Deactiveer Two-Factor Authenticatie

    • Deactiveer Two-Factor Authenticatie

      Beste Allen,

      ik heb een behoorlijke klacht over gf en het gebruik van two factor authenicator.

      Het begint ermee dat mijn tablet waar deze authencator op staat kapot gaat.

      Nu kan ik niet meer inloggen vanwege dat ik een herstellingscode moet hebben gehad.
      Deze heb ik waarschijnlijk al verwijderd uit mijn spam berichten.

      Dat was niet goed, maar nu ben ik al een week bezig met gf om dit kunnen fiksen en tot op heden krijg bijna gelijke antwoorden dat ik mijn herstellingscode moet invullen na 4 keer contact gehad te hebben en dus al 4 keer gezegd te hebben dat ik deze niet meer heb wordt het oorverdovend stil.
      Waarom zit er een auticathor op dit spel en wordt het niet uitgelegd. Ik ben een leek wat betrefd computers en weet de aan en uit knop te vinden ik kan , mag niet meer spelen vanwege deze noem het bug . Kan iemand mij verder helpen ik begrijp dat gf wel iets kan doen, om mij weer in het spel te helpen
      Zo woren dus de spelers gedemotiveerd en verzinnen ze weer wat anders.

      Ik wil graag iemand vragen die mij verder kan helpen en wil geen spam op deze topic. alleen serieuze hulp acties

      Groet de Zwerver
    • Je kan een boze mail naar GF sturen, met de vraag om al jouw (persoons)data te verwijderen van hun servers; dan zou je in theorie rustig op je email adres een nieuw account kunnen registreren.

      Hier kan echter wel wat tijd overheen gaan.


      mja even serieus; Dat er geen fallback is voor verlies van authenticator is wel beschamend voor een spel waar het ontbreken van toegang tot, jaren lang aan progressie kan kosten.

      Aan de andere kant, hoe meer "korte oplossingen" er zijn om 2fa te deactiveren, hoe minder veilig het is natuurlijk.

      Waarom je niet snel geholpen wordt, daar kan ik niet over oordelen. te veel variabelen...
      1) zit je wel bij de goede partij
      2) is je vraag wel duidelijk

      Het ogame.nl team kan hierin naar mijn wetens je vraag alleen maar naar de goede partij doorsturen.

      :love: Thanks Syrabi
    • Beste zwerver,

      Je bent doorverwezen naar GF, daar moet je wat informatie geven die ze vragen zodat ze kunnen controleren dat jij het bent. Als je dat niet meer weet, dan kun je vragen of er nog andere manieren zijn om weer terug op je account te komen, maar ik vrees ervoor.

      Als het makkelijk te verwijderen zou zijn, is dat ook weer niet veilig.

      Helaas kunnen wij je daar verder niet in helpen.