ik noem dat juiste timing op het juiste tijdstipINSIDIOUS wrote:
hahaha jullie zijn uit gepraat 15 geslaagde raids en aanvallen piraat nog steeds 0.0 vs mijXD hij kan mmijn vloot makkelijk aan m aar toch vlieg ik nog XD lack aan skill noem je dat
Oorlogsverklaring: DuO vs. LMS
-
-
praat pas maar als enige vorm van aanval terug heb kunnen doen XD tot die tijd ben je nog steeds mijn farm XD 15-0
nee dat kan je niet daar ben je schijnbaar debiel voor XD zoon vloot maar niks presteren xd ja zwakkere pakke continu aplaus zeg wauwwww wat ben jij goed zeg gooi je zelf toch weg man droeftoeter eerste klas
maar weetje piraat XD als dit de manier is hoe jij deze oorlog verder wil gaan voeren doe je ding lik zoveel mogelijk billen ! ik ga geen woorden meer vuil maken maar zal me vloot laten spreken!
wens iedereen heel veel suc6 en natuurlijk heel veel plezier!
kamikaze @23-08 13.10 | Warn voor belediging en dubbelpost.Blast them al 2 pieces
Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#
#1 AGS URIEL 1/3
[TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)
NL Most Wanted&Hated Player
The post was edited 3 times, last by Kamikaze ().
-
INSIDIOUS wrote:
ik ga geen woorden meer vuil maken
-
15-0Blast them al 2 pieces
#1 AGS URIEL 1/3
[TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)
-
-
15-0Blast them al 2 pieces
#1 AGS URIEL 1/3
-
piraat jij ben toch die stratenmaker uit België?
-
-
Ola! I have arrived!!!
let the fun begin!Every Superhero needs it foe.
I'll be the big bad, if you wanna play superhero. -
Vogel wrote:
Ola! I have arrived!!!
let the fun begin!
-
word een leuke club zo die naar Uriel komt Zippy, Vogel, Veteraan en ik gaat nog wel wat vuurwerk opleveren gok ik-Niets Interessants te melden-
-
het word precies wat stiller aan de andere kant -
lijkt mijn zeer gezelig
-
GAME ON!! MAAR DIT X ZONDER OPGEVOERDE ACOUNTJES UIT EEN GRAVE YARD Xd hoor datjullie lords ze acountjes mogen hebben ! dan word het een fair battle en zo zie ik het graag! niet zoals laatst met zip in ob dat ging gewoon nergens over! dit is fair ik zou zeggen have fun en suc6 iedereen lets go 2 war!!!Blast them al 2 pieces
#1 AGS URIEL 1/3
-
kale wrote:
haha piraat ben je weer gepakt
Je bent te slecht sorry
Ik heb de raporten al gezien je heb smeer gehad haha geweldig dit
En daarna weer vloot kopen
Je kan geen ogame spelen alleen vloot kopen en skilz is ver tezoeken bij je klein spelers pakken of spelers uit je vreindenlijst pakke kun je alleen dan houd het zeker wel op.
De slagen worden over 2dagen gepost
Koopze nog even je vlootje kun je het weer beetje per beete afgeven
Toppertje
Loon al op xd
Kale die een ander flamed op vloot kopen en gepakt worden en vraagt naar de overgebleven centjes
Pink een traantje weg, dat een flame thread nog zo'n niveau aan kon tikken, nooit gedacht!! -
achja
Het houdt niet op, niet vanzelf
eens een addict, ALTIJD een addict
Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/ -
Insidioot, kun je niet beter je naam veranderen in ..XD .. ?
Zippy, pak ze allemaal..
Trauma's, ego's
Heb ook een acca nu... zal wel meer vmode zijn, maar toch -
ik heb precies veel misgeslagen vanacht
jezus wat een topics er zijn bij gekomen
wel fijn dat er mensen mijn standpunt over hun delen
ale ze maken het er zelf naar natuurlijk -
Iemand ook nog een accountje voor de beste fleeter van NL? Mij dus ofc....
Die het meeste betaald die helpt ik NL45RABO 03563255Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet.
Spica top 10 : 9
Spica experts : 56
Bellatrix top 10 : 2 -
smurf wrote:
Iemand ook nog een accountje voor de beste fleeter van NL? Mij dus ofc....
Die het meeste betaald die helpt ik NL45RABO 03563255
mss bij lms groepje? ze spioneren niks meer
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest