Marktplaats terug invoeren

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Marktplaats terug invoeren

      Ik weet wel dat zon topic hier openen weinig nut heeft. Maar ik vond het hele idee van een marktplaats om tussen de klasse's wat dingen te kunnen delen wel echt tof. Ze kunnnen toch niet echt verwachten dat je even switched van klasse voor 2x 500k dm omdat je wat reapers wil bouwen, of omdat je je crawlers weer eens kwijt bent geraakt.

      Waarom is die marktplaats zo kort na invoering eigenlijk verdwenen? En nu helemaal met de lifeforms update, nu er een nieuwe "grondstof" bij komt. Van mij part koppel je het aan een gebouw of net als rips aan een enorm dure techniek die je 1x moet onderzoeken. Waardoor mensen in de eerste maanden gewoon lekker DM blijven spenden. Maar in een latere fase onderling via een handelscontract research of market place building gewoon weer shit aan elkaar kunnen doen. Binnen bepaalde grenzen.

      Ik wil gewoon reapers van generaals kunnen kopen, crawlers van miners. Die daar dan wat winst aan maken, een soort extra verdien/strategie model voor bij de klasse die je gekozen hebt.
    • heb daar okal een tijdje over na gedacht idd wel jammer dat ze dat weg gehaald hebben

      kan me herinneren in hyperion hadden we dat toen voor het eerst was op zich wel ziek dat je je vloot kon verkopen en kopen!

      zouden beter terug kunnen doen dan die stommen levens vormen bullshit

      ogame moet ogame blijven ,mijn mening
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      heb daar okal een tijdje over na gedacht idd wel jammer dat ze dat weg gehaald hebben

      kan me herinneren in hyperion hadden we dat toen voor het eerst was op zich wel ziek dat je je vloot kon verkopen en kopen!

      zouden beter terug kunnen doen dan die stommen levens vormen bullshit

      ogame moet ogame blijven ,mijn mening
      Ja nou gooide in Virgo iemand 20 miljard in die schroothandelaar. Je krijgt nooit 100 procent terug. Misschien wil iemand anders die bootjes wel hebben. Ik weet dat er destijds veel problemen waren met pushing. Maar als die boot bij een andere speler gewoon hetzelfde kost als in de werf. Maar ik kan 100k in 1x van iemand krijgen. En dan vooral schepen buiten mijn klasse. Zo creer je toch een levende dynamiek tussen de verschillende speelstijlen. Crawlers verkopen voor wat extra inkomsten als verzamelaar, zodat die klasse dichter bij expo inkomsten komt.

      Het is natuurlijk weer een idee waarmee die echte die hard speler wat minder DM kwijt zal zijn, en dus minder bij GF oplevert dus daarmee zal het al wel weer stranden.

      Maar kom op, 1 miljoen DM om heen en weer te switchen om even wat crawlers weer op te bouwen. Dat is, 25 euro. Absurd!

      *Edit 1 miljoen DM is dus gewoon 35 euro. zelfs vandaag met de 25 actie..