Levensvormen verdelen over je planeten

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Levensvormen verdelen over je planeten

      Hoi,

      Momenteel speel ik in Yildun voor het eerst met Levensvormen.
      Ik had 8 planeten en er zijn 4 verschillende rassen. Dus het leek mij logisch om voor elk ras 2 planeten te nemen.

      Na ff spelen blijkt dit helemaal niet handig. Met de 2e planeet van mensen, Mecha en Kaelesh doe ik niks.

      Voor zover ik tot nu toe kan bepalen heb je nodig:
      1 planeet voor mensen ivm gezanten
      1 planeet Mecha om vloot te maken
      1 planeet Kaelesh om expo's te doen (met een dikke tractorstraal is dat echt feest!! :thumbup: )

      en op alle andere planeten de superminers van de Rocktal, want zij hebben allemaal gebouwen waar je productie mee kunt boosten.

      (Iemand die speelt als miner-turtle in de Verzamelaars-klasse kan net zo goed alleen maar Rocktal nemen).

      Zie ik dit verkeerd? (Heb van ze allemaal bijna alle gebouwen en de tech tot en met N2)


      Ik heb trouwens ff rondgekeken op dit forum en op .org, maar er is erg weinig discussie te vinden over Levensvormen. Leeft dit onderwerp niet?
      NL Bellatrix: Mijnen & Vloot
      US Isonoe: Expo's & Levensvormen
    • Dude, wat? Ik moet lid worden van een discord om over lifeforms te praten?
      Ik spreek best veel mensen (ook ervaren spelers) die niks van levensvormen snappen. Kunnen we niet beter in het openbaar op dit forum praten?
      NL Bellatrix: Mijnen & Vloot
      US Isonoe: Expo's & Levensvormen
    • Meta wrote:

      Dude, wat? Ik moet lid worden van een discord om over lifeforms te praten?
      Ik spreek best veel mensen (ook ervaren spelers) die niks van levensvormen snappen. Kunnen we niet beter in het openbaar op dit forum praten?
      dat is het ogame discord.

      anyway lifeforms...
      hoe en wat je ook speelt is best simpel..

      1 expo 1 vloot rest mijners..
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.