[TOT: 271.266.225.000] Kapitein 1 oog [hop] vs. mister C [DTH] (A: 42.951.320.000, V: 228.314.905.000)

  • Lord wrote:

    Agresieveling wrote:

    Bolder wrote:

    Agresieveling wrote:

    ik vindt de slag maar waardeloos, daarbij dat accs overnemen en gelijk slaan en eerst spioneren op je andere acc ben niet achterlijk heb t op de lanx gezien en meteen vliegen met het acc van nickjuhh, ik vindt dit stinken en zou graag willen dat hier onderzoek naar gedaan wordt.
    Zo, dat is laster.... dat zou aangepakt moeten worden, ik heb je dan ook gerapporteerd.
    ik vindt t helemaal best, maar de waarheid mag gezegt worden, aangezien dit vaker gebeurt vooral met hem.
    Echter, de waarheid zou moeten blijken uit onderzoek. Een onderzoek start je door een ticket in te dienen, niet door je verdenkingen in een post onder de slag te zetten. Dus graag contact opnemen met de GO, deze kan je het beste verder helpen.

    Men moet gewoon een mening kunnen uiten. En ben het er wel mee eens. Deze kerel heeft al zoveel dingen uitgespookt het is abnormaal dat hij nog mag spelen en geen perma ban gekregen heeft. Bewijzen genoeg van. Omdat hij meer DM uitgeeft dan heel .nl bij elkaar mag hij nog spelen. Kansloos. Ticket aanmaken is zinloos je hoort nooit iets terug. Leer eens terugkoppeling te geven dat is wel zo netjes. Mits jullie dit niet doen, dan krijg je mensen die zich maar publiekelijk hieraan zitten te ergeren. Deal with it, of koppel eens fatsoenlijk terug.

    OT: mooie slag, beetje kansloos dat het is toegestaan vanuit GF dat je zomaar zo makkelijk accounts kan overnemen en meteen kan gebruiken. Spijtig.
  • StewieGriffin wrote:

    Lord wrote:

    Agresieveling wrote:

    Bolder wrote:

    Agresieveling wrote:

    ik vindt de slag maar waardeloos, daarbij dat accs overnemen en gelijk slaan en eerst spioneren op je andere acc ben niet achterlijk heb t op de lanx gezien en meteen vliegen met het acc van nickjuhh, ik vindt dit stinken en zou graag willen dat hier onderzoek naar gedaan wordt.
    Zo, dat is laster.... dat zou aangepakt moeten worden, ik heb je dan ook gerapporteerd.
    ik vindt t helemaal best, maar de waarheid mag gezegt worden, aangezien dit vaker gebeurt vooral met hem.
    Echter, de waarheid zou moeten blijken uit onderzoek. Een onderzoek start je door een ticket in te dienen, niet door je verdenkingen in een post onder de slag te zetten. Dus graag contact opnemen met de GO, deze kan je het beste verder helpen.
    Men moet gewoon een mening kunnen uiten. En ben het er wel mee eens. Deze kerel heeft al zoveel dingen uitgespookt het is abnormaal dat hij nog mag spelen en geen perma ban gekregen heeft. Bewijzen genoeg van. Omdat hij meer DM uitgeeft dan heel .nl bij elkaar mag hij nog spelen. Kansloos. Ticket aanmaken is zinloos je hoort nooit iets terug. Leer eens terugkoppeling te geven dat is wel zo netjes. Mits jullie dit niet doen, dan krijg je mensen die zich maar publiekelijk hieraan zitten te ergeren. Deal with it, of koppel eens fatsoenlijk terug.

    OT: mooie slag, beetje kansloos dat het is toegestaan vanuit GF dat je zomaar zo makkelijk accounts kan overnemen en meteen kan gebruiken. Spijtig.
    Kansloos is jouw reactie.
    Waarom denk je dat iemand die DM koopt anders behandeld word dan iemand die het niet, of minder, koopt? Teamlers krijgen 0,0 betaald, dus die hebben daar geen boodschap aan en ow... kunnen ook niet zien wat spelers uitgeven.
    Terugkoppeling? Van privé gegevens? Informatie waar geheimhouding aan zit? Fatsoenlijk terugkoppelen is niet mogelijk, omdat er regels zitten aan wat gedeeld kan worden. Daarmee is het dus nagenoeg onmogelijk om de terugkoppeling te geven waar men maar denkt recht op te hebben. Een onderzoek is tussen de betrokken partijen, niet tussen de hele community, deal with it.

    Tevens de laatste post aangaande de beschuldigingen en "meningen", anders gaan er toch waarschuwingen volgen.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • Lord wrote:

    StewieGriffin wrote:

    Lord wrote:

    Agresieveling wrote:

    Bolder wrote:

    Agresieveling wrote:

