[TOT: 3.688.500] ADMIRAAL INSI [Lms] vs. The Lion [2Hard 4u] (A: 0, V: 3.688.500)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 3.688.500] ADMIRAAL INSI [Lms] vs. The Lion [2Hard 4u] (A: 0, V: 3.688.500)

      tijdens deze aaanval probeerde piraat het zelfde te doen xd met resultaat pullen xd mijne liepe gewoon door hahaha (WEDEROM DE SLAAG DIE PIRAAT WEER KRIJGT)

      vind het bijna zielig worden xd


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms]
      ________________________________________________

      Kruiser 10.000
      _________________________________________

      Verdediger The Lion [2Hard 4u]
      ________________________________________________

      Zonne-energiesatelliet 85
      Raketlanceerder 703
      Kleine laser 901
      Ionkanon 6
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 2
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller ADMIRAAL INSI [Lms]
      ________________________________________________

      Kruiser 10.000 ( -0 )
      _________________________________________

      Verdediger The Lion [2Hard 4u]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 3.688.500 eenheden verloren.
      Totale schade verdediger inclusief na-raids: 9.102.500 eenheden.

      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 174.250 metaal en 166.750 kristal.
      Extra puin door na-raids: 468.000 metaal en 76.000 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 3%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 642.250
      Kristal: 242.750
      Deuterium: 0
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 885.000 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -7.388.500
      Kristal: -1.671.500
      Deuterium: -42.500
      De verdediger(s) hebben een totaal van 9.102.500 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • ow jaa waars je raportje dan XD (CLOWN) ben jij al haha kijk even naarb de TOPPPER NUMEROOO UNO! AGS SLAAAAG WHOOPWHOOOP PIRATJE SLAAG XDXDXDXD

      je zegt ik lieg hahahaha en uit wie zijjn mond komt dat dan???


      ten eerste XD ben jij zwaar gecrashedXD
      ten 2de heb jij nog geen 10 mil weten te stelen en of slopen! /hoeveel had ik nou van jou ?? ben de tel even kwijt xd liep inde miljarde dacht ik haha
      ten 3de heb jij de 1ste oorlog(je eigen gemaakte) ZWAAR afgelegt XD
      ten 4de na de crash ging je zielig lopen doen op forum ikga stopen dit dat me acounts weg geven ...wie zit er nog steeds op dat gesloopte dm acount(PIRAATCLOWN XD
      ten 5de waneer ga je nou eens presteren xd ik viel jou net aan met 3 waves van 10k x wat doe jij je lounched 6 waves maar ging er als een angst haas vandoor toen ik ineens met 100 k xx ervoor ging liggen hahahahahaha je heb geluk dat je op je lanx zat anders had ik nu weer eeen heel mooi raportje op me hoe sloop je piraat colectie XD
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • waars je raportje dan xd


      bekijk anders even je URIEL HALL OF FAME DEBUT XD OWNE JE IK GA NIET MEER SPELEN SCENE XD


      droevig piraat Xd

      totnu toe letterlijk alle opzichten verliesje xd

      veilingen xd koste jeje eeren punten=afgelegtxd

      nr 1 overpowerde vloot in geleverd XD

      planeet aanvallen faal je ook in meneer pult en bluft aleen maar xd

      maantjes opblazen xd meneer vliegt stuk xd

      spioraiden meneer ok afgelegt spios kwijt xd

      wat blijft er over?? je iligale adons en je abnormale dm gebruik XD


      geeft niet lekker blijven kopen wij halen het wel op hahahaha topper ! ;)
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • dan moetjeje bril opzetten xd

      snap ik wel hoor na zoon flinke tik/crash snap ik dat je in je hoofd een fout melding krijgt xd hoeveel geld was het eigenlijk dat kale en ik die nacht kapot geschiten hadden ?? vraag me nog steeds af hahaha


      je bent weer bijna de oude xd we laten jou nog even door groeien en geld pompen en zullen dan weer eens keer grof binne komen klappe :) je hebje lesje en grotemond nog niet verleerd xd de raportjes zullen wederom laten zien wie de echte bazen zijn in uriel ;) hoop dat je hartje het aan kan aangezien je nu al last van je hoofd en vingers heb Xd

      suc6 met de nieuwe oorlog btw xd zal je nodig hebben piraat veel suc6 en moed XD

      en voor nu buigen tot je je zelf bewezen heb naar mij toe ;)
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      dan moetjeje bril opzetten xd

      snap ik wel hoor na zoon flinke tik/crash snap ik dat je in je hoofd een fout melding krijgt xd hoeveel geld was het eigenlijk dat kale en ik die nacht kapot geschiten hadden ?? vraag me nog steeds af hahaha


      je bent weer bijna de oude xd we laten jou nog even door groeien en geld pompen en zullen dan weer eens keer grof binne komen klappe :) je hebje lesje en grotemond nog niet verleerd xd de raportjes zullen wederom laten zien wie de echte bazen zijn in uriel ;) hoop dat je hartje het aan kan aangezien je nu al last van je hoofd en vingers heb Xd

      suc6 met de nieuwe oorlog btw xd zal je nodig hebben piraat veel suc6 en moed XD

      en voor nu buigen tot je je zelf bewezen heb naar mij toe ;)
      ik zal je even leren rekenen
      ik raid van ale +10miljard gs
      maak mooie slagen op kale

      nog steeds sta ik boven jou omdat ik vloot uit mijn kerkhof kreeg

      conclusie , die ban had veel langer mogen zijn dan waren van je af

      ik laat je nu weer doen , geen woorden meer voor jou ...
    • hahahah clown wijkt weer af van het gesprek!! jij vs mij ;) leg je continu af hahahahha je heb bij mij niks weten te pakke ja 10 mil joen XD hoeveel ik van jou XDXDXDXDXD hou toch op man je buigt voormij en dat heb je keer op keer bewezen xd je heb zelfs je vloot verloren aan de machtige insidious xd je boog toen ik net begon je boog halver wegen de uni en nu buig je helemaal want ik heb je main samen met kale kapot geschoten!! heerlijk waren die gsjes vanje!! lekker blijven dmen en op forum verkondigen dat je het van kale en de rest pakt xd illusie xd zal ik je het verscheel tussen jou en mij even uit leggen piraat!!

      jij dmt het zweet tussen je billnaat.
      ,ik speel me het zweet tussen me billnaat, met als resultaat Xd iets wat jij niet heb XD =je vloot gesloopt je planeten kapot transport weg gs putjes leeg xd...en nu jij weer wat jij bij mij heb kunnen doen :D :D :D wacht nog steeds op rapportjes en prestaties
      ik speel je 4kant weg!! en wederom de raportjes ;liegen er niet om xd


      val je nu gewoon aan terwijl je on bent xd en zelfs dat weetje niet tegen te houden xd zou je dm mis iets anders gaan gebruiken ..iets met last sec def bouwen ofsoo ;) kleine tip van insi xd mis dat je dan eens een overwinning behaalt op mij en eindelijk met een diepe zucht je maatjes kan vertellen kijk jonges het is me eindelijk gelukt!! yaaaay XD
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint: