[TOT: 125.905.500] Pokerman [Bar] vs. Jelly015 [Whololo] (A: 119.000.000, V: 6.905.500)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 125.905.500] Pokerman [Bar] vs. Jelly015 [Whololo] (A: 119.000.000, V: 6.905.500)

      Pokerman vliegt op alles, best hinderlijk, maar ja als je gewoon overdag vliegt is er kans dat er iets extra ligt :)

      gl en rb dat beetje ..


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-10-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Pokerman [Bar]
      ________________________________________________

      Interceptor 1.400
      _________________________________________

      Verdediger Jelly015 [Whololo]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 154
      Licht gevechtsschip 56.890
      Zwaar gevechtsschip 9.269
      Kruiser 8.301
      Slagschip 7.890
      Zonne-energiesatelliet 485
      Vernietiger 1.262
      Interceptor 4.001
      Reaper 769
      Pathfinder 4.696
      Kleine laser 229
      Gausskanon 30
      Ionkanon 5
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Pokerman [Bar]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________

      Verdediger Jelly015 [Whololo]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 151 ( -3 )
      Licht gevechtsschip 55.828 ( -1.062 )
      Zwaar gevechtsschip 9.114 ( -155 )
      Kruiser 8.301 ( -0 )
      Slagschip 7.890 ( -0 )
      Zonne-energiesatelliet 474 ( -11 )
      Vernietiger 1.262 ( -0 )
      Interceptor 4.001 ( -0 )
      Reaper 769 ( -0 )
      Pathfinder 4.662 ( -34 )
      Kleine laser 222 ( -7 )
      Gausskanon 30 ( -0 )
      Ionkanon 5 ( -0 )
      Kleine planetaire schildkoepel 1 ( -0 )
      Grote planetaire schildkoepel 1 ( -0 )
      _________________________________________


      De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller heeft een totaal van 119.000.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 6.905.500 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 18.081.483 metaal en 22.690.518 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de verdediger(s):
      18.081.483 Metaal en 22.690.518 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: -42.000.000
      Kristal: -56.000.000
      Deuterium: -21.000.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 119.000.000 eenheden verloren.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: 13.676.983
      Kristal: 20.467.018
      Deuterium: -277.500
      De verdediger(s) hebben een totaal van 33.866.501 eenheden winst gemaakt.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
    • Ah een demente opa die een foutje maakt, dat is plausibel :D
      Maar Alex, wie is Chizo? (ik loop een paar jaar achter met info)

      @Independence Zitten er vulgaire tussen? Stuur even door! :saint: :P ;)

      Nette ninja, Jelly!

      Deze Pokerman zal wel snel herbouwd zijn lijkt me. Hinderlijk snel. (6)
      ت

      The post was edited 1 time, last by Tjerp: Ik las wat verkeerd zie ik. Reactie aangepast. ().

    • Independence wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      Dit is niet de oude pokerman uit uni 8, dit is die demente knar Opa Etroy uit uni 3, je weet wel, die met die dochters die een hoge functie binnen GameForge hebben en om het even af te maken is Chizo zijn kleinzoon :dunno: :bye:
      Je wil niet weten wat voor berichten ik al van onze opa Etroy heb mogen ontvangen xD
      Ja nou echt hoor, die gozer spoort niet helemaal....

      Tjerp wrote:

      Ah een demente opa die een foutje maakt, dat is plausibel :D
      Maar Alex, wie is Chizo? (ik loop een paar jaar achter met info)

      @Independence Zitten er vulgaire tussen? Stuur even door! :saint: :P ;)

      Nette ninja, Jelly!

      Deze Pokerman zal wel snel herbouwd zijn lijkt me. Hinderlijk snel. (6)
      Chizo is DnP in uni 3 (nu op dit moment) en die houdt er nogal van om via de graveyard te blijven mergen naar andere unis voor een verassingscrash. Die heeft talloze vloten in zich gepushed gekregen en is zo heeeel erg groot geworden (is nu ook de nummer 1 vloot van heel ogame.nl).Hij heeft in iedere uni ook wel een aantal mensen zitten die de boel voor hem in de gaten houden.
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      Chizo is DnP in uni 3 (nu op dit moment) en die houdt er nogal van om via de graveyard te blijven mergen naar andere unis voor een verassingscrash. Die heeft talloze vloten in zich gepushed gekregen en is zo heeeel erg groot geworden (is nu ook de nummer 1 vloot van heel ogame.nl).Hij heeft in iedere uni ook wel een aantal mensen zitten die de boel voor hem in de gaten houden.
      Huh? Sorry man maar ik ben echt lang uit de Ogame roulatie geweest en snap de helft niet meer.
      - DnP is?
      - Graveyard? Dat heb ik eens eerder gelezen en daar zou mijn oude Gemini account ook in zitten of zo, maar ik heb geen idee hoe en wat. :help:
      - Blijven mergen naar een andere uni voor een verrassingscrash? Ik dacht dat als je eenmaal in een nieuwe uni gemerged was, dat je daarna in die uni moest wachten tot die uni weer naar nog een andere uni zou gaan mergen? Als dat nog zo is dan merged hij toch met iedereen in die server ergens anders heen en iedereen in die server heeft bericht gehad dat die merge gebeurt... dat is niet echt een verrassing lijkt mij? Of bedoel je dat hij van de GraveYard naar bijv. uni 1, dan terug naar GY, dan naar uni 2, dan weer naar GY, dan weer naar uni 1 enz. gaat terwijl er geen merge is?
      - En... in iedere uni een aantal mensen die de boel voor hem in de gaten houden? ...zolang je je eigen account in de gaten houd maakt het toch niet uit of iemand je voortgang bijhoud? Daarnaast zijn er ook sites voor die alle standen in alle unis in alle landen registreren, toch, of zijn die weg?

      Ach, kan me eigenlijk weinig schelen ook :rolleyes:


      Het belangrijkste wat ik nu gelezen heb is dat van die graveyard, maar ik kan nergens vinden hoe dat zit. Mijn oude Gemini account zou daar in moeten zitten geloof ik? Maar ik heb geen idee hoe ik die er uit krijg of waar ik die überhaupt kan vinden. :help:
      ت
    • Tjerp wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      Chizo is DnP in uni 3 (nu op dit moment) en die houdt er nogal van om via de graveyard te blijven mergen naar andere unis voor een verassingscrash. Die heeft talloze vloten in zich gepushed gekregen en is zo heeeel erg groot geworden (is nu ook de nummer 1 vloot van heel ogame.nl).Hij heeft in iedere uni ook wel een aantal mensen zitten die de boel voor hem in de gaten houden.
      Huh? Sorry man maar ik ben echt lang uit de Ogame roulatie geweest en snap de helft niet meer.- DnP is?
      - Graveyard? Dat heb ik eens eerder gelezen en daar zou mijn oude Gemini account ook in zitten of zo, maar ik heb geen idee hoe en wat. :help:
      - Blijven mergen naar een andere uni voor een verrassingscrash? Ik dacht dat als je eenmaal in een nieuwe uni gemerged was, dat je daarna in die uni moest wachten tot die uni weer naar nog een andere uni zou gaan mergen? Als dat nog zo is dan merged hij toch met iedereen in die server ergens anders heen en iedereen in die server heeft bericht gehad dat die merge gebeurt... dat is niet echt een verrassing lijkt mij? Of bedoel je dat hij van de GraveYard naar bijv. uni 1, dan terug naar GY, dan naar uni 2, dan weer naar GY, dan weer naar uni 1 enz. gaat terwijl er geen merge is?
      - En... in iedere uni een aantal mensen die de boel voor hem in de gaten houden? ...zolang je je eigen account in de gaten houd maakt het toch niet uit of iemand je voortgang bijhoud? Daarnaast zijn er ook sites voor die alle standen in alle unis in alle landen registreren, toch, of zijn die weg?

      Ach, kan me eigenlijk weinig schelen ook :rolleyes:


      Het belangrijkste wat ik nu gelezen heb is dat van die graveyard, maar ik kan nergens vinden hoe dat zit. Mijn oude Gemini account zou daar in moeten zitten geloof ik? Maar ik heb geen idee hoe ik die er uit krijg of waar ik die überhaupt kan vinden. :help:
      Ik zal ze punt voor punt even toelichten voor je xD

      - DnP is de andere nickname van Chizo en hij zit nu in uni 3
      - Als je nu 60 dagen inactief bent en betaalde DM op je account hebt, dan ga je naar een algemene graveyard. Dat betekent dat je zodra je besluit om weer op je account in te loggen je daarna zelf weer kan kiezen naar welke uni je wilt als je sterk/groot genoeg bent op het gebied van militair, onderzoek of mines. Dit heeft voordelen en nadelen. Nadeel is dat je planeten random geplaatst worden als de oorspronkelijke coördinaten bezet zijn. Voordeel is dan wel weer dat je per planeet die niet op de oorspronkelijke coördinaten geplaatst kan worden, je een gratis herplaatsing krijgt.
      - Oftewel, door middel van de bovenstaande optie, dus 2 maanden inactief en naar de graveyard toe, kun je om de 2 maanden in principe een nieuwe uni kiezen. Zitten dus zoals ik hierboven zei wel wat haken en ogen aan, maar dat staat hier ergens op het forum wel beschreven. Op die manier kan je jouw account dus inactief laten worden, naar de graveyard en ergens midden in de nacht of na de server reset ergens naartoe mergen, direct uit vm komen en iemand crashen die voorheen in die uni onaantastbaar was. (Zie de slag van Wappie op JamesCameron in Zagadra, of in dit geval Chizo/BnP op DDD in Deimos)
      - Hij heeft wat vriendje in iedere interessante uni zitten om de boel in de gaten te houden. Zo kiest hij zijn targets voordat ie naar de graveyard gaat en naar de desbetreffende uni toe gaat. Die vriendjes houden de grote vloten in de gaten en checken of ze niet in vakantiemodus zitten. Want dan heeft een verrassingsmerge natuurlijk geen zin.
      - hier kun je alle info vinden over een graveyard/kerkhof merge: Graveyard/kerkhof faq
      -Niets Interessants te melden-
    • Tjerp wrote:

      Oké die info helpt. Ik kan alleen die graveyard nergens vinden, dus ik neem aan dat mijn account verwijderd is.
      Maar dank je wel, Alex! :huggle:

      En sorry voor de off topic inhoud, Jelly & mod X/
      Graveyard accounts staan gewoon op je lobby... (uni300) ipv een speel uni..
      Je kan alleen in graveyard komen als je 67d inactief bent met betaalde DM op je account.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.