    ik vindt de slag maar waardeloos, daarbij dat accs overnemen en gelijk slaan en eerst spioneren op je andere acc ben niet achterlijk heb t op de lanx gezien en meteen vliegen met het acc van nickjuhh, ik vindt dit stinken en zou graag willen dat hier onderzoek naar gedaan wordt.
    Zo, dat is laster.... dat zou aangepakt moeten worden, ik heb je dan ook gerapporteerd.
    ik vindt t helemaal best, maar de waarheid mag gezegt worden, aangezien dit vaker gebeurt vooral met hem.
    Echter, de waarheid zou moeten blijken uit onderzoek. Een onderzoek start je door een ticket in te dienen, niet door je verdenkingen in een post onder de slag te zetten. Dus graag contact opnemen met de GO, deze kan je het beste verder helpen.
    Men moet gewoon een mening kunnen uiten. En ben het er wel mee eens. Deze kerel heeft al zoveel dingen uitgespookt het is abnormaal dat hij nog mag spelen en geen perma ban gekregen heeft. Bewijzen genoeg van. Omdat hij meer DM uitgeeft dan heel .nl bij elkaar mag hij nog spelen. Kansloos. Ticket aanmaken is zinloos je hoort nooit iets terug. Leer eens terugkoppeling te geven dat is wel zo netjes. Mits jullie dit niet doen, dan krijg je mensen die zich maar publiekelijk hieraan zitten te ergeren. Deal with it, of koppel eens fatsoenlijk terug.
    OT: mooie slag, beetje kansloos dat het is toegestaan vanuit GF dat je zomaar zo makkelijk accounts kan overnemen en meteen kan gebruiken. Spijtig.
    Kansloos is jouw reactie.Waarom denk je dat iemand die DM koopt anders behandeld word dan iemand die het niet, of minder, koopt? Teamlers krijgen 0,0 betaald, dus die hebben daar geen boodschap aan en ow... kunnen ook niet zien wat spelers uitgeven.
    Terugkoppeling? Van privé gegevens? Informatie waar geheimhouding aan zit? Fatsoenlijk terugkoppelen is niet mogelijk, omdat er regels zitten aan wat gedeeld kan worden. Daarmee is het dus nagenoeg onmogelijk om de terugkoppeling te geven waar men maar denkt recht op te hebben. Een onderzoek is tussen de betrokken partijen, niet tussen de hele community, deal with it.

    Tevens de laatste post aangaande de beschuldigingen en "meningen", anders gaan er toch waarschuwingen volgen.

    Heb ik het over terugkoppelen van privé gegeven? Nee. Indien iemand een ticket aanmaakt, mag je op zijn minst verwachten ook maar iets te horen. Dit is gewoon fatsoen. En natuurlijk zitten er regels met privacy, maar dat heet niet te zeggen dat daadwerkelijk alles privacy is. Moeilijk om even door te geven wat er mee gebeurd is, of er sancties gekomen zijn etc. Kleinigheidje. Maar goed, ik maak geen ticket meer en mensen cheaten er maar lekker op los. :thumbsup:

    Geef die warning maar als je daar gelukkig van wordt, ik lig er namelijk niet wakker van.
  • StewieGriffin wrote:

    Lord wrote:

    StewieGriffin wrote:

    Lord wrote:

    Agresieveling wrote:

    Bolder wrote:

    Agresieveling wrote:

    ik vindt de slag maar waardeloos, daarbij dat accs overnemen en gelijk slaan en eerst spioneren op je andere acc ben niet achterlijk heb t op de lanx gezien en meteen vliegen met het acc van nickjuhh, ik vindt dit stinken en zou graag willen dat hier onderzoek naar gedaan wordt.
    Zo, dat is laster.... dat zou aangepakt moeten worden, ik heb je dan ook gerapporteerd.
    ik vindt t helemaal best, maar de waarheid mag gezegt worden, aangezien dit vaker gebeurt vooral met hem.
    Echter, de waarheid zou moeten blijken uit onderzoek. Een onderzoek start je door een ticket in te dienen, niet door je verdenkingen in een post onder de slag te zetten. Dus graag contact opnemen met de GO, deze kan je het beste verder helpen.
    Men moet gewoon een mening kunnen uiten. En ben het er wel mee eens. Deze kerel heeft al zoveel dingen uitgespookt het is abnormaal dat hij nog mag spelen en geen perma ban gekregen heeft. Bewijzen genoeg van. Omdat hij meer DM uitgeeft dan heel .nl bij elkaar mag hij nog spelen. Kansloos. Ticket aanmaken is zinloos je hoort nooit iets terug. Leer eens terugkoppeling te geven dat is wel zo netjes. Mits jullie dit niet doen, dan krijg je mensen die zich maar publiekelijk hieraan zitten te ergeren. Deal with it, of koppel eens fatsoenlijk terug.OT: mooie slag, beetje kansloos dat het is toegestaan vanuit GF dat je zomaar zo makkelijk accounts kan overnemen en meteen kan gebruiken. Spijtig.
    Kansloos is jouw reactie.Waarom denk je dat iemand die DM koopt anders behandeld word dan iemand die het niet, of minder, koopt? Teamlers krijgen 0,0 betaald, dus die hebben daar geen boodschap aan en ow... kunnen ook niet zien wat spelers uitgeven.Terugkoppeling? Van privé gegevens? Informatie waar geheimhouding aan zit? Fatsoenlijk terugkoppelen is niet mogelijk, omdat er regels zitten aan wat gedeeld kan worden. Daarmee is het dus nagenoeg onmogelijk om de terugkoppeling te geven waar men maar denkt recht op te hebben. Een onderzoek is tussen de betrokken partijen, niet tussen de hele community, deal with it.

    Tevens de laatste post aangaande de beschuldigingen en "meningen", anders gaan er toch waarschuwingen volgen.
    Heb ik het over terugkoppelen van privé gegeven? Nee. Indien iemand een ticket aanmaakt, mag je op zijn minst verwachten ook maar iets te horen. Dit is gewoon fatsoen. En natuurlijk zitten er regels met privacy, maar dat heet niet te zeggen dat daadwerkelijk alles privacy is. Moeilijk om even door te geven wat er mee gebeurd is, of er sancties gekomen zijn etc. Kleinigheidje. Maar goed, ik maak geen ticket meer en mensen cheaten er maar lekker op los. :thumbsup:

    Geef die warning maar als je daar gelukkig van wordt, ik lig er namelijk niet wakker van.
    dat is idd de waarheid ik wacht soms 2 dagen op bericht op dingen, ma goed, ze zeggen altijd blijven lachen :D