merge maart 2023

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • merge maart 2023

      Beste Spelers,

      Gezien er in .US en .RU een merge gaat plaats vinden, komen wij misschien ook aan de beurt.

      Nu zijn wij erg benieuwd naar jullie ideeën voor een eventuele merge.
      Daar is in dit draadje ruimte voor. Ik wil ook even aangeven dat dit een plek is om ideeën aan te geven, maar deze niet perse ook zo gaan gebeuren bij een eventuele merge.

      Ik wil ook vragen om elkaars mening te respecteren, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, iedereen vind namelijk andere dingen belangrijk.
      Ook geen spam of getroll graag. Laat een goed bedachte reactie zien, dus wat jou volgens jou een ideale merge zou zijn, de target unis, de exodus unis, en waarom je dat vind.

      Post van een of meerdere woorden dat alles kwalitatief uitermate treurig is zit ook niemand op te wachten. Discussie is natuurlijk mogelijk maar hou het netjes en respectvol.

      Laat maar horen!
    • Aan gezien dat die merger dan pas over een tijd zal gaan gebeuren hier, zou ik het als volgt doen..

      Target unis :

      U3 (8x2 50 % puin geen def na puin)
      Zaga (8x6 80% puin geen def na puin)
      Spica 8x2(4/2) 60% puin 30% def na puin)
      Virgo 10x1 (x2) 50% puin geen def na puin) (virgo nog geen jaar oud)

      alle 4 prima opties voor iedereen keuze zat en verschillend genoeg

      Edit: overigs doen alle unis na Virgo hier dus nog niet aan mee, en zullen nog geen merger krijgen in mijn plan.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.

      The post was edited 1 time, last by Vogel ().

    • veteraan wrote:

      Ik heb weinig zicht op de oudere uni's.

      Als ik kijk naar Uriel, Tarazed en Virgo (misschien Spica erbij) kunnen deze prima bij elkaar (zeker als je kijkt naar de verschillende spelers). Nu zijn deze uni's afzonderlijk echt uitgestorven. Tarazed spelen 5 man...
      probleem met deze is welke word de target uni aan gezien alle unis een andere "special specs" hebben.

      daarbij is Virgo pas 20 mei een jaar oud en zal dus net wel net niet binnen een merger vallen.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • veteraan wrote:

      Ik heb weinig zicht op de oudere uni's.

      Als ik kijk naar Uriel, Tarazed en Virgo (misschien Spica erbij) kunnen deze prima bij elkaar (zeker als je kijkt naar de verschillende spelers). Nu zijn deze uni's afzonderlijk echt uitgestorven. Tarazed spelen 5 man...
      pak hier deimos nog eens bij

      gooi deimos en zaga zoiezo samen

      en die andere laat die kiezen u 3 of zaga

      creeer grotere uni's ik speel in .org met 3k spelers

      nr1 heeft 8b punten bedoel overal moet je saven ....
    • Vogel wrote:

      veteraan wrote:

      Ik heb weinig zicht op de oudere uni's.

      Als ik kijk naar Uriel, Tarazed en Virgo (misschien Spica erbij) kunnen deze prima bij elkaar (zeker als je kijkt naar de verschillende spelers). Nu zijn deze uni's afzonderlijk echt uitgestorven. Tarazed spelen 5 man...
      probleem met deze is welke word de target uni aan gezien alle unis een andere "special specs" hebben.
      daarbij is Virgo pas 20 mei een jaar oud en zal dus net wel net niet binnen een merger vallen.
      Jaa precies misschien virgo indd niet toevoegen. Dan Uriel, Spica en Tarazed samen voegen?


      Piraat wrote:

      veteraan wrote:

      Ik heb weinig zicht op de oudere uni's.

      Als ik kijk naar Uriel, Tarazed en Virgo (misschien Spica erbij) kunnen deze prima bij elkaar (zeker als je kijkt naar de verschillende spelers). Nu zijn deze uni's afzonderlijk echt uitgestorven. Tarazed spelen 5 man...
      pak hier deimos nog eens bij
      gooi deimos en zaga zoiezo samen

      en die andere laat die kiezen u 3 of zaga

      creeer grotere uni's ik speel in .org met 3k spelers

      nr1 heeft 8b punten bedoel overal moet je saven ....
      Krijg je dan niet dat mensen met meedere acc's toch een probleempje krijgen. Als je 3 acc's speelt (of meer) dan moet je sommige accs naar andere landen brengen (kijk naar je eigen arsenaal aan accs).
      Tarazed dominantie
    • veteraan wrote:

      Vogel wrote:

      veteraan wrote:

      Ik heb weinig zicht op de oudere uni's.

      Als ik kijk naar Uriel, Tarazed en Virgo (misschien Spica erbij) kunnen deze prima bij elkaar (zeker als je kijkt naar de verschillende spelers). Nu zijn deze uni's afzonderlijk echt uitgestorven. Tarazed spelen 5 man...
      probleem met deze is welke word de target uni aan gezien alle unis een andere "special specs" hebben.daarbij is Virgo pas 20 mei een jaar oud en zal dus net wel net niet binnen een merger vallen.
      Jaa precies misschien virgo indd niet toevoegen. Dan Uriel, Spica en Tarazed samen voegen?

      Piraat wrote:

      veteraan wrote:

      Ik heb weinig zicht op de oudere uni's.

      Als ik kijk naar Uriel, Tarazed en Virgo (misschien Spica erbij) kunnen deze prima bij elkaar (zeker als je kijkt naar de verschillende spelers). Nu zijn deze uni's afzonderlijk echt uitgestorven. Tarazed spelen 5 man...
      pak hier deimos nog eens bijgooi deimos en zaga zoiezo samen

      en die andere laat die kiezen u 3 of zaga

      creeer grotere uni's ik speel in .org met 3k spelers

      nr1 heeft 8b punten bedoel overal moet je saven ....
      Krijg je dan niet dat mensen met meedere acc's toch een probleempje krijgen. Als je 3 acc's speelt (of meer) dan moet je sommige accs naar andere landen brengen (kijk naar je eigen arsenaal aan accs).
      dat weet je op voorhand dat er merches kunnen komen , tara heeft ook harde spec die zou zeker goed samen gaan in zaga
      in zaga heb je veel f arms
    • Het zou top zijn als er een merge gaat plaatsvinden.
      Zelf speel ik in Tarazed, deze uni is dood.

      Als het aan mij ligt wordt deze gemerged met Deimos, samen met alle uni's
      Groep: Spica, Tarazed, Utriel, eventueel ook Virgo, Wezn
      Doel uni: Deimos. <-- Specs: Eco: 8x | Onderzoek: 16x | Vloot: W: 5x, P: 8x, H: 5x | Puin: 70% | Def puin: 70% | AGS | Brandstof: 70% <-- Agressieve speelstijl
      Mooi zou ook zijn als je planeten kan herplaatsen, aangezien alle uni's 4 melkwegen hebben terwijl Deimos 9 melkwegen heeft..
    • Ik snap de mensen hierboven niet zogoed..

      als je vaste doelunis gaat maken krijg je meer kwaad dan goed.. iedereen kiest een uni op specs..

      vooral Virgo (wat net wel net niet mee kan doen) is de enige 10x eco.. de enige manier om deze te merge is het als een doel uni te maken.. of een andere uni na 10x eco te verhogen..
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Wat je ook in een merge kan meenemen is specs veranderingen.

      Ik zelf ben nooit zo een voorstander ervan om dat erna te doen, omdat men uiteindelijk voor bepaalde specs kies. Maar als het goed is, is het wel mogelijk de specs voor de merge te veranderen. Dus dat kan ook meegenomen worden in een overweging.

      Leeftijd maakt ook niet zoveel uit, alleen levensvormen uni's kunnen niet met uni's zonder.
    • Hysteria wrote:

      Wat je ook in een merge kan meenemen is specs veranderingen.

      Ik zelf ben nooit zo een voorstander ervan om dat erna te doen, omdat men uiteindelijk voor bepaalde specs kies. Maar als het goed is, is het wel mogelijk de specs voor de merge te veranderen. Dus dat kan ook meegenomen worden in een overweging.

      Leeftijd maakt ook niet zoveel uit, alleen levensvormen uni's kunnen niet met uni's zonder.
      zover ik dacht worden unis jonger dan een jaar niet mee genomen in een totale merger.. dus tot 20 mei zal Virgo er niet bij horen..

      ik ben ook echt geen voorstander van vaste doel unis, zoals bijvoorbeeld dat Deimos na zaga moet..

      Open keuze na welke van de target unis je wil zoals ik al beschreven heb heb je de meeste speling en kans dat je een uni hebt met je specs..

      Target unis :

      U3 (8x2 50 % puin geen def na puin)
      Zaga (8x6 80% puin geen def na puin)
      Spica 8x2(4/2) 60% puin 30% def na puin)
      Virgo 10x1 (x2) 50% puin geen def na puin) (virgo nog geen jaar oud)
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • hadjo wrote:

      Het zou top zijn als er een merge gaat plaatsvinden.
      Zelf speel ik in Tarazed, deze uni is dood.

      Als het aan mij ligt wordt deze gemerged met Deimos, samen met alle uni's
      Groep: Spica, Tarazed, Utriel, eventueel ook Virgo, Wezn
      Doel uni: Deimos. <-- Specs: Eco: 8x | Onderzoek: 16x | Vloot: W: 5x, P: 8x, H: 5x | Puin: 70% | Def puin: 70% | AGS | Brandstof: 70% <-- Agressieve speelstijl
      Mooi zou ook zijn als je planeten kan herplaatsen, aangezien alle uni's 4 melkwegen hebben terwijl Deimos 9 melkwegen heeft..
      Met dit voorstel ben ik het eens.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • voltreblebass wrote:

      Misschien is dit een wat domme vraag van mij maar waar vind ik eigenlijk alle specificaties van de unis. In NL.
      Er bestaan geen domme vragen. Alleen domme antwoorden.
      De specs staan in het forumoverzicht bij elk forum per uni. Vroeger stond dit ook op het inlogscherm, maar dat hebben ze jammer genoeg verwijderd om onduidelijke redenen.
      Ik zal niet gauw je vloten in het oog houden. Ik heb namelijk last van phaalangxst.