Piraat/ hete pepper stopt ermee

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Piraat/ hete pepper stopt ermee

    zo zo mensen er is een tijd van veel spelen en een tijd van grote mensen dingen te doen

    eerst wil ik mij excuseren naar iedereen waar tegen ik mij heb misdragen gehad :love: part of the game zeker
    verder heb ik wel wat leuke mensen leren kennen hier
    de mensen die ik op discord heb en fb leuke mensen @smurf jij blijft de leukste blondie :love:

    ik ga lekker genieten van mijn gezin en van mijn werk

    dat ik gepakt ben door 1 van die 2 clownen , is grappig want ik ben inner bij hun gaan liggen en gwn niet gesaved , wat ik anders wel zou doen en zeker op een andere plek
    dat snapt er eentje van nog niet
    verder wens ik staf en spelers veel succes
    en iedereen die iedere dag zijn expo's hard blijft , mooie inzet !!

    peace 2 everyone <3
  • haha ik ben de leuksteeeee.. En net zoals vorige keer ik krijg je wel terug en anders vraag je vanzelf wel weer om een accountje :P

    Nu nog even een maandje of 2 knallen en dan is het winter wonder land en heb je weer tijd zat! Dus geniet ervan 2 maandjes! :love:

    En @Vogel maar denken dat hij altijd de leukste is.. (a)
    Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

    Spica top 10 : 9
    Spica experts : 56
    Bellatrix top 10 : 2

    The post was edited 1 time, last by smurf ().

  • grootste zieleppoot ooit xd als jij echt zou stoppen zou jij je acount weg doen en zeker niet an kale of mij weg geven zols jij het verwoord en aan mij al helemaal niet aangezien je een hekel heb mag je zeggen is wederzijds jonge!! dus feitelijk heb jij over de 1000 eurotjes aan kale en insi gegeven haha dankje wel droeftoeter xd lekker stoppen jij !! heb je dus niet aleen verlslagen maar ook nig is ogame uit gewerkt!! lekker met de staart tussen de bene afscheid nemen jij ! heerlijk !! ik lach me rot om jiou iedereen kan zien wat voor clown jij bent!! XD

    misdragen heb jeje zeker Xd
    naastje schoentjes lopen ook
    gefaald met een zwaar dm acount billibonker aanhang heeft niet kunnen baaten
    !AFGESTRAFT

    en nu kom je met dit lul verhaal xd

    zielig mannetje xd pof je op die manier ook de krant bij je lokale bezorger XD

    laat je vrouwtje of de dierenbescherming er maar niet achter komen xd daan raaak je nog veel meer kwijt Xd

    sc6 in real ga daar ook even je shit op orde krijgen en doe een plijster om die duim hij stinkt

    Kami @ 14-09 18.45u | Warn voor spam/trolling.
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

    The post was edited 4 times, last by Kamikaze ().

  • ik geloof dat piraat de kreupele is bassie xd anders maak je ook even een acount of neem je die van piraat sloop ik jou ook effe grote bekken zat xd kommaar is een raportje halen tegen mij !! dan praten bassie heet je broer adriaan?? (CLOWN)

    ik heb schijt aan piraat schijt aan jou en je aanhang!! IK BEN INSIDIOUS JONGUUU VRAAG PIRAAT EN SMURF HOE TOXIC IK DIE BEWERKT HEB VOOR IK ZE MAIN PAKTE XD IK HAD MAAR VLOOTJE VAN 3MILJARD EN SPEELDE DM ABUSENDE PIRAAT HELEMAAL AANSTRONd XD befaamt istie niet meer!!

    BUIGEN !! NU OPSCHIETEN!!

    en nog steeds hheeft niemand mij in uriel kunnen raiden aanmvallen slopen of een groen raportje weten tebehalenXD ik stel voor eerst PRESTATIE TE LEVEREN ZOALS PIRAAT NU DOWN IS EN GEPOST EN DAN COMENTAAR TE LEVEREN!! KOFFIE STAAT KLAAR !! EERST PRESTEREN DAN COOLDOEN OP FORUM BASSIE(CLOWN)
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
  • INSIDIOUS wrote:

    ik geloof dat piraat de kreupele is bassie xd anders maak je ook even een acount of neem je die van piraat sloop ik jou ook effe grote bekken zat xd kommaar is een raportje halen tegen mij !! dan praten bassie heet je broer adriaan?? (CLOWN)

    ik heb schijt aan piraat schijt aan jou en je aanhang!! IK BEN INSIDIOUS JONGUUU VRAAG PIRAAT EN SMURF HOE TOXIC IK DIE BEWERKT HEB VOOR IK ZE MAIN PAKTE XD IK HAD MAAR VLOOTJE VAN 3MILJARD EN SPEELDE DM ABUSENDE PIRAAT HELEMAAL AANSTRONd XD befaamt istie niet meer!!

    BUIGEN !! NU OPSCHIETEN!!

    en nog steeds hheeft niemand mij in uriel kunnen raiden aanmvallen slopen of een groen raportje weten tebehalenXD ik stel voor eerst PRESTATIE TE LEVEREN ZOALS PIRAAT NU DOWN IS EN GEPOST EN DAN COMENTAAR TE LEVEREN!! KOFFIE STAAT KLAAR !! EERST PRESTEREN DAN COOLDOEN OP FORUM BASSIE(CLOWN)
    Insidioot , sodemieter nu eens eindelijk op met je grote muil !
    Het is niet meer leuk mits je eerst eens leert schrijven/ typen....
  • bolder jij ook even acountje maken metje grote mond dan knikker ik jou ook even aan puinpoeder!! grotemonden worden afgestraft kijk maar de nr 1 piraat xd grootste vloot grootste dm junk en grootste iligale adon gebruiker ook gewoon neergehaalt!! je kan stoer doen bolder maar begin acountje te maken en bewijs je maar tegen mij droeftoeter
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
  • INSIDIOUS wrote:

    bolder jij ook even acountje maken metje grote mond dan knikker ik jou ook even aan puinpoeder!! grotemonden worden afgestraft kijk maar de nr 1 piraat xd grootste vloot grootste dm junk en grootste iligale adon gebruiker ook gewoon neergehaalt!! je kan stoer doen bolder maar begin acountje te maken en bewijs je maar tegen mij droeftoeter
    Ik speel voor mijn plezier, niet voor mijn ego!!
    Je staat zelf in de schaduw van je ego met je grote smoel..
    ps.
    Leer nu eens normaal schrijven..
  • Piraat wrote:

    Bolder wrote:

    Ik speel voor mijn plezier, niet voor mijn ego!!
    Je staat zelf in de schaduw van je ego met je grote smoel..
    ps.
    Leer nu eens normaal schrijven..
    nu weet je toch bolder dat jij niet de grootste stommerik bent he :love: trouwens die tip van je , die leffe op een terras is hier in be goedkoper!
    Leffe lekker... heb er weer zat gehad in Brussel.. en we gaan er weer heen :P
    Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

    Spica top 10 : 9
    Spica experts : 56
    Bellatrix top 10 : 2
  • Avondje een gesprek met The Lion of is het nou de grote Piraat die zegt te gaan stoppen. Die vanaf vanmorgen zijn account heeft over gegeven aan iemand die zich dikkop noemt in een andere unie.

    Na een tijdje een gesprek te hebben gevoerd en waarop ik op een gegeven moment een antwoord gaf, wat hem blijkbaar niet zinde. (Want ja de waarheid is nog altijd hard).
    Kwam uiteindelijk de aap uit de mouw of moet ik zeggen de piraat uit het zinkend schip.
    Waarin hij toegeeft dat hij nog altijd piraat is. Letterlijk toegeeft dat hij de BAN van INSI en Kale heeft veroorzaakt. Hij benoemt zoals jullie zien dingen waarvoor de BAN zou zijn. Hij kan never nooit niet weten waar iemand een BAN voor heeft tenzij hij zelf die BAN heeft laten doen. Want ja nu kan hij rustig verder bouwen zoals hij zegt. Tja als INSI en Kale er nog waren geweest had dat niet gekunt. Dan had hij hoogstwaarschijnlijk weer alles kwijtgeraakt.

    Nog altijd beweert hij dat hij zijn vloot express heeft laten crashen. Maar meneer is zelf de hele nacht online geweest en is gewoon in slaap gevallen zonder te saven.

    Kortom Piraat speelt een smerig spelletje. En dit is voor hem de enige manier om te winnen. Maar winst zal er nooit never zijn..........kijk namen vernoemen dat kan niet en is te persoonlijk. Maar de rest is gewoon smerig spelletje van piraat.

    The Lion
    <div class="msg_head" style="outline: 0px; font-size: 11px; font-family: Verdana, Arial, SunSans-Regular, sans-serif; color: rgb(132, 132, 132);">18.09.2022 20:34:58
    ik noemde vroeger dikkop
    u3 tot u17 veel tijd verloren in deze game

    tussen in paar accounts overgenomen, allemaal met succes
    als de tijd daar is stop je dan ook weer

    deze unie hetzelfde als de zin weg is gaat die terug naar de vorige eigenaar

    Lion
    <div class="msg_head" style="outline: 0px; font-size: 11px; font-family: Verdana, Arial, SunSans-Regular, sans-serif; color: rgb(132, 132, 132);">18.09.2022 20:34:58
    ik noemde vroeger dikop
    u3 tot u17 veel tijd verloren in deze game

    tussen in paar accounts overgenomen, allemaal met succes
    als de tijd daar is stop je dan ook weer

    deze unie hetzelfde als de zin weg is gaat die terug naar de vorige eigenaar

    Bellatrix van Detta
    <div class="msg_head" style="outline: 0px; font-size: 11px; font-family: Verdana, Arial, SunSans-Regular, sans-serif; color: rgb(132, 132, 132);">18.09.2022 20:39:53
    Oke....dus met andere woorden. Piraat geeft jou nu dit account. Waarschijnlijk om het te verbeteren, omdat hij zelf daar de skills niet voor heeft. Om dan vervolgens net dit account verbeterd en wel weer verder te spelen. Want immers heeft piraat wel veel vloot geDMt maar hij heeft er niets mee klaargespeeld in zijn eentje. Hij had de hulp van klapstoel zio en Vogel nodig om iets oen. En alsnog raakt hij al zijn vloot kwijt

    Bellatrix van Detta18.09.2022 20:41:34
    Kale en INSI speelde dan wel ook samen. Maar konden het wel INSI dan wel ook samen. Maar konden het wel
    • The Lion18.09.2022 20:43:12
    • bella zal ik je eens iets vertellen

      ik ben PIRAAT
      ik heb mij laten crashen
      omdat die vriend van jou en kale te stom zijn om enige nuttige regels te kennen

      drm is die ban er ook , ik kan nu lekker rustig verder bouwen
      ik had de sectie top 10 volledig alleen voor mezelf
      maar soms moet je slimmer zijn dan de tegenstander in een oorlog
      plus kale vernoemde mijne egte naam op zijn maan
      barry vliegt 2dagen lang op mij , dat zal een ban na een ban worden ;)
      14d worden dus +7d

      oorlog speel je met oorlog regels

      doei en bedankt (k)