Oorlogsverklaring: DuO vs. LMS

  • Piraat wrote:

    veteraan wrote:

    We zijn gestart met een groepje, dus nieuwe maken kan!
    kan die niet dat geeft die net aan

    Vogel wrote:

    Best wel vreemd dat de beste fleeter van nl zich al sinds gisteren in de uni begeeft....me dus..
    ik speel er al meisjes :love:
    Niet zeiken sletje, jou heb ik met 2 vingers in de neus met 10 minuten neer.

    Je kan me beter aan jou kant houden :)
    Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

    Spica top 10 : 9
    Spica experts : 56
    Bellatrix top 10 : 2
  • Piraat wrote:

    veteraan wrote:

    We zijn gestart met een groepje, dus nieuwe maken kan!
    kan die niet dat geeft die net aan

    Vogel wrote:

    Best wel vreemd dat de beste fleeter van nl zich al sinds gisteren in de uni begeeft....me dus..
    ik speel er al meisjes :love:
    Je kan jezelf niet de beste fleeter noemen, en onder kale staan... :rolleyes:

    En geef niet de creditcard de schuld, die had je voorsprong alleen maar groter moeten maken.

    :love: Thanks Syrabi
  • de oorlog zit erop

    ze hebben EINDELIJK hun ballen bij elkaar gehaald en durven vliegen op me
    ze hebben helaas niet alles gepakt , wat ze gerust mogen doen van me

    nadat ikgister een accident heb gehad op het werk , thuis gekomen eventjes de expo'suit zetten , apotheek gaan .....
    komtmijn dochter thuis en zegt ze papa zit jij nu weer achter die pc in , zoiets komt werkelijk hard aan

    ik heb mijn vloot inner gelegd bij de 2 heren , barry zen deut lag er aldat was een goed teken !!!
    expo's gedaan gaan slapen en hopen dat het gedaan werd , ik word wakker om mijn pillen te nemen
    en ja daar is het rapportje , ik ben blij voor hun dat ge gedurft hebben , het gaat een rust worden voor mij van ogame

    @INSIDIOUS @kale ben blij dat jullie gedurft hebben , het zal wennen zijn voor mij !
    heel goed gepakt , helaas niet alles , dat is voor de volgende

    @iedereen blijf die expo's doen , ik ben er klaar mee

    lms heeft deze oorlog gewonnen!

    heb 3 acc's is mijn bezit die zullen einde van de dag op het board komen te staan
    succes allemaal !
  • lul verhaal zo kom je er niet mee weg!! jij bleef heel de nacht wakker viezerik!! en viel uit eindelijk imnslaap ja en je was je vloot vergeten xd want je zat continu mij te spyen om mijn vloot te zoeken xd en nu je gepakt ben zo afdroeteren xd hahahaha ga idd maar wat anders doen xd uriel hebben we je letterlijk uit geschoenzoold!! neem die billiebonker aanhang ook gelijk even mee ;) beetjelullig voorze XD laat je hun nu solo achter met poep eco weinigvloot en team captain xdxdxd tjaa het welduidelijk dat jij alles en iedereen inde steek laat voor je eigenbeeldscherm! XDXDXD glrb en tot de volgende keer onder een undercovernaamXD dag piraat
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
  • Toch wel knap hoe jij dit omschrijft. Dat je zo'n beetje express je vloot daar hebt gelegd. En dat je bent gaan slapen......misschien toch maar eens de echte waarheid vertellen.....
    want als jij slaapt de gehele nacht dan zou ik je niet online hebben kunnen zien vannacht. Zou ik toch geen gevechtsrapporten zien van 23.51 waarop je vliegt op een ander lid van LMS. Spio rapporten die gedeeld worden waarop je 15 minuten geleden online was om 02.22. Maar ook rapporten van die tijd waarop je nog online was.
    Om vervolgens om 03.10 nog altijd wakker te zijn om al mijn manen en planeten te bekijken met spio en nog even een spio raid te doen. Want ja bij mij viel niets te halen behalve 378.692 gs.
    Jij bent na 03.30 gewoon in slaap gepleurd en hebt vergeten te saven. Laatste rapportje van 03.45 wat ik zag was je 15 minuten geleden online geweest. Dus nu niet proberen je hachje te redden door te zeggen dat je dochter vraagt of je alweer achter de pc zit, want daar geloof ik niks van.. De tijden van rapportjes en van wat ik je heb gezien vannacht liegen er niet om. Je bent never nooit niet gaan slapen voor 3.30 whahaha......ja ik heb je zien komen vannacht. Maar mezelf stil gehouden omdat ik wist dat er bij mij niets te halen viel.
    Je bent gewoon gepakt vannacht omdat je onoplettend was en in slaap bent gevallen.
    De waarheid is hard Piraat.....