Freakertje wrote:
Lees jij überhaupt wel eens iets zorgvuldig?
Ik heb het helemaal niet over uni 3 gehad ! wijsneus!
Dat snapt iedereen toch...
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
Freakertje wrote:
bassie36 wrote:
Ik heb acca's in u3, deimos en zagrada. Nu kan ik dus het deimos of zagrada account nog naar Aquarius mergen maar dan mis ik nog een targetuni. Wat gebeurt er dan met het acca? inactief worden en naar graveyard? of komt er eerder een targetkeuze bij?
Bolder wrote:
En jij moet lezen wat er staat : ik zeg dat hij met Zaga en Deimos kan mergen.Ik heb het helemaal niet over uni 3 gehad ! wijsneus!Freakertje wrote:
Dat snapt iedereen toch...
Vogel wrote:
@Hysteria hoe werkt de login event ivb met betrekking merger??
10 maart begin deze en 13 maart de merger.
Zit er geen probleem met het event als je de 13de meteen merged?
SailorTwift wrote:
of gewoon wachten tot je op 16 maart al je rewards hebtVogel wrote:
@Hysteria hoe werkt de login event ivb met betrekking merger??
10 maart begin deze en 13 maart de merger.
Zit er geen probleem met het event als je de 13de meteen merged?
ojelle wrote:
Ik zou heel graag met mn Zagrada accountje naar een niet-def naar puin uni gaan. Gezien ik al in uni3 zit met een 2de account vermoed ik dat ik dikke pech heb?
Hysteria wrote:
Betreft de meerdere accounts in een uni. Ik wacht nog op een definitief antwoord, ik vermoed dat je die gewoon kan mergen en dan 1 account naar de GY kunt laten gaan, maar ik kom daar nog op terug.
Het inlogevent. Zodra je naar een andere uni mergt gaat alle voortgang verloren. Het is dus zaak alles te innen wat je wilt voor je mergt.
Hysteria wrote:
Betreft de meerdere accounts in een uni. Ik wacht nog op een definitief antwoord, ik vermoed dat je die gewoon kan mergen en dan 1 account naar de GY kunt laten gaan, maar ik kom daar nog op terug.
Het inlogevent. Zodra je naar een andere uni mergt gaat alle voortgang verloren. Het is dus zaak alles te innen wat je wilt voor je mergt.
hadjo wrote:
Wat gebeurd er met de allianties en de items van deze alliantie bij een merge?
SailorTwift wrote:
wat ik dus ook al opperde.... beetje waardeloos om zo'n event tijdens een merge te plannen...Hysteria wrote:
5 Guests