wat gebeurt als je na 20maart nog niks hebt ingevuld.
Kom je dan graveyard te recht wordt zomer erguns geplaatst?
Kom je dan graveyard te recht wordt zomer erguns geplaatst?
Vogel wrote:
U3 heeft hierin al aardig goede specs, en de meeste (top15) kunnen rond merge via graveyard xD
Lange Giraffe wrote:
Mwah goed is iets relatiefs.. ik geniet zelf ook liever van 10x eco i.p.v. slechts x8, dat scheelt gigantisch ! Als we dan als uni 3 niet de mogelijk krijgen om te verhuizen, laat ze dan op zijn minst de eco specs verhogen.Vogel wrote:
U3 heeft hierin al aardig goede specs, en de meeste (top15) kunnen rond merge via graveyard xD
Vogel wrote:
Eens!Maar ze krijgen hoe dan ook wel gezever dat er iets niet goed is, dat is bij elke merger zover geweest.
voor het aankomende 2 maanden zal het in iedergeval weer wat actiever te worden
Lurtz wrote:
Zaga had bijna naar Virgo gemogen omdat deze bijna 1 jaar oud is als ik het goed heb met kerkhof regels?
Als we nu naar Kerkhof gaan mogen we dan wel naar Bellatrix of start deze nu weer met 1 jaar wachttijd voor een merge?
Vogel wrote:
Oe dat is oprecht een goede vraag.misschien dat @Hysteria het antwoord weet.Lurtz wrote:
Zaga had bijna naar Virgo gemogen omdat deze bijna 1 jaar oud is als ik het goed heb met kerkhof regels?
Als we nu naar Kerkhof gaan mogen we dan wel naar Bellatrix of start deze nu weer met 1 jaar wachttijd voor een merge?
Hysteria wrote:
Dat weet ze.Vogel wrote:
Oe dat is oprecht een goede vraag.misschien dat @Hysteria het antwoord weet.Lurtz wrote:
Nee, de nieuwe uni's gelden zoals het ons is verteld als een jaar oud en dus open voor GY merges. Echter gaan wel de overige GY-regels gelden na afronden van de merge.
rcthans wrote:
Ik ben verrast lijkt goed over nagedacht. En volgens mij is er voor ieder wel een keuze die sense maakt. Ik ga ook naar Bella
Lange Giraffe wrote:
Ik snap sowieso niet waarom ze niet even de eco-specs overal gelijk trekken (Misschien kan het team daar wat over delen?). Maar de merge opzet is wel leuk gedaan, met het idee om de nieuwere uni's wat uit de luwte te houden. Niet dat dit een verschil maakt met de huidige graveyard-regels... alles zal wel weer leeggesnoept worden door een paar verhuizende spelers et als vorige keer !Vogel wrote:
Eens!Maar ze krijgen hoe dan ook wel gezever dat er iets niet goed is, dat is bij elke merger zover geweest.
Vogel wrote:
Bella zal ik heen gaan, de 10x eco heeft voorrang op al het anderen.veteraan wrote:
Zeg het maar! waar gaan we elkaar slopen? Aqua of cosmos?
Dus mocht je zoals je vertelde in de Podcast mij willen vergezellen, ben je meer dan welkom veteraan.
n00b wrote:
thanks we hebben ons best gedaanrcthans wrote:
Ik ben verrast lijkt goed over nagedacht. En volgens mij is er voor ieder wel een keuze die sense maakt. Ik ga ook naar Bella
we hebben helaas maar de mogelijkheid om 1 10x eco uni te hebben. Het was idd het idee om een "balanced" uni aan beide kanten van het spectrum te houden, met u3 en cosmos dus. Helaas zitten we wel met de bestaande GY regels, daar kunnen we niks aan doen.Lange Giraffe wrote:
Ik snap sowieso niet waarom ze niet even de eco-specs overal gelijk trekken (Misschien kan het team daar wat over delen?). Maar de merge opzet is wel leuk gedaan, met het idee om de nieuwere uni's wat uit de luwte te houden. Niet dat dit een verschil maakt met de huidige graveyard-regels... alles zal wel weer leeggesnoept worden door een paar verhuizende spelers et als vorige keer !Vogel wrote:
Het idee achter deze merge was om een leuke fleeter uni te hebben, een eco uni en dan de 2 balanced unis. Is het perfect? nee, vast niet
veteraan wrote:
Dat is een Non AGS uni, niks aan. Veel leuker om met team genoten te spelen.Vogel wrote:
Bella zal ik heen gaan, de 10x eco heeft voorrang op al het anderen.Dus mocht je zoals je vertelde in de Podcast mij willen vergezellen, ben je meer dan welkom veteraan.veteraan wrote:
Kom ook naar een AGS uni.. doelloos klikken in een 10x eco uni is niks aan joh!
veteraan wrote:
Dat is een Non AGS uni, niks aan. Veel leuker om met team genoten te spelen.Vogel wrote:
Bella zal ik heen gaan, de 10x eco heeft voorrang op al het anderen.Dus mocht je zoals je vertelde in de Podcast mij willen vergezellen, ben je meer dan welkom veteraan.veteraan wrote:
Kom ook naar een AGS uni.. doelloos klikken in een 10x eco uni is niks aan joh!
Ander topic
Zou leuk zijn om met de laatste uni's zo veel mogelijk naar 1 uni te vertrekken, dan wordt het weer lekker actief
ReWinD wrote:
hI ik heb een vraagje,
Wat gebeurd er met je account als je geen doel uni kiest en merg deadline is verlopen? gaat je account naar de grave, of word die verwijderd?
Bonus vraag. hebben de nieuwe uni's levensvormen update?
"My ambition is handicapped by laziness"
— Charles Bukowski (Factotum)
bassie36 wrote:
Ik heb acca's in u3, deimos en zagrada. Nu kan ik dus het deimos of zagrada account nog naar Aquarius mergen maar dan mis ik nog een targetuni. Wat gebeurt er dan met het acca? inactief worden en naar graveyard? of komt er eerder een targetkeuze bij?
Bolder wrote:
Er zijn 3 target uni's dus met Zaga en Deimos kun je mergen !bassie36 wrote:
Ik heb acca's in u3, deimos en zagrada. Nu kan ik dus het deimos of zagrada account nog naar Aquarius mergen maar dan mis ik nog een targetuni. Wat gebeurt er dan met het acca? inactief worden en naar graveyard? of komt er eerder een targetkeuze bij?
2 Guests