Zippy wrote:
je weet dat je 60 dagen in vmode moet blijven om naar de graveyard te verhuizen en er niet al na 2 dagen weer uit moet komen?
[TOT: 11.035.219.000] Voetzool & Piraat [S-o-l-o] & Klapstoeltje vs. Bloodtrail [Lms] (A: 1.700.827.000, V: 9.334.392.000)
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
@Zippy kommie nog spelen of hoe zitdat xd
kijk wat we met piraat hebben gedaan xd of ben je pussy geworden
kijk, huiver en leer…zo ‘klap je iemand onder een volwassen schoenzool’
idd kijk naar piraatBlast them al 2 pieces
Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#
#1 AGS URIEL 1/3
[TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)
NL Most Wanted&Hated Player
-
INSIDIOUS wrote:
@Zippy kommie nog spelen of hoe zitdat xd
kijk wat we met piraat hebben gedaan xd of ben je pussy geworden
kijk, huiver en leer…zo ‘klap je iemand onder een volwassen schoenzool’
idd kijk naar piraat
30m slag 10miljard winst
zal ook winsten van jou bij zitten , maar n iet huilen bella heeft pillitjes voor je
de overnemer start zondag op mijn acc , dus tot zondag heb je om de rest de nemen bij me -
je gaat gewoo nweer hootr pussy en sowieso geef jij jou scount niet weg je doet alsof wss ik kom zeker terug vanaaf dm vloot af en begin met het slopen van je hele KNIP! zooi xd ga maar lkekker slapejn zo niet aanhouder wint!!! ik zet nog maar een bakkie koffie nam nam nam
en btw de wisnten warebn al vedeeld dusn wederom heb je weer niks van mij wteen te pakke (KNIP!l)
ik ging idd na de crash evebn v omdat ik bij moest komen van de lange scouten race van jou vloot en safe spots te notuleren ! al wel weer notitie boekje pakke en bak koffie en wederom opnieuw gaan jagen op jou maar dit keer met een even grote vlot wss groter suc6 he
Kami @ 16-09 10.00u | Ongewenst taalgebruik weggehaald, volgende x is dit een warn.Blast them al 2 pieces
Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#
#1 AGS URIEL 1/3
[TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)
NL Most Wanted&Hated Player
The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest