Oorlogsverklaring: DuO vs. LMS

  • INSIDIOUS wrote:

    moetje bij je vriend piraat zijn die wou dat jij eruit ging anders zou piraat eruit gegaan zijn warom weet ik niet vraag dat maar aan hem zelf :)
    @Piraat wat is dit nou :P

    Was zeker toen ik je net gepakt had :P?

    Maar even speciaal voor @Kamikaze : OT WAAAAAAR BLIJVEN DIE SLAGENNNNN :sw2: :sw2: :sw2:
    Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

    Spica top 10 : 9
    Spica experts : 56
    Bellatrix top 10 : 2
  • ja piraat heeft vloot zat xd maar presteert er zeer laag mee XD kan beter ze acount aan een pro geven XDXDXD

    ikmet me 3 miljard heb hem al flink wat keren billekoek gegeven XD hij heeft geluk dat iik maar zoon klein vlootje heb anders wastie nu al blauw XD

    begin uni he tjaaa wat moetje ervan zeggen xd heb de helft gemist begon 37 dagen laterXD maarja in het begin is het vaak ontruimen vande noobs mid eind uni blijven de gevorderde spelers over en dat zal piraat wel merken want hij doet nu alleen nog maar stof vergaren op ze maantje mw 4 stelsel 499 XD

    Kamikaze @ 19-08 14.40 | Algemene warn al gegeven, warn voor spam.
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

    The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().

  • Scaapiee wrote:

    Heeft er nog iemand wat popcorn? De mijne is op :whistling:

    Ben benieuwd wat er nog gaat volgen qua slagen!
    hierin belgie koop je 3zakjes voor 1euro
    wel van de action :D

    slagen volgen nog , maarde vijand is voorlopig nog een klein beetje alert maar dat minderd nog

    ze hebben 3x meer vloot als mij had zeker meer verwacht dan enkel raketten maja....
  • Deluxe wrote:

    INSIDIOUS wrote:

    senator vesta gespot xd mooi acountje piraat die gaat ,lekker in me reccies straks XD dus dat is een van je acountjes die je weg gaat geven aan een van je maties XD hijs nu nog blauw maar zal snel uit v komen :D :D :D nieuwe farm lekker om te groeien :D
    Tghooo, wat een praatjes maker ben jij... Moest je nu wat verder zijn gekomen dan een gevechtsslag dan zou ik zeggen oké, maar meer dan een kleine por uitdelen kan je ook niet zo blijkt.
    En de teksten die je dan nog plaatst, zijn gewoon niet leesbaar X/ af en toe een . & een , gebruiken is niet verkeerd.


    benieuwd wanneer piraat zijn "belgian tactics" gaat showen. dan kom je ook eens in de hof sectie :whistling: :thumbsup:
    jij snapt het

    geduld hebben is iets leuks zeker als je plannetje dan volledig gaat lukken
  • tuurlijk je vloog net met je gestoffeerde vloot en het resultaat was 0.0 XD staat nu 11-0 he piratje XD oh oh oh pff wel goedkope popcorn zeg van de action XD nouja snap ik wel je skills zijn ook goedkoop net alsje pay 2 win trategie met je gratis dm bonnen XD (GOEDKOOPIE) enige waar je niet goedkoop onderuit komt is de post XD



    goodluck met deut usen xd ook eeen manier om jou klein te krijgenXD

    en geduld heb ik zeker xd de grote vraag is of jij het wel heb en of jij het wel moet hebben!!! alsje keer je bril opzet zie je mijn intentie in game mis effe beter de score inde gaten houden ;)
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
  • Wauw... ik verlies per geplaatst bericht tussen Piraat en Insidious gewoon hersencellen.... Barry, je hebt een behoorlijk grote bek voor iemand die roept dat hij zo super goed is en iemand "billenkoek" en "genomen zonder vaseline" hebt gegeven.... om vervolgens alleen maar prutraidjes te posten... waar blijven de grote slagen dan? Dit is niet eens het posten waard. Kijk maar eens naar het topic van DEMA vs Next... daar worden oorlogslagen van betekenis gepost... en geen bullshit van 3 tot 8 miljoen totale schade... onder je schoenzool zeg je? Misschien eens een lijntje minder nemen vent.
    En dan Piraat... je hebt zoveel meer vloot dan hij 22 miljard om 3,7 miljard.... schiet gewoon zijn maantjes eraf en pak hem... probleem opgelost... hij pakt jouw planeetjes? jij zijn maantjes... ik begreep dat je genoeg rips had.. doe er wat mee
    -Niets Interessants te melden-
  • Klapstoeltje wrote:

    Wauw... ik verlies per geplaatst bericht tussen Piraat en Insidious gewoon hersencellen.... Barry, je hebt een behoorlijk grote bek voor iemand die roept dat hij zo super goed is en iemand "billenkoek" en "genomen zonder vaseline" hebt gegeven.... om vervolgens alleen maar prutraidjes te posten... waar blijven de grote slagen dan? Dit is niet eens het posten waard. Kijk maar eens naar het topic van DEMA vs Next... daar worden oorlogslagen van betekenis gepost... en geen bullshit van 3 tot 8 miljoen totale schade... onder je schoenzool zeg je? Misschien eens een lijntje minder nemen vent.
    En dan Piraat... je hebt zoveel meer vloot dan hij 22 miljard om 3,7 miljard.... schiet gewoon zijn maantjes eraf en pak hem... probleem opgelost... hij pakt jouw planeetjes? jij zijn maantjes... ik begreep dat je genoeg rips had.. doe er wat mee
    dat is net wat ze willen zodat ik de rips kwijt ben
    ik laat hun zeveren en doen , de tijd van slopen is onderweg
    die jonge drinkt 24/7 koffie (of anders) om wakker te blijven zodat hem niks gedaan kan worden
    plots heeft hij een vriendin (of multy acc) om mee te spelen
    iedere dag gebeuren andere dingen
    maar het neemt niet af dat ik mij niet uit men tent ga laten lokken daar hun , mijn tijd komt stillitjes dichter en dichter
  • Bolder wrote:

    Klapstoeltje wrote:

    Kijk maar eens naar het topic van DEMA vs Next..
    Ga je nu Uni 3 vergelijken met deze flut uni??Slaat helemaal nergens op...
    Dus ja, je bent heel wat hersencellen kwijt
    Lekker door vliegen.... en posten :)
    Daar spelen ze met wat ze hebben, hier niet. Dus de vergelijking gaat om wat ze met een vloot kunnen en niet om kleine sats of defbashes ;) ik geloof dat jij ook heel wat hersencellen kwijt bent als je dat niet in kan zien :)
    -Niets Interessants te melden-
  • Klapstoeltje wrote:

    Bolder wrote:

    Klapstoeltje wrote:

    Kijk maar eens naar het topic van DEMA vs Next..
    Ga je nu Uni 3 vergelijken met deze flut uni??Slaat helemaal nergens op...Dus ja, je bent heel wat hersencellen kwijt
    Lekker door vliegen.... en posten :)
    Daar spelen ze met wat ze hebben, hier niet. Dus de vergelijking gaat om wat ze met een vloot kunnen en niet om kleine sats of defbashes ;) ik geloof dat jij ook heel wat hersencellen kwijt bent als je dat niet in kan zien :)
    klap je hebt gelijk , ikben het volledig met je eens
    maar hun zijn met 12 en ik alleen
    wilt zeggen 66miljard vloot tegen 22
    ik moet mijn momenten kiezen , zeker dat ze snachts ook wakker blijven is die manen blazen of alles niet zo heel simpel

    maar alles komt goed, de tijd komt dat je grotere slagen zal zien
  • Klapstoeltje wrote:

    Daar spelen ze met wat ze hebben, hier niet. Dus de vergelijking gaat om wat ze met een vloot kunnen en niet om kleine sats of defbashes ik geloof dat jij ook heel wat hersencellen kwijt bent als je dat niet in kan zien
    Denk dat je achterloopt :)
    En nee, dat kan ik niet inzien zoveel dom gelul.

    Maar laat je niet weerhouden een account te kopen....
    Kun je lekker mee showen..
  • hahahaha allemaal lulkoek!! zowel klapstoeltje en piraat xd zielig lopen done 12 vs 1 XD hij is ten eerste zelf uit de ali gegaan bedreigde ons allemaal met wattie wel niet zouy gaan doen ofte wel maten naaien die vieze piraat XD en idd hij heeft 23 miljard vloot en nogmaals ik 3 miljard en speel piraat helemaal weg ermee XD het staat voorlopig ondertussen nu 11-0 vooir mij die droeftoeter heeftgeen fuck kunnen doen en idd zal zo nog maar een bakkie zetten XD anders kommie toch lekker hier spelen klapstoeltje dan klap ik jou ook effe onder me schoenzool ;) dit is geen wassat of waarde fuck je speeld ! dit is uriel gappie ;) en idd wat bolder zegt het gaat erom wat je metje vloot doet ! tja met eeen 3 miljhard kan je niet zoveeltegen 12 miljard en zeker niet aangezien meer als de helft al v mode is om piraat ze vieze streken zoals friendslist hits etc mensen zijn dat bue ;) enige die spelen zin kale blood en ik waarvan tot nu toe aleen ik piraat flink onder me \schoenzool heb zitten vraag mar hoelief ik ben aan piraat xd zoon grote vloot maar geen tering presteren en klapstoeltje jij heb mij ook aleen weten te pakke met 5 man want tja solo kunnen ze het niet hoor tot nu is er maar eentje die mij solo heeft geprakt en dat is zipp met een graveyard acount van 400 miljard meer xd tja dan word het lastig he! ik zou zeggen bek houden acountje maken en spelen ipl van forum stoerdoenerij ! piraat je weet het he 11-0 xx


    zitje nou okal inm klappie ze ari piraat lekker blijven likken joh xd kruip nog dieperXDXDXD lach me kapot om jullie echt

    klap je hebt gelijk , ikben het volledig met je eens
    maar hun zijn met 12 en ik alleen
    wilt zeggen 66miljard vloot tegen 22
    ik moet mijn momenten kiezen , zeker dat ze snachts ook wakker blijven is die manen blazen of alles niet zo heel simpel

    maar alles komt goed, de tijd komt dat je grotere slagen zal zien

    [list][*]
    [/list]
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
  • Laten we het leuk houden allemaal !!!



    ( Smurf )je bent uit de groeps app
    Omdat dat het moest van piraat anders ging hij uit de alliantie.

    He piraat of is dat niet zo xd
    Je bent niet zo goed met vrienden he

    Wel leuk om te zien hoeveel vloot je moet kopen om in de buurt te komen van mijn.
    Volgende week weer 150 euro nodig zeker
    Om de achter stand weer intehalen.

    Toppertje!!!



    Hah spreken zal ik zeggen.
  • INSIDIOUS wrote:

    tot nu is er maar eentje die mij solo heeft geprakt en dat is zipp met een graveyard acount van 400 miljard meer xd tja dan word het lastig he!
    tot nu toe was het vooral veel lachen met popcorn, maar als je mij er dan in gaat betrekken wel graag de feiten juist:
    - Het was geen 400 miljard maar ‘slechts’ een 200miljard vloot waarmee ik je 95miljard vloot sloopte nadat de uni al ruim een week wist dat ik er was ;)
    - Het was niet heel lastig je te slopen. Opzichtige puinsave kost me alleen de tijd om ff terug te rekenen… en poef weg was je vlootje :whistling:

    Zo en ga nu maar weer verder ruzie maken met elkaar, maar zorg dan in ieder geval voor een paar grote slagen, die voetzool van je waar je zo trots over vertelt is tot nu toe t formaat van een baby :pat:

    Toedelssss :bye:
  • Zippy wrote:

    INSIDIOUS wrote:

    tot nu is er maar eentje die mij solo heeft geprakt en dat is zipp met een graveyard acount van 400 miljard meer xd tja dan word het lastig he!
    tot nu toe was het vooral veel lachen met popcorn, maar als je mij er dan in gaat betrekken wel graag de feiten juist:- Het was geen 400 miljard maar ‘slechts’ een 250miljard vloot waarmee ik je sloopte nadat de uni al ruim een week wist dat ik er was ;)
    - Het was niet heel lastig je te slopen. Opzichtige puinsave kost me alleen de tijd om ff terug te rekenen… en poef weg was je vlootje :whistling:

    Zo en ga nu maar weer verder ruzie maken met elkaar, maar zorg dan in ieder geval voor een paar grote slagen, die voetzool van je waar je zo trots over vertelt is tot nu toe t formaat van een baby :pat:

    Toedelssss :bye:
    is dit de befaamde zippy
    die zippy die insi een trauma gaf?

    ik vind dit allemaal even heel schitterend haha!!
  • tuurlijk joh ;) de manier hoe jij die uni heb aan hepakt is sowieso te smerig om over te praten uberhaupt dat gf dat toeliet ... op die manier wint idereen he clown

    @Piraat klruip ook lekker in zip ze ari joh hahaha droeftoeters echt allemaal stukvoor stuk XDXDXD via smerige tacktieke winnen xd tja het is maar net hoe je een uni wilt winnen he verscheel moet er wezen ;)
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

    The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().