merge maart 2023

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Jillian wrote:

      ^dit zou gewoon moeten kunnen; ze kunnen gewoon een nieuw universum openen; dit is geloof ik ook al gebeurd in het verleden.

      Echter, wat is het nut ervan? je kan ook een doeluniversum van speccs aanpassen naar waar het animo voor is.



      @smurf flikker lekker zelf op naar .org :love:
      Een reden die ik kan bedenken is dat mensen in een target uni geen keuze hebben. Die zitten misschien helemaal niet op die spec verandering te wachten en op deze manier moet iedereen uit de exodus uni's zich aanpassen, dus is het meer gelijk?
    • Jillian wrote:

      ^dit zou gewoon moeten kunnen; ze kunnen gewoon een nieuw universum openen; dit is geloof ik ook al gebeurd in het verleden.

      Echter, wat is het nut ervan? je kan ook een doeluniversum van speccs aanpassen naar waar het animo voor is.



      @smurf flikker lekker zelf op naar .org :love:
      Je kan zeggen wat je wilt.. Maar je vind me wel lief..
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • Uni 3
      Deimos
      Zagadra

      Hetzelfde als vorige keer, dan heb je weer een mix van defensief, gebalanceerd en offensief. Sleutel desnoods wat aan de specs, maar meer uni's in stand houden heeft niet zoveel zin.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Uni 3 en Zagadra sowieso als doeluniversums.

      Indien Deimos een doeluniversum wordt, graag wel de eco veranderen naar x8 i.p.v. x7.
      Indien Spica verdwijnt, graag wel ergens een def naar puin universum als doeluniversum.
      Wellicht het eerlijkste om nieuwe universums te open i.p.v. dezelfde doeluniversums te selecteren i.v.m. de gratis herplaatsingen op het account.

      Wat het ook gaat worden, ik ben wel tevreden met een nieuwe merge ronde ^^
      :thumbsup:
    • ReWinD wrote:

      Een idee om alles naar uni 3 te te gooien? (waaronder zagadra).

      Op deze manier heeft graveyard hoppen minder effect en stabiliseert het eco systeem van ogame wat beter ( er zijn te grote vloten nu door expo puin van vroeger en uni hoppen).

      En hoe is dit fair voor mensen die in nieuwere servers top 3 staan en dan niet eens meer top 100 staan?
    • ReWinD wrote:

      Met graveyard hoppen kunnen de top spelers toch in jongere uni's komen. Dat is ook niet eerlijk.

      Als iedereen naar de zelfde server gaat, dan moeten de grote jonges elkaar kapot maken. de kleinere spelers nemen daar wel misbruik van. zo blijft het ogame leven door gaan :P

      In ieder geval moeten ze daar nog 2 maanden voor opofferen wat niet hoeft als je erheen gemerged wordt.

      En we weten allemaal dat alle grote jongens of samen gaan, of gaan v-hoppen zoals nu al gebeurd. Ik denk dat je op die manier ogame.nl nog sneller de afgrond in helpt (al is dat bijna niet meer mogelijk).
    • StewieGriffin wrote:

      ReWinD wrote:

      Met graveyard hoppen kunnen de top spelers toch in jongere uni's komen. Dat is ook niet eerlijk.

      Als iedereen naar de zelfde server gaat, dan moeten de grote jonges elkaar kapot maken. de kleinere spelers nemen daar wel misbruik van. zo blijft het ogame leven door gaan :P
      In ieder geval moeten ze daar nog 2 maanden voor opofferen wat niet hoeft als je erheen gemerged wordt.

      En we weten allemaal dat alle grote jongens of samen gaan, of gaan v-hoppen zoals nu al gebeurd. Ik denk dat je op die manier ogame.nl nog sneller de afgrond in helpt (al is dat bijna niet meer mogelijk).
      haha leipe steewie

      Boeie alles van uni 3 tot idfk waar we nu zitten in 1 groep gooien ( dan heb je 20 actieve spelers ) Waarvan 15 die met scripts werken.
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • smurf wrote:

      StewieGriffin wrote:

      ReWinD wrote:

      Met graveyard hoppen kunnen de top spelers toch in jongere uni's komen. Dat is ook niet eerlijk.

      Als iedereen naar de zelfde server gaat, dan moeten de grote jonges elkaar kapot maken. de kleinere spelers nemen daar wel misbruik van. zo blijft het ogame leven door gaan :P
      In ieder geval moeten ze daar nog 2 maanden voor opofferen wat niet hoeft als je erheen gemerged wordt.
      En we weten allemaal dat alle grote jongens of samen gaan, of gaan v-hoppen zoals nu al gebeurd. Ik denk dat je op die manier ogame.nl nog sneller de afgrond in helpt (al is dat bijna niet meer mogelijk).
      haha leipe steewie
      Boeie alles van uni 3 tot idfk waar we nu zitten in 1 groep gooien ( dan heb je 20 actieve spelers ) Waarvan 15 die met scripts werken.

      Zoals Hete Pepper, waar geen fuck mee gedaan wordt <X .

      Gooi alles maar naar .org toe naar uni´s die even oud zijn of zo :thumbup:
    • smurf wrote:

      StewieGriffin wrote:

      ReWinD wrote:

      Met graveyard hoppen kunnen de top spelers toch in jongere uni's komen. Dat is ook niet eerlijk.

      Als iedereen naar de zelfde server gaat, dan moeten de grote jonges elkaar kapot maken. de kleinere spelers nemen daar wel misbruik van. zo blijft het ogame leven door gaan :P
      In ieder geval moeten ze daar nog 2 maanden voor opofferen wat niet hoeft als je erheen gemerged wordt.
      En we weten allemaal dat alle grote jongens of samen gaan, of gaan v-hoppen zoals nu al gebeurd. Ik denk dat je op die manier ogame.nl nog sneller de afgrond in helpt (al is dat bijna niet meer mogelijk).
      haha leipe steewie
      Boeie alles van uni 3 tot idfk waar we nu zitten in 1 groep gooien ( dan heb je 20 actieve spelers ) Waarvan 15 die met scripts werken.
      helemaal mee eens.

      Iedereen samen, in een uni. Er worden snel bondjes en vriendschappen gesloten. Binnen twee uur is er grote ruzie en dikke oorlog. Dat moet de perfecte leed vermaak zijn van heel OgameNL. Straks komt er een slag waar 15 spelers Chizo neer halen. De meest raarste maar ook de meeste geweldige dingen gaan tot stond komen.

      VK hoppen en scripten zijn nou eenmaal dingen die gebeuren. Misschien kan het team een soort regel veranderen implementerenzoals ze bij de AGS regel verandering gaat doen. Alleen is dit een totaal andere topic.