terra is al in v-mode
op naar de volgende
op naar de volgende
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
eerder aangehaald dat je niet kan lezen , word hier weeral eens bewezenINSIDIOUS wrote:
ja en op wat voor manier xd viezerik ben je ! zo kan iedereen aaan ze punten komen he ook dit toont weer aan wat voor speler jij bent xd lekker blijven exposen goosertje xd denk dat staf niet blij metje is wat je uitlokt aangezien er bewijzen zijn denk daar maaris overna
(FRIENDLIST-HIT) BAHBAH
youre trowing dirt on youre own name niks eervols aan wat jij heb gedaan en dat staf je ng laat vliegen na zoon actie is ook een wonder.... (dirty tactics) (naast zijn boekje) (bah)
The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().
dit bedoelen ze ermee dat eentje verstandig moet zijnINSIDIOUS wrote:
volgends mij wou jij mij en ban aansmeren voor spelbederf en ook hier verwijt de pot de ketel dattie zwart ziet... gadverdamme bahbah!! waneer ga je gewoon je skills gebruiken en eeerlijk spelen???? en niet lopen janke als eenB als je planeten geroust worden! je bent nr 2 vloot doe er wat aan dan droefie???
Piraat wrote:
blijkbaar speelt barry zen vriendin ookoftewel multy acc ....veteraan wrote:
Die satjes en raid slagen betekenen niks
Ik wil grote klappers zien
Ik zet in op Piraatje
en die raids is idd niks
veteraan ik ga men best doen voor je!!!
@smurf kijk jij ook mee of ga je huilen op de bank?
smurf wrote:
Hahaha wat is er met mij en huilen nou weer :P?Piraat wrote:
blijkbaar speelt barry zen vriendin ookoftewel multy acc ....veteraan wrote:
Die satjes en raid slagen betekenen niks
Ik wil grote klappers zien
Ik zet in op Piraatje
en die raids is idd niks
veteraan ik ga men best doen voor je!!!
@smurf kijk jij ook mee of ga je huilen op de bank?
Regel voor mij een account dan.. Dan is de beste fleeter van ogame nl ook weer terug Oké op @Vogel na dan..
jullie ally leider heeft mij zoiets gestuurd dat iedereen in v-mode zou gaanINSIDIOUS wrote:
ik heb noooit gezegt v tegaan droevert xd raid jou gewoon nog effe 10 x cheater
The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().
@KamikazeINSIDIOUS wrote:
nope dat is bullshit piraat en dat weetje zelf ook huigelaar! je speeld vals en heb board en staf in je zak.... jammer dat je opdeze manier tewerk moet gaan want anderskan meneer het niet winnenXD die dm zul vast wel gekregen hebben van je board of staff matties die schijnen nog wellis bonnen uit te delen we hebben schijt aan jou en laten ons niet we pesten opdeze manier! het oorlog en die ga je krijgen ook!! WIJ ZIJN LMS!!
The post was edited 1 time, last by Piraat ().
2 Guests