Bolder wrote:
Denk dat je achterloopt En nee, dat kan ik niet inzien zoveel dom gelul.Klapstoeltje wrote:
Daar spelen ze met wat ze hebben, hier niet. Dus de vergelijking gaat om wat ze met een vloot kunnen en niet om kleine sats of defbashes ik geloof dat jij ook heel wat hersencellen kwijt bent als je dat niet in kan zien
Maar laat je niet weerhouden een account te kopen....
Kun je lekker mee showen..
INSIDIOUS wrote:
hahahaha allemaal lulkoek!! zowel klapstoeltje en piraat xd zielig lopen done 12 vs 1 XD hij is ten eerste zelf uit de ali gegaan bedreigde ons allemaal met wattie wel niet zouy gaan doen ofte wel maten naaien die vieze piraat XD en idd hij heeft 23 miljard vloot en nogmaals ik 3 miljard en speel piraat helemaal weg ermee XD het staat voorlopig ondertussen nu 11-0 vooir mij die droeftoeter heeftgeen fuck kunnen doen en idd zal zo nog maar een bakkie zetten XD anders kommie toch lekker hier spelen klapstoeltje dan klap ik jou ook effe onder me schoenzool dit is geen wassat of waarde fuck je speeld ! dit is uriel gappie en idd wat bolder zegt het gaat erom wat je metje vloot doet ! tja met eeen 3 miljhard kan je niet zoveeltegen 12 miljard en zeker niet aangezien meer als de helft al v mode is om piraat ze vieze streken zoals friendslist hits etc mensen zijn dat bue enige die spelen zin kale blood en ik waarvan tot nu toe aleen ik piraat flink onder me \schoenzool heb zitten vraag mar hoelief ik ben aan piraat xd zoon grote vloot maar geen tering presteren en klapstoeltje jij heb mij ook aleen weten te pakke met 5 man want tja solo kunnen ze het niet hoor tot nu is er maar eentje die mij solo heeft geprakt en dat is zipp met een graveyard acount van 400 miljard meer xd tja dan word het lastig he! ik zou zeggen bek houden acountje maken en spelen ipl van forum stoerdoenerij ! piraat je weet het he 11-0 xx
zitje nou okal inm klappie ze ari piraat lekker blijven likken joh xd kruip nog dieperXDXDXD lach me kapot om jullie echt
klap je hebt gelijk , ikben het volledig met je eens
maar hun zijn met 12 en ik alleen
wilt zeggen 66miljard vloot tegen 22
ik moet mijn momenten kiezen , zeker dat ze snachts ook wakker blijven is die manen blazen of alles niet zo heel simpel
maar alles komt goed, de tijd komt dat je grotere slagen zal zien
[list][*]
[/list]
Leer lezen en stop eens met snuiven, dan kun je je misschien fatsoenlijk verstaanbaar maken.
Helemaal weg spelen? Kerel je post kleine bagger hitjes van 2 tot 6 miljoen total damage....Dit is niet wegspelen... dat is gewoon de top van jouw kunnen...
Trouwens, ik heb jou niet met 5 man gepakt, 2 man was voldoende Kwestie van maantje blazen en gaan want fatsoenlijk spelen kun je niet Ik ben ook geen vriendjes met Piraat hoor. Ik vind het gewoon ronduit dom en debiel wat hier allemaal gebeurd en geroepen wordt. Dat had ik echter wel bij jouw niveau kunnen verwachten Barry. Ik heb je in Oberon gesloopt, ik heb je in Hyperion gesloopt, ik zou je zo weer opnieuw kunnen slopen in Uriel Dat weet je donders goed.
-Niets Interessants te melden-