iedereen een heel goed en alles wat wensenlijk is 2023 gewenst.
December Event 2022 foto topic.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
-
Imperial Guard, Uni 3, sinds 16/03/2005
-
Door een terugval afgelopen vrijdag snotverdorie ook het weekend van oud- en nieuw plat op de bank gelegen
Gelukkig waren er nog wat oliebollen bezorgd die nog een tijdje meegaan in de vriezer, toch nog een heel klein beetje de feestdagen 'vieren'.
Nu het eindelijk weer wat beter gaat (nog steeds dat verrekte hoestje, maar wordt minder, net zoals de keelpijn, spierpijn, verhoging... ) tijd om te zondigen.
Liefst 's ochtends al uit de vriezer halen en op de verwarming ofzo laten ontdooien.
Oven op 180C, 10 minuten ofzo erin, zodat die krokante korst weer wat terugkomt, beetje poedersuiker erover en genieten maar
HoFcounter: LIV
RIPKILLcounter: CXCI
Gevorderde HoFcounter: XXVIII
Expertcounter: VI
Federatief
Expertcounter: III -
-
@hysteria.....ik had hem inderdaad gemist. Maar vraag me af of je hen goed kan keuren. Dit was mijn uitzicht oudejaarsnacht. Maar ja hoe plak je daar nou een datum bij.
Je moet maar even kijken of je hem goedkeurd. Blijft wel fair play als je het niet zou doen.
En te laat en een reminder. En dan ook geen datum op je vuurwerk kunnen plakken. Eigenlijk gewoon over de datum dus haha....in ieder geval de beste wensen.
ibb.co/q9rLYzj -
Beste Spelers,
Erg leuk om te zien hoe een klein aantal van jullie de feestdagen hebben doorgebracht.
De laatste foto was is een klasse keuze item waard!
@Kamikaze
@Freakertje
@Emperor86
@The Wraith
@the senator1
Willen jullie mij een board pm sturen met jullie keuze van klasse item (ontdekker, verzamelaar of generaal). Jullie ontvangen dit item dan zo snel mogelijk in jullie inventaris.
Tevens winnen deze 5 spelers een coupon ter waarde van 10 euro omdat ze aan alle opdrachten hebben voldaan. Deze ontvangen jullie zo snel mogelijk via een board pm.
Gefeliciteerd met jullie prijzen en veel plezier ermee!
(Sorry Bella hij was echt te laat ) -
-
Bedankt voor het regelen van dit event Hysteria! Heel leuk om mee te doen en mee te kijken.
Als @Hysteria het goed vindt mag @Bellatrix van Detta mijn klasse keuze hebben?
Heb die krengen genoeg en gebruik ze niet.ex-MODDER: Gemini, Quantum, Account trade & Space tavern.
-
Hey Kami,
Onwijs tof bedoelt. Maar Bella is wel van fair play. En ik zit er niet dat ik dit door mijn niet opletten misloop hoor. Ik wil geen andere spelers iets door hun neus boren. -
bedankt voor deze super actie
ik stuur jou een email want geen idee waar die pm,s zitten tegenwoordig -
Was inderdaad een grappig event om te zien.
Ik heb inmiddels ook een "conversation invite" gestuurd. hopenlijk valt dat onder het versturen van pm,s.Imperial Guard, Uni 3, sinds 16/03/2005 -
ik heb ook een mail via forum gestuurd. Gok dat dat het juiste is haha.
Was weer een leuke actie
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest
-