[TOT: 85.190.000] ADMIRAAL INSI [POWER] vs. evil activities [RGK] (A: 0, V: 85.190.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 85.190.000] ADMIRAAL INSI [POWER] vs. evil activities [RGK] (A: 0, V: 85.190.000)

      ZO DE BROER VAN PIRAAT DACHT EVEN INNER TE LIGGEN BIJ DE ADMIRAAL OM INDRUK TE MAKEN<MAAR PIRAAT WAS VERGETEN TE VERTELLEN DAT ADMIRAAL INSI EEN LEGEND IS EN DAT INNER LIGGEN DUS SLECHT VOOR DE GEZONDHEID IS :WS: :pat: :bye:

      dus bij deze heeft de grote attacknotifier die ik nuheb weten te omzeilen eens even een leuke flinke slap gegeven,bijdeze piraat je moetje schamen de dm vals spelende nr 1 in mijn stelsels te laten koloen zonder erbij te zeggen hoe jou dat afliep in uriel! mis moet de nr 1 toch maar even een forum acountje aan maken dan kan die zien wat voor noob piraatje eigenlijk is en dattie dus geen bevelen van die brokkepiloot moet aannemen,dus veertrek uit me stelsel of word kij maar dan ook kijhard gefarmed!! EN NU BUIGEN VOOR DE ADMIRAAL JONGU BOTSSSS ZOON GROTEVUURBALJONGU BAMMM
      BONKERS!!






      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER]
      ________________________________________________

      Kruiser 1.984
      Slagschip 1.150
      Interceptor 1.644

      _________________________________________

      Verdediger evil activities [RGK]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 1.043
      Recycler 4.501

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER]
      ________________________________________________

      Kruiser 1.984 ( -0 )
      Slagschip 1.150 ( -0 )
      Interceptor 1.644 ( -0 )

      _________________________________________

      Verdediger evil activities [RGK]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      2.272.600 Metaal, 2.272.600 Kristal en 2.272.600 Deuterium
      61.850.947 Metaal, 38.677.050 Kristal en 4.994.645 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 85.190.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 28.257.600 metaal en 17.455.200 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 112.340.442 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      28.257.600 Metaal en 17.476.200 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 92.381.147
      Kristal: 58.425.850
      Deuterium: 7.267.245
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 158.074.242 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -111.219.547
      Kristal: -70.041.650
      Deuterium: -16.269.245
      De verdediger(s) hebben een totaal van 197.530.442 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 1 time, last by ADMIRAAL INSI ().

    • meneer was gewoon online alleen hij had ze attack notifyer op spioneren staan en niet op aanvallend,is btw getest en de gos kijke mee dus hij word binne notime gebanned ,leuke is ga al langer mee en ook dat soort cheaters krijgen gewoon billekoek
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • mooi gedaan insi!

      maar dat jij op mij verliefd bent hangt stilletjes men keel uit

      ik ben aant werk , en jij vernoemt mij overal in

      bij deze ik wil je niet / nooit accepteer het nu eens aub!?!

      evil is enkel een subje kwijt en jij praat hier over 500 dingen


      verder veel clown praat zoals gewoonlijk van je

      have fun spending of ja afkoping :whistling:
    • ohh nee hoor kijk even de uriel hall of fame XD dan zie je hoe erg afgetuigt je bent XDXD dus kom niet praten haha vind het heerlijk dat ik onder je huid zit XD leuke is datjeje tweeling broer nu voor de tram gooit door hem het werk te laten doen en dus inner te liggen :) ik zal jou verklappen ik dm binne kort even wat astros af en kom overal inner liggen bijje! weettje mis herplaats ik wel gewoon mijn planeten naast jou ,in uriel ben je af gegaan!clown!! en hier in yildun ga jij ook gewoon,kan je billiebonke met de nr 1 maar je ziet het jullie buigen allemaal !! :WS: :bye: :pat: :pat:
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • ADMIRAAL INSI wrote:

      ohh nee hoor kijk even de uriel hall of fame XD dan zie je hoe erg afgetuigt je bent XDXD dus kom niet praten haha vind het heerlijk dat ik onder je huid zit XD leuke is datjeje tweeling broer nu voor de tram gooit door hem het werk te laten doen en dus inner te liggen :) ik zal jou verklappen ik dm binne kort even wat astros af en kom overal inner liggen bijje! weettje mis herplaats ik wel gewoon mijn planeten naast jou ,in uriel ben je af gegaan!clown!! en hier in yildun ga jij ook gewoon,kan je billiebonke met de nr 1 maar je ziet het jullie buigen allemaal !! :WS: :bye: :pat: :pat:
      je bent welkom , het duurde lang voor er iemand zonder verstand bij me lag

      ot : nr 1 of nr 500 geen safe geen vloot
    • hij was gewoon on hoor pipo alleen zijn attack notifyer stoind niet goed ingesteld die stond op spioneren en niet op aanvallen dus die omzijlde ik even ;)


      jammer johh

      ban zit er aan te komen ;) ik moest vande gos testjes uit voerenen die heb ik gedaan

      meneer is zeker weten geslaagt !! dus doei he :pat: :bye:
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • dat doe je niet enn dat weetje donders goed haha zoals ik jou aan heb gepakt pak ik nu jou dm broer ook aan ,ik zie dattie nudus nogmeer plaatsten inner leg! kassaaaa haha hoop dattie al zijn rips gebruikkt :D:D:D dan dmik gewoon zooi nietjes intreseert me niet heb nog 15 nmil aan dm op me acount dus kommaaar hahahahahaha skills above money :pat: :pat: :bye:

      en owjaa ik heh nog steeds die screenshots van jou en die pipo ide op jou wall heeft gereageert dat jij toegeeft scripst te gebruiken op wats app en ook van die genen geleerd heeft,,owjaa juice hete dien :WS: :faq: :QATC: :pat: :bye:

      en owja je zegt het is solo uni warom pulled de nr1 jou dan en speel je samen met hem???? hou die leugens even voorje aub ikweet je wilt het niet maar je buigt! net als je billliebonkermaat
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 2 times, last by ADMIRAAL INSI ().

    • ADMIRAAL INSI wrote:

      dat doe je niet enn dat weetje donders goed haha zoals ik jou aan heb gepakt pak ik nu jou dm broer ook aan ,ik zie dattie nudus nogmeer plaatsten inner leg! kassaaaa haha hoop dattie al zijn rips gebruikkt :D:D:D dan dmik gewoon zooi nietjes intreseert me niet heb nog 15 nmil aan dm op me acount dus kommaaar hahahahahaha skills above money :pat: :pat: :bye:

      en owjaa ik heh nog steeds die screenshots van jou en die pipo ide op jou wall heeft gereageert dat jij toegeeft scripst te gebruiken op wats app en ook van die genen geleerd heeft,,owjaa juice hete dien :WS: :faq: :QATC: :pat: :bye:

      en owja je zegt het is solo uni warom pulled de nr1 jou dan en speel je samen met hem???? hou die leugens even voorje aub ikweet je wilt het niet maar je buigt! net als je billliebonkermaat
      even door geven aan de go aub , hebben ze ooit zo geprobeerd maar ik loop nergens in een val jonge
      jij daarintegen HAHAHA

      tot in game klein druifje van me :saint:
    • whahahaha ja afgesproken hit kan iedereen he,friendly fire whahaha laat me niet lache

      los vandat was dat het enige sluwe tikie wat je me heb uit kunnen delen

      daarin tegen hoeveelk subs heb ik vanjou XD en hoeveel keer je main?? klein druifje van me :pat: :pat: :bye:

      en idd tickeds waren eergistere al gemaakt hoor heb deze dagen hem getest en gos keke mee dus nu wachten opde beoordelening(: :bye:
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • netjes gedaan pik
      Ga zo door ja ze kunnen zegen wat ze willen je vloot hebben ze nog niet gepakt

      PayPay zeg niks dat soort spelers vallen het hards
      Dat bewijs alleen maar dat je geld nodig heb om te spelen.
      En zelf er niet veel van bakt.
      <3 jongens ik heb nog geen 1x gesave en mijn vlootje is nog heel :thumbdown:

      The post was edited 2 times, last by kale ().

    • kale wrote:

      netjes gedaan pik
      Ga zo door ja ze kunnen zegen wat ze willen je vloot je nog niet gepakt

      PayPay zeg niks dat soort spelers vallen het hards
      Dat bewijs alleen maar dat je geld nodig heb om te spelen.
      En zelf er niet veel van bakt.
      <3 arbij jongens ik heb nog geen 1x gesave en mijnlootje is nog heel
      welke vloot in welke unie leeft nog ? hahaha!!