[TOT: 54.409.000] Piraat [DuO] vs. KapiteinHaak [Lms] (A: 0, V: 54.409.000)

    • [TOT: 54.409.000] Piraat [DuO] vs. KapiteinHaak [Lms] (A: 0, V: 54.409.000)

      piraat vond het nodig om het puinveldje dat hij had geraapt bij zijn rip losses teplaatsen bij zijn aanval op mijn nietjes om zo net alsof te doen dat hij we wat behaaald heeft xd ik had al het puinregaapt bijdeze piraat!! heb flink moeten pendellen maar had alles binne! had de eerste 2 waves tegen gehouden en me eigen zooi opgeraapt! dan blijft er nog een kans over en dat was deze Een vloot van weg is weg KNIP! heeft de maan bij je planeet FIRST-ORDER KNIP! bereikt. Zwakke bevingen laten blijken dat de maanvernietiging niet gelukt is. Plotseling stoppen de bevingen en vindt er een enorme explosie plaats. De aanvallende vloot is ineens verdwenen van je radar. Voor de aanvaller is het dus goed mis gegaan. daarna vloog jeje 4de rip wave stuk op kale waarvan kale en deel puin heb en ik een gedeelte en er bleeg 10milkristal liggen en wat metaal en dat heb jij!! wel de puinraportjes onder de goede slage n posten en kap gewoon is met dat liegen en neem je verlies!! je bent een niet aleen een slechte speler XD maar ook nog is een slechte verliezer! dus bij deze dames en heren

      Kans op maanvernietiging: 27.11 % Kans op vernietiging van vloot: 46 %


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Piraat [DuO]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 15
      _________________________________________

      Verdediger KapiteinHaak [Lms]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 1.670
      Recycler 1
      Vernietiger 511

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Piraat [DuO]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 15 ( -0 )
      _________________________________________

      Verdediger KapiteinHaak [Lms]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 416 ( -1.254 )
      Recycler 0 ( -1 )
      Vernietiger 116 ( -395 )

      _________________________________________


      Het gevecht eindigt in een remise.

      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium
      0 Metaal, 75.000 Kristal en 45.655 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 54.409.000 eenheden verloren.
      Totale schade verdediger inclusief na-raids: 70.573.000 eenheden.

      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 21.977.600 metaal en 16.808.000 kristal.
      Extra puin door na-raids: 6.566.400 metaal en 4.972.800 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 120.655 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de verdediger(s):
      64.000 Metaal en 64.000 Kristal
      1.072.000 Metaal en 1.072.000 Kristal
      1.072.000 Metaal en 1.072.000 Kristal
      1.856.000 Metaal en 1.856.000 Kristal
      2.944.000 Metaal en 2.944.000 Kristal
      1.856.000 Metaal en 1.856.000 Kristal
      4.336.000 Metaal en 4.336.000 Kristal
      1.856.000 Metaal en 1.856.000 Kristal
      4.336.000 Metaal en 4.336.000 Kristal
      1.856.000 Metaal en 1.856.000 Kristal
      7.616.000 Metaal en 852.800 Kristal

      Totale hoeveelheid puin opgehaald door de verdediger(s):
      28.864.000 Metaal en 22.100.800 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 0
      Kristal: 75.000
      Deuterium: 45.655
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 120.655 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -6.816.000
      Kristal: -5.200.200
      Deuterium: -7.712.655
      De verdediger(s) hebben een totaal van 19.728.855 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2

      Kamikaze @ 13-09 12.00u | Coordinaten verwijderd.
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 2 times, last by Kamikaze ().

    • hahaha als ji jdit je hoogste niveau noemt piraat je gaat weer voor gaas XD 2x binne 24 uur je vloot stuk vliegen whahahahaha je maten laten zitten continu xd het liuegen en bedriegen het gebruik van verboden middellen het abnormale dm abuse!! waneer ga je toegeven??? en waneer ga je eindelijk je lot acepteren dat jij gewoon niet het baasje bent in uriel maar eerder de weg geef post en kamikaze afdeling XDXDXDXD
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      hahaha als ji jdit je hoogste niveau noemt piraat je gaat weer voor gaas XD 2x binne 24 uur je vloot stuk vliegen whahahahaha je maten laten zitten continu xd het liuegen en bedriegen het gebruik van verboden middellen het abnormale dm abuse!! waneer ga je toegeven??? en waneer ga je eindelijk je lot acepteren dat jij gewoon niet het baasje bent in uriel maar eerder de weg geef post en kamikaze afdeling XDXDXDXD
      ik versta je niet ?
      punt 1 he barry , ik heb me vandaag in menne vinger geschoten
      punt 2 er is maar 1 iemand die iets doet in uriel en dat ben ik
      punt 3 @Kamikaze ik ben het zat dat deze landloper mij beticht van de woorden verbodenmiddelen te gebruiken
      barry nu luister eens even heel goed , ik heb een eigen bedrijf , ondertussen ben ik bezig met personeel aan te werven , dit wil zeggen dat ik geen ogame leven heb zoals jij , voor mij is en blijft het een spelletje
    • hahaha piraat ga je weer huilen bij de mods en staff Xd met verboden middellen kunnen het ook addons zijn he(; die gebruik jijtocvh???? naast dat jij je geld door je neus boord idd zal je vrouwtje leuk vinden XDXDXD geld gaat snel zo portomonetje al leeg armoedzaaier xd zie je niet meer dmen xd iets teveel feesjes gehad vermoed ik ??? vandaar ook je stukvliegreij wss je weet wat ze zeggen als je bob wil zijn geen druppel of een snufje XD is niet goed voor de verzekering XD


      alshet maar een spelletje is doe jij veelste intressant en bij elke fout die je maakt en dat zijn er veel doe jij gewoon alsoif het niks is en je nog steeds de master ben XD vorlopig heb nog steeds niks bij me uit kunnen voerenXD(Zucht) waneer ga je nou eens je woorden waar maken ??? wacht nog steeds op jeXd volgends mij ben je aardig kreupel gevlogen en gemaakt zowel als ingame als op forum !! iedereen kan zien hoe jij aan het kutten bent xd 2x vloot kapot vliegen erepunte kwijt en maar grootpraat blijven vertonene XDXDXDXD zie je niet in dattje zelf voor de gek houd!! dat komt ook met meerdere dinge he ;) zal het maar niet meer benoemen vind het zielig worden XDXDXD fijne avond kamikazechineespiraat XDXDXDXD
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      hahaha piraat ga je weer huilen bij de mods en staff Xd met verboden middellen kunnen het ook addons zijn he(; die gebruik jijtocvh???? naast dat jij je geld door je neus boord idd zal je vrouwtje leuk vinden XDXDXD geld gaat snel zo portomonetje al leeg armoedzaaier xd zie je niet meer dmen xd iets teveel feesjes gehad vermoed ik ??? vandaar ook je stukvliegreij wss je weet wat ze zeggen als je bob wil zijn geen druppel of een snufje XD is niet goed voor de verzekering XD


      alshet maar een spelletje is doe jij veelste intressant en bij elke fout die je maakt en dat zijn er veel doe jij gewoon alsoif het niks is en je nog steeds de master ben XD vorlopig heb nog steeds niks bij me uit kunnen voerenXD(Zucht) waneer ga je nou eens je woorden waar maken ??? wacht nog steeds op jeXd volgends mij ben je aardig kreupel gevlogen en gemaakt zowel als ingame als op forum !! iedereen kan zien hoe jij aan het kutten bent xd 2x vloot kapot vliegen erepunte kwijt en maar grootpraat blijven vertonene XDXDXDXD zie je niet in dattje zelf voor de gek houd!! dat komt ook met meerdere dinge he ;) zal het maar niet meer benoemen vind het zielig worden XDXDXD fijne avond kamikazechineespiraat XDXDXDXD
      ik heb medelijden dat ze jou ooit op de wereld hebben gezet

      ik ga je geen energie geven van me ,je bent een nutteloos iemand
    • ja he omdatje weet dat ikgelijk heb!! XD kan je boos worden droefje maar feiten zijnfeiten Xd kijk de raportjes afgelopen 2daagjes Xd je presteerd her niet eens een veiling te winnenXd koste je bijna al je erepuntjes hihi ik ga jou crashdummy noemen XDXDXD ik ga j maar weer farmen en nog 100 raportjes neer zetten dus bereid je maar voor xd zal even voor doen hoe je iemand kreupel speeld met een overvloot waar die geen F mee kan Xd dmen ben jij goed in moet ik je na geven daar ben jij pro in moet zegge je kan het beter in je spelletje steken je geld dan in je neus xd (Clown)


      wacht nog steeds op een groen vers raportje tegen mij ??? waarblijftie nou xd zelfs in jou aanval verliesje xd blijkt maar weer!! kijharde feiten!! :D :D :D grapjas ook wel genoemt xd fijne avond crashdumdumb
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      moet zegge je kan het beter in je spelletje steken je geld dan in je neus xd (Clown)
      ikdenk dat jij hier problemen mee hebt en niet ik ;)
      drm zit jij opgesloten , jij hebt een begeleider nodig

      dus barry fijna avond verder , ik ben je gezever zat
      je kan niet eens alles recht uit leggen over slagen ...
      je vliegt op mij met xx , maar durft niet door vliegen ( terwijl ik online ben ...)

      ikga genieten hier thuis van men gezin , hopelijk kan je dat ook ooit als jezelf eens uit de pampers geraakt :saint:
    • hahaha droeftoeter ben je ook he xd kan je niks beters verzinnen xd ga idd mar wat anders doen want voor ogame ben jij niet gemaakt! je kan dan beter je geld in je gezinnetje steken inplaats van ogame en of de post bezorger Xd zal vrouwtje ook niet leukvinden denk xd als ze het uberhaupt wel weet haha veel plezier kamikamzechineespiraat Xd lach me rot om jou jongu!! ZOONGROTEVUURBAL JONGU !! ZONET !)10K IC STUK GEVLOGEN OP KONINGKALE XDXDXDXD BRRRRRR BAMMMMM
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      hahaha droeftoeter ben je ook he xd kan je niks beters verzinnen xd ga idd mar wat anders doen want voor ogame ben jij niet gemaakt! je kan dan beter je geld in je gezinnetje steken inplaats van ogame en of de post bezorger Xd zal vrouwtje ook niet leukvinden denk xd als ze het uberhaupt wel weet haha veel plezier kamikamzechineespiraat Xd lach me rot om jou jongu!! ZOONGROTEVUURBAL JONGU !! ZONET !)10K IC STUK GEVLOGEN OP KONINGKALE XDXDXDXD BRRRRRR BAMMMMM
      is waar ik was niet oplettend , maja zijn redenen voor
      kale heeft felicitaties gehad van me
    • jaja redenen smoesjes elke keer weer en nu ingame lopen slijmen bah bah gewoon eerlijk zijn vanaf nu die iligale adons verwijderen je excuses maken en mis laat ik heel inde uni ;)

      gewoon je zogenaamde trots en eer doorslikken het is klaar piraat hebben genoeg bewijs en ik zeker dat je nog niks heb kunnen doenbij me en datje afgelopen 2 dagen flinke slagen heb gehad in je punten vloot en erepuntjes etc denk dat je dondersgped weet dat jij niet het baasje bent !! en ja ik wet het je wilt het niet je wilt je groot houden voor billiebonkers maar helaas je staat voor stuk keer op keer! of nu gewoion bewijs posten en mij in een hof sectie en anders wil ik jou en je bullshit niet meer horen!!

      niet vergeten en of denken dat jij de enige bent met skills he zo zie je maar weer ;)

      PRESTATIE MOET GELEVERD WORDEN!! SLAAAG UITGEDEELD WORDEN DOE DAT EN DAN PRONKE OP FORUM!!

      heb joy niet ful fleet kunn prakke maar dat gaat ook niet aleen he en soweiso recs tekort maar voorlopig heb ik wel subs ontomen al je planeten plat gebombardeeerd je dag producties gejat xd als je mij nful niet kan pakke probeer dan eens subsjes te pakken van me en die te posten!! dan heb in ieder geval iets van bewijs dat je wat PRESTEERD TEGEN MIJ!!

      en nu buigen voor ADMIRAAL INSIDIOUS
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      jaja redenen smoesjes elke keer weer en nu ingame lopen slijmen bah bah gewoon eerlijk zijn vanaf nu die iligale adons verwijderen je excuses maken en mis laat ik heel inde uni
      ik gebruik infinity als dat niet werkt antigame reborn niks verkeerds aan hoor

      INSIDIOUS wrote:

      en ja ik wet het je wilt het niet je wilt je groot houden voor billiebonkers maar helaas je staat voor stuk keer op keer! of nu gewoion bewijs posten en mij in een hof sectie en anders wil ik jou en je bullshit niet meer horen!!
      je blijft een debiel , zal ik altijd van je vinden hoor (persoonlijke mening)


      INSIDIOUS wrote:

      en nu buigen voor ADMIRAAL INSIDIOUS
      als je geestelijk ok was , zou ik het niet NIET/NOOIT voor je doen ;)
    • whahahahaha zegt een debieltje die eerst 10k spijkers in ze klauwe schiet en daarna 10k ic zo kale ze recs in XD wie is hier nou debiel XD jij bent het voorbeeld zelve XDXDXD


      ja en iligale bots dan XD kom nie praten piraat je blijft doorgaan xd kijk even je prestatie van vanacht en vanmiddag XD val je keer aan kan je dat zelfs niet XDXDXD
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint: