[TOT: 11.035.219.000] Voetzool & Piraat [S-o-l-o] & Klapstoeltje vs. Bloodtrail [Lms] (A: 1.700.827.000, V: 9.334.392.000)

    • Toch mooi dat die 'ieniemienie' raids van @INSIDIOUS wel tellen voor de score, maar die van piraat weer niet!
      De ene keer is het 15-0, dan weer 15-1, of toch 17-1 zonder extra hitje... Maar nee op het laatst toch 17-0. Wat is de score nou? Moeilijk bijhouden zo...

      Verder mooi dat @INSIDIOUS aka 'doorpapainjebillieousgenomen' denkt eervol af te kunnen zwaaien na al beloftes en praatjes op het forum. Als je Nederlands kon paste je zo in de 2e kamer.

      Verder natuurlijk hypocriet dat hij eerst tegen Zippy zegt niet op een echte eerlijke manier door hem gecrasht te zijn vanwege graveyard en blablabla. Maar gaat vervolgens zelf via graveyard tijdelijk weg en belooft terug te komen om de boel te gaan crashen hahahahahaha :whistling: :whistling: :whistling:

      Ik kan nog verder gaan, maar laat ik niet al mijn kruit in 1x verschieten aan billiesgespreiddoorpapamans
    • kale wrote:

      Dan krijg je een oerknal xd

      Zal vet zijn ik ga puin ruimen vanaf 1.93 vanacht mischien dat jullie dan drufen te komen

      De helleweek staat me hoofd vloot thuis en niemamd kwam
      Maak niet uit verder.
      Maar dat zeg meer als genoeg toch .
      Met schaken sla je met de eerste slag ook niet de koningin.
      Je bouwt momentum.
      Laat de tegenstander zweten.
      En wanneer het bijna teveel voor ze wordt, sla je toe.
      Tarazed dominantie
    • hahaha terug timen XD mijn motoren zijn traag als bagger XD als die hoger waren had het idd gekunt dus kom niet praten en klappie stop met liegen want jullie vliegenh samen met piraat(; ik deed stoer tegen piraat e piraat ging huilen XD dat ju7llie gelijk met nl top 20 full team komen Xd nogmaals voel me vereerdXD en op me plek gezet nee hoor alles is nog intact ;)
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      hahaha terug timen XD mijn motoren zijn traag als bagger XD als die hoger waren had het idd gekunt dus kom niet praten en klappie stop met liegen want jullie vliegenh samen met piraat(; ik deed stoer tegen piraat e piraat ging huilen XD dat ju7llie gelijk met nl top 20 full team komen Xd nogmaals voel me vereerdXD en op me plek gezet nee hoor alles is nog intact ;)
      blijf lekker in die fantasie wereld hangen ;)
      -Niets Interessants te melden-
    • INSIDIOUS wrote:

      hahaha terug timen XD mijn motoren zijn traag als bagger XD als die hoger waren had het idd gekunt
      rekenen is ook al niet je sterkste kant merk ik, je had al je motoren specs op 25 kunnen hebben en dan nog was je te laat geweest, als je überhaupt het percentage al had kunnen raden. Jij 60 stelsels naar de dichtstbijzijnde vloot, wij max 8 stelsels terug, noob!

      Ow enne, wie had je willen crashen dan? Piraat kansloos, mijn account kansloos met die expo vloot van je en klapper…daar hadden we wel wat halters voor :whistling:

      neem je forumaccount ook ff de graveyard in, net zo nutteloos als je game account :bye: Inmiddels ben je ook je ally al uitgegooid, ze zijn er denk ik ook achter dat je grote mond de reden is dat ze een grote target op hun rug hebben gekregen…
    • idd dat had ik okal gezegt hahahahaha niet tegen jou maar wel tegen iemand anders xd maaak nie uit

      nope de reden is dat piraat ging janke bij jou en klappie /xd maargoed voel me vereerd ;)
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().

    • INSIDIOUS wrote:

      hahaha kom 1 tegen 1 dan XD piraat legde het okal af tegen me ;) en dan zoveeel vloot hebben hahaha te triest voor woorden XD
      1 tegen 1, 5 tegen 1. Je maakt niks klaar, niet in deze uni (op wat satjes en nachtproductie na) en niet in de laatste waar ik je 3x van mn schoenzool heb geveegd. Als je een grote jongen was geweest had je of verder gespeeld of in ieder geval niet zo’n grote mond gehad voor en nadat je staart je nog inhaalde de uni uit…

      INSIDIOUS wrote:

      nope de reden is dat piraat ging janke bij jou en klappie /xd maargoed voel me vereerd ;)
      Volgens mij was de reden dat wij de uni in kwamen enkel en alleen om je op een sportieve manier de mond te snoeren. Nou missie geslaagd zou ik zeggen, binnen 2 dagen blauw! :thumbsup:

      Toedelsss :pat:

      The post was edited 2 times, last by Kamikaze ().

    • piraat je doet aleen maar stoer met zippy en klappie en de rest van die nltop20 maar solo stel je geen fuck voor XD je bent een clownblijft een clown en dat weetje zelf ook XD oh je deed zo stoer in het begin maar toen ik kwam spelen en zag hoe ik iedereen inhaalde xd begon je toch ziek te worden en te janken op forum vooral toe ik je subs nacht producties en je heel bende plat bombardeerde XD en wat deed jij terug XD helemaal niks haha ja je bent 2x gevlogen en 2 x voor saus XD rede dat ik weg ging is vrij logies he ga me acount niet weg geven XD ik snap jullie formule wel hoor eerst iedereen weg spelen zodat jullie vrij spel hebben in het poppen van al me maantjes xd tjaa zip zijn graveyard acount is hier niet xd anders hadtie het aleen kunnen doen Xd klappie jij bent ook gewoon een clown want solo kan jij ook niks! alleen presteer je met je billiebonker maatjes ! dat is al meerdere keren bewezen vraag die khamulmaar elke keer als iemand wil pakke die beter speeld doe je met een groep van 5 ik zal je zeggen dan ben je gewoon triest bang mannetje xd vraag me af als jij in real life ruzie zou hebben of je dan ook met een groepje komt ;) ik zal je zeggen ik doe dat a;leen ;) maargoed als jullie even de raportjes gaan kijken van piraat en mij dan zul je alleen maar raportjes zien van mij tegen hem en hij niet tegen mij want meneer is daar te incapabel voor hahaha ik kies gewoon eieren voorme geld ga geen kamikaze vluchten doen dat heet gewoon je hersenen gebruiken ipl van staart tussen de benen ;)
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      je bent een clownblijft een clown en dat weetje zelf ook XD oh je deed zo stoer in het begin
      een beetje zoals jij bent en een paar dagen geleden deed hier op t forum? Tot wij daad bij woord voegen, naar de uni komen en de eerste miljarden slag maken door jou grote mond…

      INSIDIOUS wrote:

      ik snap jullie formule wel hoor eerst iedereen weg spelen zodat jullie vrij spel hebben in het poppen van al me maantjes
      tja dat is iets wat onder de ogame spelers bekend staat als een strategie? Andere optie is de grootste vloot slopen, staat ook nog wel op t lijstje…

      INSIDIOUS wrote:

      ik kies gewoon eieren voorme geld ga geen kamikaze vluchten doen dat heet gewoon je hersenen gebruiken ipl van staart tussen de benen ;)
      noem t zoals je wilt, lees je posts nog ff terug in de oorlogsverklaring van piraat wat je allemaal te roepen en schreeuwen had. Dan noem ik dit maximaal staart tussen je benen als een bange simpele hond :whistling:
    • Zippy wrote:

      noem t zoals je wilt, lees je posts nog ff terug in de oorlogsverklaring van piraat wat je allemaal te roepen en schreeuwen had. Dan noem ik dit maximaal staart tussen je benen als een bange simpele hond
      dit is toegeving van onkunde
      het bekennen van zijn meerdere
      hier zijn geen excuses meer

      zijn plannetje werkte , zijn raids waren perfect
      1x dikke BOEM en hij zou een fiets stelen en zen eigen niet meer laten zien , NOOIT meer haha!!
    • Zippy wrote:

      INSIDIOUS wrote:

      je bent een clownblijft een clown en dat weetje zelf ook XD oh je deed zo stoer in het begin
      een beetje zoals jij bent en een paar dagen geleden deed hier op t forum? Tot wij daad bij woord voegen, naar de uni komen en de eerste miljarden slag maken door jou grote mond…

      INSIDIOUS wrote:

      ik snap jullie formule wel hoor eerst iedereen weg spelen zodat jullie vrij spel hebben in het poppen van al me maantjes
      tja dat is iets wat onder de ogame spelers bekend staat als een strategie? Andere optie is de grootste vloot slopen, staat ook nog wel op t lijstje…

      INSIDIOUS wrote:

      ik kies gewoon eieren voorme geld ga geen kamikaze vluchten doen dat heet gewoon je hersenen gebruiken ipl van staart tussen de benen ;)
      noem t zoals je wilt, lees je posts nog ff terug in de oorlogsverklaring van piraat wat je allemaal te roepen en schreeuwen had. Dan noem ik dit maximaal staart tussen je benen als een bange simpele hond :whistling:
      Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Ik heb nog wel een muilkorfje voor je Insidious. Zelfs Kale is je zat (dat vind ik al heel wat) en heeft je uit de alliantie geschopt omdat je het niet meer aan durfte... Hij heeft de berichten zelfs doorgestuurd hahaha. Sneu.
      -Niets Interessants te melden-
    • Scaapiee wrote:

      Nu tijd om kale zn creditcard weer aan het werk te zetten om te rebuilden!
      hij heeft al50k ss gekocht
      volgens mij weet hij niet hoe je moet saven

      INSIDIOUS wrote:

      vraag me af als jij in real life ruzie zou hebben of je dan ook met een groepje komt ik zal je zeggen ik doe dat a;leen
      met jou wil ik mijn donkere kant nog eens tonen , 1 kamer 1 deur , foto toestel en 2minuten ;)
      jij mag mijn schoenzool gebruiken , :thumbsup:


      blijft schitterend dit , iemand die zo hard roept die zelfs nog harder weg rent , egt schitterend
    • Piraat wrote:

      smurf wrote:

      Het niveau is en blijft kut hier
      nu hebben we een prima niveaustel dat jij er bij komt dan hebben we pas miserie

      smurf wrote:

      Geile slag boys
      whaha , mooi gelukt toch
      lief blijven jullie twee..
      of moet ik papa kale even roepen voor een avontuurtje billekoek :D
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Piraat wrote:

      Vogel wrote:

      Piraat wrote:

      smurf wrote:

      Het niveau is en blijft kut hier
      nu hebben we een prima niveaustel dat jij er bij komt dan hebben we pas miserie

      smurf wrote:

      Geile slag boys
      whaha , mooi gelukt toch
      lief blijven jullie twee..of moet ik papa kale even roepen voor een avontuurtje billekoek :D
      @smurf en ik zijn anders een goed team ivm kalekijk in de top 10 sectie :thumbsup:
      Nummeroooo unooooooo :bye: :RR:
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • INSIDIOUS wrote:

      het was me een genoegen hier in uriel ik gaat inpakke en graveyard stuntenbye bye uriel XD

      suc6 verder in uriel en wie weet waar over een tijdje nadat ik dit acount flink geboost zal hebben weer eens op zal duiken in nl
      je weet dat je 60 dagen in vmode moet blijven om naar de graveyard te verhuizen en er niet al na 2 dagen weer uit moet komen? :RR: :uhhm: :faq: