Oorlogsverklaring: DuO vs. LMS

  • Bolder wrote:

    Klapstoeltje wrote:

    Daar spelen ze met wat ze hebben, hier niet. Dus de vergelijking gaat om wat ze met een vloot kunnen en niet om kleine sats of defbashes ik geloof dat jij ook heel wat hersencellen kwijt bent als je dat niet in kan zien
    Denk dat je achterloopt :) En nee, dat kan ik niet inzien zoveel dom gelul.

    Maar laat je niet weerhouden een account te kopen....
    Kun je lekker mee showen..
    hahaha ik heb nog nooit een account gekocht :) de enige die dom lult hier zijn jij en Insidious, al moet je voor het niveau Insidious nog even flink zakken, zelfs jij bent daar te goed voor Bolder.

    INSIDIOUS wrote:

    hahahaha allemaal lulkoek!! zowel klapstoeltje en piraat xd zielig lopen done 12 vs 1 XD hij is ten eerste zelf uit de ali gegaan bedreigde ons allemaal met wattie wel niet zouy gaan doen ofte wel maten naaien die vieze piraat XD en idd hij heeft 23 miljard vloot en nogmaals ik 3 miljard en speel piraat helemaal weg ermee XD het staat voorlopig ondertussen nu 11-0 vooir mij die droeftoeter heeftgeen fuck kunnen doen en idd zal zo nog maar een bakkie zetten XD anders kommie toch lekker hier spelen klapstoeltje dan klap ik jou ook effe onder me schoenzool ;) dit is geen wassat of waarde fuck je speeld ! dit is uriel gappie ;) en idd wat bolder zegt het gaat erom wat je metje vloot doet ! tja met eeen 3 miljhard kan je niet zoveeltegen 12 miljard en zeker niet aangezien meer als de helft al v mode is om piraat ze vieze streken zoals friendslist hits etc mensen zijn dat bue ;) enige die spelen zin kale blood en ik waarvan tot nu toe aleen ik piraat flink onder me \schoenzool heb zitten vraag mar hoelief ik ben aan piraat xd zoon grote vloot maar geen tering presteren en klapstoeltje jij heb mij ook aleen weten te pakke met 5 man want tja solo kunnen ze het niet hoor tot nu is er maar eentje die mij solo heeft geprakt en dat is zipp met een graveyard acount van 400 miljard meer xd tja dan word het lastig he! ik zou zeggen bek houden acountje maken en spelen ipl van forum stoerdoenerij ! piraat je weet het he 11-0 xx


    zitje nou okal inm klappie ze ari piraat lekker blijven likken joh xd kruip nog dieperXDXDXD lach me kapot om jullie echt

    klap je hebt gelijk , ikben het volledig met je eens
    maar hun zijn met 12 en ik alleen
    wilt zeggen 66miljard vloot tegen 22
    ik moet mijn momenten kiezen , zeker dat ze snachts ook wakker blijven is die manen blazen of alles niet zo heel simpel

    maar alles komt goed, de tijd komt dat je grotere slagen zal zien

    [list][*]
    [/list]

    Leer lezen en stop eens met snuiven, dan kun je je misschien fatsoenlijk verstaanbaar maken.
    Helemaal weg spelen? Kerel je post kleine bagger hitjes van 2 tot 6 miljoen total damage....Dit is niet wegspelen... dat is gewoon de top van jouw kunnen...
    Trouwens, ik heb jou niet met 5 man gepakt, 2 man was voldoende ;) Kwestie van maantje blazen en gaan want fatsoenlijk spelen kun je niet ;) Ik ben ook geen vriendjes met Piraat hoor. Ik vind het gewoon ronduit dom en debiel wat hier allemaal gebeurd en geroepen wordt. Dat had ik echter wel bij jouw niveau kunnen verwachten Barry. Ik heb je in Oberon gesloopt, ik heb je in Hyperion gesloopt, ik zou je zo weer opnieuw kunnen slopen in Uriel :) Dat weet je donders goed.
    -Niets Interessants te melden-
  • INSIDIOUS wrote:

    tuurlijk joh ;) de manier hoe jij die uni heb aan hepakt is sowieso te smerig om over te praten uberhaupt dat gf dat toeliet ... op die manier wint idereen he clown
    Je bedoelt: bij jou een puinsave timen (en een paar dagen later ook je kerkhof opgeruimd hebben), de ander z’n maantje blazen en plaatsing terugrekenen en ook nog een ninja doen met een teruggetrokken plaatsing en wacht…ook nog een eenvoudige spot, fly bij iemand anders? Bedoelde je die manier,

    Als jij dat nou eens allemaal in deze oorlog laat zien, miss dat je dan met de grote jongens mee mag spelen :pray: :pat:

    Ik ga weer klaarzitten met popcorn :love:
  • idd ik zou zeggen zeggen vlieg dan droeftoeter (;en klapstoeltje maak een acount dan !! of doe net als zip een of ander iligaal uit acountje uit graveyard stunten ;) te debiel om een eerlijk acountje vanaf begin mee te spelen maar via omwegen een of ander opgevoerde acount te verplaatsen van uni naar uni ;) droeftoeters


    toedelssss


    Je bedoelt: bij de 1 een puinsave timen , en een paar dagen later ook je kerkhof opgeruimd hebben), de ander maantje blazen en plaatsing terugrekenen en ook nog een ninja doen met een teruggetrokken plaatsing en wacht…ook nog een eenvoudige spot, fly bij iemand anders? Bedoelde je die manier,

    Als jij dat nou eens allemaal in deze oorlog laat zien, miss dat je dan met de grote jongens mee mag spelen

    Ik ga weer klaarzitten met popcorn

    was idd via een snelle puinsafe tenondergegaan ja het ging erg snel

    reden was ik moest naarde winkel een aangezien jij letterlijk omdehaverklap bleef spyen en al 20x gevlogen was om dus te pushen en ikweg moest safde ik snelle jelle maar idd dat koste meme vloot.. neemt niet weg dat jij met een OP acount kwam aan waaien waar wij als overgebleven speler vlak voor de merge geen tering aan jou konden doen en jij dus een voor iedereen even in je recs stopt endaarna je spullepakte opnieuw en weere optiefde naar de volgrende uni bah bah maargoed be uit gepraat vriendjespolitiek


    voorlopig staat het 11-0 dus geen woorden meer maar daden en voel je vooral vrij om een acountje maken of kopen van piraat die schijnt ze te dealen ;)
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

    The post was edited 1 time, last by ADMIRAAL INSI ().

  • INSIDIOUS wrote:

    idd ik zou zeggen zeggen vlieg dan droeftoeter (;en klapstoeltje maak een acount dan !! of doe net als zip een of ander iligaal uit acountje uit graveyard stunten ;) te debiel om een eerlijk acountje vanaf begin mee te spelen maar via omwegen een of ander opgevoerde acount te verplaatsen van uni naar uni ;) droeftoerss


    toedelssss
    prima, ik ga een account aan maken :) dan zie je me vanzelf wel verschijnen. Dan zal ik je laten zien hoe je moet spelen.
    -Niets Interessants te melden-
  • kale wrote:

    Wel leuk om te zien hoeveel vloot je moet kopen om in de buurt te komen van mijn.
    Volgende week weer 150 euro nodig zeker
    Om de achter stand weer intehalen.
    jij zegt iets over iemand anders

    wij hebben jou begin unie kapot gemaakt
    kocht je direct op nr1plek
    vanacht heb je je alweer goedlaten gaan
    en jij klagen over iemand anders , ben je de broer van insi ofzo?

    insi maakt vorderingen

    hij pakt nu ook al nacht productie

    The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().

  • haha piraat ben je weer gepakt
    Je bent te slecht sorry
    Ik heb de raporten al gezien je heb smeer gehad haha geweldig dit

    En daarna weer vloot kopen
    Je kan geen ogame spelen alleen vloot kopen en skilz is ver tezoeken bij je klein spelers pakken of spelers uit je vreindenlijst pakke kun je alleen dan houd het zeker wel op.

    De slagen worden over 2dagen gepost

    Koopze nog even je vlootje kun je het weer beetje per beete afgeven :P

    Toppertje
    Loon al op xd
  • kale wrote:

    haha piraat ben je weer gepakt
    Je bent te slecht sorry
    Ik heb de raporten al gezien je heb smeer gehad haha geweldig dit

    En daarna weer vloot kopen
    Je kan geen ogame spelen alleen vloot kopen en skilz is ver tezoeken bij je klein spelers pakken of spelers uit je vreindenlijst pakke kun je alleen dan houd het zeker wel op.

    De slagen worden over 2dagen gepost

    Koopze nog even je vlootje kun je het weer beetje per beete afgeven :P

    Toppertje
    Loon al op xd
    kijk eens in uriel top 10 sectie
    daar heb ik je aan geholpen je daar te komen

    je hebt 10k nietjes gekocht en 16k ss vanacht
    straffe kerel ben je ;)

    toen wij jou crashte vraag aan @smurf kocht jij je direct terug naar plek 1
    je hebt als naam meest gecrashte speler in .NL

    proficiat !!
  • jaja ik zeg kom dan
    Je heb een groote mond

    En je naait je eigen vrienden man wat praat je
    Terra smurf je naait iedereen jongen
    Ga er wat aan doen solo boy


    Je doet hellemaal niks je start een oorlog
    Maar je krijg smeer dat zeg genoeg over jou
    Ik weet niet.

    En als we naar punten vernietiger kijken
    Dan ben je ook al ver te zoeken ondanks ik.al zolang niks meer had gedaan haha.
  • kale wrote:

    jaja ik zeg kom dan
    Je heb een groote mond

    En je naait je eigen vrienden man wat praat je
    Terra smurf je naait iedereen jongen
    Ga er wat aan doen solo boy


    Je doet hellemaal niks je start een oorlog
    Maar je krijg smeer dat zeg genoeg over jou
    Ik weet niet.

    En als we naar punten vernietiger kijken
    Dan ben je ook al ver te zoeken ondanks ik.al zolang niks meer had gedaan haha.
    ik alles op voorhand aangegeven
    dus over dat naaien zou je beter een spiegel voor je gezicht plakken (je weet zelf waar ik het over heb he)

    en ik doe iets wanneer ik dat wil snap je dat?

    en punten vernietiger idd tel al die piraten er eens af , haha onlogische reacties van je man
    bekijk de top 10 sta je ook in dankzei mij ;)

    iemand die enkel wat sats kan pakken of een nacht productie is geen s meer krijgen , dat is iemand die niet beter kan dan dat
    typ jou naam eens in op het forum hahaha!! allemaal aan de verkeerde kant
    hier koop jij je gwn eerste zo eenvoudig is het (zolang het duurd)