merge maart 2023

    • veteraan wrote:

      Gooi er gewoon een 4de merge bij, dat lijkt me echt een mooie tussen optie.

      Kan je na een jaar ofzo van 4 naar 1 of van 4 naar 2 :thumbsup:

      Robbendinho wrote:

      Dus mensen zien graag dat alle nieuwere unies als kanonnenvoer naar de meest sterke unies gaan... Gooi gewoon alles samen dan
      Om dit ook tegen te gaan.
      Virgo de 10x eco 2x eigen 1x war :)
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • veteraan wrote:

      Gooi er gewoon een 4de merge bij, dat lijkt me echt een mooie tussen optie.

      Kan je na een jaar ofzo van 4 naar 1 of van 4 naar 2 :thumbsup:

      Robbendinho wrote:

      Dus mensen zien graag dat alle nieuwere unies als kanonnenvoer naar de meest sterke unies gaan... Gooi gewoon alles samen dan
      Om dit ook tegen te gaan.
      Het idee is leuk, maar wat probeer je met een extra uni te bereiken? Er zit namelijk al iemand met een miljard punten aan vloot in de nieuwere universums. Die verhuist simpelweg mee naar zijn "nieuwe snoeptuin". En anders komt een ander wel buurten, aangezien het gigantisch rendabel is voor de grootste vloten.

      Zolang de merge-regels niet aangepast worden kunnen ze het beter bij 2/3 universums houden. Dan blijft het nog een "beetje" levendig in de overgebleven universums. De vorige ronde waren er 3 keuzes en dat was al 1 universum teveel, aangezien Deimos er niet bepaald actiever op is geworden.

      Mijn advies: simpelweg wennen aan de nieuwe realiteit en weer rustig omhoog klimmen.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Lange Giraffe wrote:

      veteraan wrote:

      Gooi er gewoon een 4de merge bij, dat lijkt me echt een mooie tussen optie.

      Kan je na een jaar ofzo van 4 naar 1 of van 4 naar 2 :thumbsup:

      Robbendinho wrote:

      Dus mensen zien graag dat alle nieuwere unies als kanonnenvoer naar de meest sterke unies gaan... Gooi gewoon alles samen dan
      Om dit ook tegen te gaan.
      Het idee is leuk, maar wat probeer je met een extra uni te bereiken? Er zit namelijk al iemand met een miljard punten aan vloot in de nieuwere universums. Die verhuist simpelweg mee naar zijn "nieuwe snoeptuin". En anders komt een ander wel buurten, aangezien het gigantisch rendabel is voor de grootste vloten.
      Zolang de merge-regels niet aangepast worden kunnen ze het beter bij 2/3 universums houden. Dan blijft het nog een "beetje" levendig in de overgebleven universums. De vorige ronde waren er 3 keuzes en dat was al 1 universum teveel, aangezien Deimos er niet bepaald actiever op is geworden.

      Mijn advies: simpelweg wennen aan de nieuwe realiteit en weer rustig omhoog klimmen.
      Het is een mooie tussenstap. dus 4 post merge uni's dan kunnen na een jaar ofzo deze naar 2 gemerged worden.
      Tarazed dominantie
    • Piraat wrote:

      StewieGriffin wrote:

      Beetje vreemd eigenlijk....
      Zeker gezien er 3x iemand nr.1 in Spica gemerged werd.... Dus hier klopt dan iets niet.
      hij snapt niet dat je eerst het land kan kiezen en dan welke uni
      toen ik van buitenland kwam kon ik naar alles wat 1j was gaan ....
      Tamme dat snapt men reet ook hoe dit werkt.. Volgens mij speel ik het al iets langer..

      Ik sta niet in NL OVERAL in de top 20. Dus dan mag je alleen naar een uni over waar je niet met alles in de top 20 staat. Dat is alleen uni 3.

      Moet je nagaan hoe sneu het nv is in Deimos en Zaga dat ik met mijn spica accountje daar niet heen mag :)
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • Hysteria wrote:

      Zodra wij iets weten posten we het op het board.

      Maar gezien GF lekker bezig is, zullen we vast een keer aan de beurt komen.
      Een keer loro onder de kont schoppen dat hij zich hard maakt voor de community, dat wij ook een doordachte en serieuze merger willen.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Jillian wrote:

      Merge maart 2023


      Hoe zit het in deze merge met planeet locaties die al genomen zijn?

      krijgen we daar herplaatsingen voor of is dat een "well go F your self" vanuit GF net zoals met de Graveyard merges tegenwoordig?
      Ja er komen herplaatsingen, net als eerder merges.

      Courage wrote:

      kan ik tussen 13 maart 13:00 uur en 20 maart voor 13:00 uur nog vanuit de graveyard naar een Exodus uni toe mergen?
      of word mergen vanuit graveyard onmogelijk gemaakt in de periode van de merge2023?
      Nee je kan niet meer in die tijd naar exodus uni's mergen. Als het goed is kun je wel vanuit de gy naar de nieuwe uni's mergen tijdens de merge. Overigens alleen de gy zonder levensvormen.
    • Nou heeft iemand de linkjes naar een merge-FAQ nog? ;) Die zal wel weer gewenst worden vermoed ik zo.
      Ergens snap ik de gemaakte keuzes wel, grofweg komt het erop neer dat hoe kleiner je account is, hoe meer keuze je hebt. De jongste uni's mogen naar Cosmos, tenzij de snelheid van de uni nog hoger was. Hoe groter de accounts, hoe beperkter de keuze. Zagarda kan lekker gaan slachten in uni3 en Aquarius.
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III