd dat ik ogame speelde was er geen AGS (2005/2006).

      Ik snap de lol, maar dit krijg je er dus ook van. Ingame had best een optie mogen zitten dat je iemand uit je vriendenlijst pas na 24 uur kunt aanvallen bij verwijderen. Nu is het ongeschreven regel. Daarbij snap ik ook prima dat met 250 geregistreerde accounts en een handjevol targets je deze kans met beide handen aan grijpt. Dus wat mij betreft no hard feelings naar wie dan ook.

      Ik neem dit account over omdat ik al jaren spelletjes installeer en na 5 minuten weer verdwijder. Ik heb nergens echt meer de lol in zoals vroeger. Ogame spelen in uni2 met section5 hoort bij mijn jeugd en de meest bijzondere herinneringen die ik heb aan het hele game tijdperk in mijn puberteit. Als ik daar in deze uni met dit account en mijn strijd met vogel of een van de jongens die hier aan de goede kant staat ook maar 10 procent van terug kan halen ben ik al gelukkig. Ogame is en blijft een geweldig gaaf en verslavend spelletje.